Problemy z sercem???

1. Data: 2003-06-24 11:22:36

Temat: Problemy z sercem???
Od: Michał <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wczoraj, po przejechaniu około 15km w jak najwyższym możliwym tempie
(średnia na typowym MTB zbliżyła się do 35km/h :-)), poczułem jakby mały ból
serca (takie uczucie zimna i tak, jakby mięśnie wokół serca pracowały, nie
wiem jak to lepiej opisać). Podczas jazdy czułem się bardzo dobrze (nawet
wtedy kiedy jechałem metr za ciężarówką, temperatura nie niska, a tętno
wysokie), problem występował po przyjeździe do domu. Do tego jeszcze czułem,
że moje serca "wali" bardziej niż powinno...
Do tego, taki problem miał już miejsce albo przed snem, albo kiedy nie
wykonuje żadnego wysiłku fizycznego...
Moja dieta nie jest może idealna. Mało witamin, żadnego mięsa, trochę
warzyw, frytek i słodyczy...
Wazę niecałe 60kg przy 179cm wzrostu, mam 18 lat :-). Rano moje tętno
spoczynkowe wynosi około 55-60.

Bardzo proszę o wszelkie rady i określenie dlaczego tak jest...

2. Data: 2003-06-24 11:26:37

Temat: Re: Problemy z sercem???
Od: "Frankie" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Do tego, taki problem miał już miejsce albo przed snem, albo kiedy > nie
wykonuje żadnego wysiłku fizycznego...

jak to przed snem - czyli to czeste jest ? a co do braku wysilku tez za
bardzo nie rozumiem - przeciez napisales, ze miales takie objawy po wysilku
?

--
Pozdro!!
Paffka [Frankie] Oraczynski [WAW] ;)

3. Data: 2003-06-24 11:41:37

Od: Michał <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to przed snem - czyli to czeste jest ? a co do braku wysilku tez za
> bardzo nie rozumiem - przeciez napisales, ze miales takie objawy po
wysilku
> ?

Hmm przed snem mam tak od jakiegoś miesiąca... a po wysiłku po raz pierwszy.
Ale podczas wysiłku (np. jak jadę, nawet dość szybko, przez parę godzin) nic
mi się nie dzieje...

4. Data: 2003-06-24 11:49:43

Od: Michał <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm właściwie przypomniał mi się jeszcze jeden, być może znaczący fakt, od
początku maja do połowy czerwca piłem dość dużo kawy i mało spałem...

5. Data: 2003-06-24 12:02:26

Od: "Frankie" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

pierwszy.
> Ale podczas wysiłku (np. jak jadę, nawet dość szybko, przez parę godzin)

IMHO powienienes isc sie przebadac ... zadych takich spraw nie mozna

6. Data: 2003-06-24 12:06:49

Od: "Konop" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm.. trudno Ci na to pytanie odpowiedzieć... Nie ma lekarza przez
internet... jeśli będziesz miał poważne obawy o swój stan zdrowia, to pójdź
do lekarza, poproś o skierowanie do kardiologa, a tam powinni Ci pomóc.
Pewnie dadzą Ci takie urządzenie, co działa jak EKG, tylko nosisz je przez
24 godziny, po czym wracasz do nich i oni mają obraz pracy Twojej pompki...
. W ten sposób, nawet jeśli dzieje Ci się coś raz na dzień, a nie ciągle -
wykryją to... . Pamiętaj też, że to serce jeszzce troszkę powinno
popracować, tak kilka razy więcej niż dotychczas, więc nie bagatelizuj
sprawy...

Pozdrawiam
Konop

7. Data: 2003-06-24 12:07:37

Od: "Konik" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał" <m...@t...pl> wrote:
> [...]
pierwszy.
> Ale podczas wysiłku (np. jak jadę, nawet dość szybko, przez parę godzin)

Może to wypadanie płatka zastawki mitralnej, wtedy dochodzi do zaburzeń
rytmu serca. Ja bym zapodał wielką dawkę magnezu :-)
Będzie też dobre na skurcze. Ale nie sugeruj się, nie jestem lekarzem. Idź
lepiej do kardiologa.

--
Bartosz Konefał
k...@b...gnet.pl

8. Data: 2003-06-24 12:10:22

Od: "Tadeusz" <t...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Hmm właściwie przypomniał mi się jeszcze jeden, być może znaczący fakt, od
| początku maja do połowy czerwca piłem dość dużo kawy i mało spałem...

prywatna wizyta u kardiologa kosztuje z 40 zł,
napewno znajdziesz szybki termin,
w każdej chwili mozesz iść na pogowie,
jeśli cos poważnego to wyjdzie od razu, jeśli nie
możesz "zwykłą" drogą czyli lekarz 1 kontaktu -> kardiolog ...

ja zacząłbym od odpoczynku
i z 3 tygodnie magnez w maksymalnej dobowej dawce

Tadeusz

9. Data: 2003-06-24 12:12:02

Od: "helper-onet" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sars ?
a na powaznei idz poporstu do lekarza od tego oni sa :)

10. Data: 2003-06-24 12:12:56

Od: "Konik" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michał" <m...@t...pl> wrote:
> Hmm właściwie przypomniał mi się jeszcze jeden, być może znaczący fakt, od
> początku maja do połowy czerwca piłem dość dużo kawy i mało spałem...

http://www.google.pl/search?q=cache:dIVkmVLs3vIJ:www
.proszynski.pl/czasopisma/poradnikdomowy/2002/09/01.
html+wypadanie+p%C5%82atka+magnezu&hl=pl&ie=UTF-8

--
Bartosz Konefał
k...@b...gnet.pl

zaprzestanie brania tabletek antykoncepc.
Stryer czy Harper??
koniec SARS???
jak dlugo zyje plemnik ??
gdzie usg nerek (W-wa)?