Re: Problemy z pralką Electrolux / oszustwo - finał

1. Data: 2003-11-06 14:47:34

Temat: Re: Problemy z pralką Electrolux / oszustwo - finał
Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> nerwy mi spadły, że mogę już bez większych emocji pisać o tej sprawie ;)

Zwlaszcza, ze mechaniczny
wlacznik czasowy (>20zl) rozwiazuje sprawe...

:-)
Milego pralkowania.

Dominika

1. Data: 2003-11-07 09:42:58

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 06 Nov 2003 15:47:34 +0100 I had a dream that Dominika Widawska
<d...@m...szczecin.pl> wrote:
>Zwlaszcza, ze mechaniczny
>wlacznik czasowy (>20zl) rozwiazuje sprawe...
>:-)
>Milego pralkowania.

W przypadku pralki sterowanej 100% elektronicznie (a taką posiadam)
takie sterowniki czasowe są do niczego. Można nimi sterować lampy
w domu, ale nie pralkę.

Poza tym nie po to się płaci ponad 1500zł za pralkę, żeby do niej
sterowniki czasowe kupować, prawda? :)

1. Data: 2003-11-10 20:06:18

Temat: Re: Problemy z pralką Electrolux
Od: "J23" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W przypadku pralki sterowanej 100% elektronicznie (a taką posiadam)
> takie sterowniki czasowe są do niczego. Można nimi sterować lampy
> w domu, ale nie pralkę.
dokladnie .

BTW: tez przymierzam sie do kupna praleczki i EWT 811 byl brany pod
uwage ...
moglbys podzielic sie wrazeniami z pozycji uzytkownika? Jak sie sprawuje
etc?
Faktycznie nie rozpisali dzialania programow??! To skad np. wiedziec kiedy
sypac do przegrodki prania wstepnego, itp?

aktualnie wybieram miedzy EWT 811
a Mastercook PTE 92 (za: cena, funkcje, klon Brandt'a, made in France :-)
przeciw : beben prawie bez "garbow" wewnetrznych )

Candy odpadlo bo we wszystkich ich ostatnich modelach klapa sama opada !!!
nie mozna zaladowac proszku ani wyjac prania ( poza tym sa OK)

A Twoje spostrzezenia?

J-23

1. Data: 2003-11-12 10:17:38

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Nov 2003 21:06:18 +0100 I had a dream that J23
<j...@p...onet.pl> wrote:
>BTW: tez przymierzam sie do kupna praleczki i EWT 811 byl brany pod
>uwage ...
>moglbys podzielic sie wrazeniami z pozycji uzytkownika? Jak sie sprawuje
>etc?

Nawet dobrze, tylko nie wiedzieć czemu, po wywirowaniu, chlapie
pranie wodą zgromadzoną w pojemniku na proszek.

>Faktycznie nie rozpisali dzialania programow??! To skad np. wiedziec kiedy
>sypac do przegrodki prania wstepnego, itp?

Intuicja?

>A Twoje spostrzezenia?

Pralka nawet dobra, nie wiem, czy efekt moczenia wywirowanego prania
to kwestia super dokładnego laserowego wypoziomowania pralki (które
mnie pewnie czeka), czy też wada tego modelu.

1. Data: 2003-11-13 00:23:02

Od: "J23" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nawet dobrze, tylko nie wiedzieć czemu, po wywirowaniu, chlapie
> pranie wodą zgromadzoną w pojemniku na proszek.
po odwirowaniu??? nieprawdopodobne - nigdy to mi sie nie zdarzylo

> Intuicja?
raczej ukryta kamera :-)
albo experymenty :-(

> Pralka nawet dobra, nie wiem, czy efekt moczenia wywirowanego prania
> to kwestia super dokładnego laserowego wypoziomowania pralki (które
> mnie pewnie czeka), czy też wada tego modelu.
to pachnie serwisem...

A kupilbys ja jeszcze raz?

Pozdrowienia,
J-23

1. Data: 2003-11-13 10:00:33

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Nov 2003 01:23:02 +0100 I had a dream that J23
<j...@p...onet.pl> wrote:
>po odwirowaniu??? nieprawdopodobne - nigdy to mi sie nie zdarzylo

Tam jest tak, że pojemniki na proszek są na klapie i przy normalnej pracy
pralki wiszą nad bębnem. Przy wirowaniu pralka chlapie wodą na wszystkie
strony. Dziwnym trafem część z tej wody zostaje w tych pojemnikach.

>to pachnie serwisem...
>A kupilbys ja jeszcze raz?

Chyba nie, bo jednak chciałem opóźnienie startu 6 godzin, a sam fakt
oszukania przez firmę, obojętnie jak się zakończył, pozostawia pewien
niesmak.

1. Data: 2003-11-13 11:46:32

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----usun-to> wrote:
> Chyba nie, bo jednak chciałem opóźnienie startu 6 godzin, a sam fakt
> oszukania przez firmę, obojętnie jak się zakończył, pozostawia pewien
> niesmak.

A tak po prawdzie to niepotrzebnie upierasz sie przy okresleniu
Twojej sytuacji jako "oszukanie". Panienka odpisala Ci jak
umiala/wiedziala.

Np. ja wczoraj przegryzalem sie przez instrukcje do nowego
magnetowidu (prosze sie nie smiac, kupilem tani magnetowid bo
musialem i jestem teraz bardzo zadowolony) i znalazlem 2 funkcje
ktore zostaly wyraznie opisane w instrukcji (bez zadnej adnotacji
typu "model dependent"), a ktore nie wystepuja w rzeczywistosci.
Tak po prostu.

To tez "oszustwo" czy po prostu niechlujstwo/specyfika rynku?
Ja spedzilem ze 2 godziny testujac kolejne funkcje widla - czy
panienka od odpisywania na maile powinna tez spedzic tyle czasu
nad kazdym sprzedawanym modelem?
Gdzies do papiurow zajrzala, tam byl blad albo ona zle zrozumiala
i wyszedl babol. I tyle.

PS: A i tak jestem zadowolony z mojego widla, bo znalazlem w nim
2 inne funkcje, ktorych sie zupelnie nie spodziewalem, a ktore
sa mi bardzo przydatne (np. blokada przed dzieckiem - super!!!
ile problemow odpada!).
--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2003-11-13 12:55:23

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 13 Nov 2003 11:46:32 GMT I had a dream that j...@o...pl <j...@o...pl> wrote:
>A tak po prawdzie to niepotrzebnie upierasz sie przy okresleniu
>Twojej sytuacji jako "oszukanie". Panienka odpisala Ci jak
>umiala/wiedziala.

Upieram się, bo zostałem oszukany według słownikowej definicji tego
słowa. A nie będę pisał eufemizmów typu "afroamerykanin" tylko dlatego,
że firma na 'E' wyszła z tego w miarę z twarzą.

> [...]
>Tak po prostu.
>To tez "oszustwo" czy po prostu niechlujstwo/specyfika rynku?

Jeśli akurat starałeś się o te funkcje i o nie dopytywałeś się,
to oczywiście zostałeś oszukany.

>Ja spedzilem ze 2 godziny testujac kolejne funkcje widla - czy
>panienka od odpisywania na maile powinna tez spedzic tyle czasu
>nad kazdym sprzedawanym modelem?

Nie, ale zastanów się - ktoś, kto pracuje w takim centrum kontaktu
z klientami, czy jak się nazywa ta komórka, powinien znać ok. 20
modeli pralek produkowanych i kilka, maksymalnie kilkanaście
parametrów dotyczących każdej pralki, typu prędkość wirowania etc.
To nie jest dużo - przedszkolak jest to w stanie zapamiętać.

Przypominam, że mamy XXI wiek i komuny już nie ma, kiedy to kupowało
się byle co i byle jak - teraz świadomy klient ma wybór. I ten
klient NIENAWIDZI, jak się go wprowadza w błąd tylko po to, żeby
kupił produkt tej, a nie innej marki.

>Gdzies do papiurow zajrzala, tam byl blad albo ona zle zrozumiala
>i wyszedl babol. I tyle.

Ale to nie moja wina, że głupie baby gdzieś pracują. Ja jestem
klient, ja płacę i ja wymagam. I mnie NIC nie obchodzi, że gdzieś
tam pracuje głupia baba, która DEinformuje klientów, zamiast ich
informować. Takie jest życie - bardzo proste.

> [...]
> 2 inne funkcje, ktorych sie zupelnie nie spodziewalem, a ktore
> sa mi bardzo przydatne (np. blokada przed dzieckiem - super!!!

Klient klientowi nierówny. Gdyby zamiast widea był tam mikser, to
też byłbyś zadowolony? Bo przecież ma funkcję zagniatania ciasta,
a to jest bardzo przydatne i ile problemów odpada...

1. Data: 2003-11-13 23:39:06

Od: "J23" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam jest tak, że pojemniki na proszek są na klapie i przy normalnej pracy
> pralki wiszą nad bębnem. Przy wirowaniu pralka chlapie wodą na wszystkie
> strony. Dziwnym trafem część z tej wody zostaje w tych pojemnikach.
95% pralek ladow. od gory ma tak umiejscowiony pojemnik, faktycznie dziwne -
z tym ze w momencie odwirowywania nie powinno byc tam grama proszku
jesli chlapie Ci na ubrania woda+proszek po odwirowaniu to nieszczegolnie
poziomowanie cos dalo?

> Chyba nie, bo jednak chciałem opóźnienie startu 6 godzin, a sam fakt
> oszukania przez firmę, obojętnie jak się zakończył, pozostawia pewien
> niesmak.
dokladnie,
"marketingowe" podejscie w celu "wypchania" produktu robi jedno w naszym
kraju a niekompetencja drugie

znajomy twierdzi ze nieistotne jaka pralka wazne by dobrze prala, czego
zycze,
J-23

1. Data: 2003-11-15 13:22:32

Od: "666" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopóki koledzy nie podpowiedzą dziecku 1173×2 czy innego master-kodu ;-)
JaC

> PS: A i tak jestem zadowolony z mojego widla, bo znalazlem w nim 2 inne
funkcje, ktorych sie zupelnie nie spodziewalem, a ktore sa mi bardzo przydatne
(np. blokada przed dzieckiem - super!!! ile problemow odpada!).

Re: Zabezpieczenie paneli podłogowych
Re: Zabezpieczenie paneli podłogowych
Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
zmywarko-kuchenka
łączenie blachy ze steropianem - rolety zewnętrzne