Problemy z nogami....

1. Data: 2006-06-04 09:30:42

Temat: Problemy z nogami....
Od: "Dotka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od jakiegoś roku mam problemy z nogami. Mam prawie cały czas spuchniete
stopy i łydki. Opuchlizna jest na tyle duża, że odczuwam duży dyskomfort,
noga ledno mi sie mieści w nogawkach spodni :(
Nogi są twarde i lekko bolą, w dodatku czasami z rana palce u rąk tez mam
spuchniete:(
Wyniki badań krwi sa dobre a badanie dopplerowskie wykazało, ze z żyłami
jest wszystko oki, i problem jest z układem limfatycznym - tyle sie
dowiedziałam od lekarza.
Leki takie jak : Detralex czy Doximum, żele z kasztanowca, uciski nogi
bandażem - nic nie pomaga :(
Czey ktos może wie, od czego mam te problemy z nogami?
Dodam, że palę i choruje na cukrzycę - choć z tym lekarze nie łączą mojego
problemu.
Bardzo prosze o poradę co z tymi nogami robić, bo ciężko chodzic mi z takimi
nogami a o noszeniu spódnicy moge zapomniec:(
Pozdrawiam,
Dotka.

2. Data: 2006-06-04 10:02:47

Temat: Re: Problemy z nogami....
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam, że palę i choruje na cukrzycę

Na starcie przestan palic!!!

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-04 10:58:20

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dotka" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czey ktos może wie, od czego mam te problemy z nogami?
> Dodam, że palę i choruje na cukrzycę - choć z tym lekarze nie łączą mojego

A jak wygląda USG serca ? Ile masz lat ?

Pozdrawiam
regen

4. Data: 2006-06-04 11:45:21

Od: "Dotka" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

USG nic nie wykazuje, wszystko jest oki z sercem, mam 27 lat.

5. Data: 2006-06-06 01:35:33

Od: "biggero" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie to nie pomoże, ale jest coś takiego, jak wkładki z żelem L
iqua Care.
Nawet chyba są jakoś propagowane przez towarzystwo diabetologiczne.
Stopy są pobudzane do krążenia (krwi) podczas chodzenia.

> Leki takie jak : Detralex czy Doximum, żele z kasztanowca, uciski nogi
> bandażem - nic nie pomaga :(
Detralex i temu podobne - to się dostaje po operacji na wzmocnienie
budujących się naczyń krwionośnych.
Ale także wykonywany jest masaż, więc może masaż, ale ręczny
wykonywany w kierunku do serca (do poszukania w Google: drenaż
limfatyczny).

A może pończochy (podkolanówki) uciskowe takie jak przy żylakach?

A może takie ustrojstwo do masowania stóp za pomocą bąbelków
powietrza
(jeszcze lepiej takie samo, ale na basenie, bo mocniejsze).

> Czey ktos może wie, od czego mam te problemy z nogami?
> Dodam, że palę i choruje na cukrzycę - choć z tym lekarze nie łączą mojego
> problemu.
Hm, ale palenie to trzeba niestety rzucić. Jest niewiarygodne, jak te
wszystkie rzeczy
w organiźmie są ze sobą powiązane, więc w takich wypadkach "nigdy
nie mów nie".

Wygooglowałbym też choroby, których skutkiem jest "słoniowacizna",
także po angielsku.
Np. http://portalwiedzy.onet.pl/44893,haslo.html

pozdr
Biggero

peroksydaza chrzanowa w medycynie
Re: Ciekawe kto wygra i dlaczego tak długo będą liczyć głosy?
pisanie wyrazów jak od lustra
Pytanie o objawy stwardnienia rozsianego
Ciekawe kto wygra i dlaczego tak długo będą liczyć głosy?