Problemy z kolanami

1. Data: 2003-09-28 20:21:07

Temat: Problemy z kolanami
Od: "Cypair" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój problem trwa okolo 6 lat. (mam obecnie 17). Bylem u 4 lekarzy i szczerze
mówiac nie
wiedza co to jest. Mialem robione USG, badanie reumatologiczne, RTG lezaco i
RTG z obciazeniem (na stojaco). Podejrzewali dechlocostam :-) rzepki tzn.
chropowatosc. A ja mam cos takiego, ze w pewnym miejscu (tym samym) podczas
zgiecia jest takie glosne pykniecie oraz odglos chrobotania. I to przy
kazdym takim ruchu. Ostatnio coraz czesciej mam bóle jak siedze lub jak leze
(taki "tepy" ból, ktory musi sam przejsc bo ruszanie nic nie pomaga).
Problem jest tez z kucaniem, bieganiem, skakaniem. Ostatnimi czasy tak juz
sie do tego przywyczailem, ze tego nie zauwazam.
P.S. Podczas wyprostu kolana mam wrazenie strzelania w kregoslupie.
P.S.2 Przez te nieszczęsne kolana mam nadwagę :-( około 10 może 15 kg...
Kiedyś kiedy zaczynały się te problemy nie miałem takiej nadwagi...

Gdybyś ktoś wiedział co to może być lub jakie badania jeszcze robić, proszę
o kontakt ze mną (przez grupe dyskusyjną lub mail). Z góry dziękuje... Bo
naprawdę nie wiem co robić...

2. Data: 2003-09-29 06:34:47

Temat: Re: Problemy z kolanami
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cypair" <> napisał w wiadomości
> Mój problem trwa okolo 6 lat. (mam obecnie 17). Bylem u 4 lekarzy i
(ciach)

Miałam podobną sytuację, tylkko ból był taki okropny, że skończyło sie w
szpitalu na morfinie......i prócz kolan były też nadgarstki....Poleżałam w
szpitalu m-c zrobili full badań.i nadal nic nie wiedzą.co to było.....W
końcu mądra Pani doktor stwierdziła, że to reakcja na chlor.....(chodziłam
wtedy na basen).Na basen przestałam chodzić..bóle zniknęły.ale wystarczy że
"dla sprawdzenia" wlezę do wody na pływalni chociaz na 5 minut..i od razu
jak wychodze kolana strzykają..a nadgarstki bola parę dni.......
Avf
gg1304522

3. Data: 2003-09-29 10:14:09

Od: "laser" <l...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Polecam wypróbwać bangay oraz opaski na stawy kolanowe. w prawie każdej
aptece kupisz. Wypróbuj to. stosuj masc i zakładaj opaske. Chodz tak w dzień
w opasce, dzejmuj na noc. Zpbaczysz po miesiącu czy pomoże. Wieczorem
rozgrzewaj stawy poprzez krążenie nimi. Spróbuj pujśc na basen i popływaj.
Nadwaga też może szkodzić, stawy masz za bardo obciążone, więc puki nie
zrzucisz może być gorzej.

4. Data: 2003-09-29 15:03:19

Od: "Cypair" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opaski używałem, żadna maść nie pomaga. To mi dwóch lekarzy mówiło, że żadna
maść nie spenetruje tak głęboko.

5. Data: 2003-09-29 15:04:28

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Opaski używałem, żadna maść nie pomaga. To mi dwóch lekarzy mówiło, że
żadna
> maść nie spenetruje tak głęboko.

Moze warto poszukac jakiegos konkretnego specjalisty? Moze Otwock? albo
Szpital Dzieciatka Jezus w Wawie?

pzdr.
M.

6. Data: 2003-09-29 16:40:02

Od: "Cypair" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra, ale jakiego? Byłem u ortopedy, który pracuje w szpitalu w Otwocku,
byłem u ordynatora ortopedii w Szpitalu Praskim w Wawie. To do kogo iść??

7. Data: 2003-09-29 16:41:41

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze warto poszukac jakiegos konkretnego specjalisty? Moze Otwock? albo
> Szpital Dzieciatka Jezus w Wawie?
ja bym raczej powiedział np. o ośrodku medycyny sportowej na Skrze... też
Warszawa.. jeden minus.. wysokie ceny:((..

----
Pozdrawiam
Ł.Kowalski (KOWALLL)

w adresie wytnij "antyspam"

8. Data: 2003-09-29 16:57:35

Od: "Cypair" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysokie tzn.???

9. Data: 2003-09-29 19:18:15

Od: "KOWALLL" <l...@a...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysokie tzn.???

nie wiem z autopsji.. ale kolega leczył ostatnio tam biodro.. i za wizytę
jest chyba ok. 100 zł. -- badania też drogie..ale wystarczą chyba te wyniki,
które już masz..

----
Pozdrawiam
Ł.Kowalski (KOWALLL)

w adresie wytnij "antyspam"

Margaryna-co myslicie?
Pożywienie
Re: Nude Neighbour Tanning
Usuwanie przeprzykow cieklym azotem...
Leki na zespol nadpobudliwosci (ADHD) - Adderall,Ritalin?