do jakiego lekarza z bolem kregoslupa?

1. Data: 2003-06-24 11:24:19

Temat: do jakiego lekarza z bolem kregoslupa?
Od: "Karolina" <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moze to trywialne pytanie, ale nie wiem do kogo sie zwrocic.
Bol nie jest efektem zadnego urazu mechanicznego, po prostu sprawia duzy
problem zwlaszcza w czasie snu.
Dodam, ze materac lozka jest bardzo wygodny/ dosc twardy i nie on jest
przyczyna powstania bolu.
Z gory dziekuje za rade.
Karolina

2. Data: 2003-06-24 11:44:16

Temat: Re: do jakiego lekarza z bolem kregoslupa?
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina <s...@r...pl> napisał(a):

> Witam,
> moze to trywialne pytanie, ale nie wiem do kogo sie zwrocic.

Najpierw trzeba zacząć od "rejonu", a tam najprawdopodobniej dostaniesz
skierowanie do ortopedy.

Pozdrawiam...

3. Data: 2003-06-24 11:56:32

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bd9dig$bim$1@inews.gazeta.pl...
> Najpierw trzeba zacząć od "rejonu", a tam najprawdopodobniej dostaniesz
> skierowanie do ortopedy.

Albo do neurologa
Jola

4. Data: 2003-07-17 15:12:17

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina" <s...@r...pl> wrote:

> [...]
>problem zwlaszcza w czasie snu.
>Dodam, ze materac lozka jest bardzo wygodny/ dosc twardy i nie on jest

wlasnie dosyc twardy materac moze byc przyczyna bolu. kregoslup
podczas snu powinien byc prosty, jezeli spisz na boku na twardym
materacu to mas kregoslup wykrzywiony jak waz

http://www.sembella.com.pl/ps_dobor.htm

5. Data: 2003-07-18 11:45:17

Temat: Odp: do jakiego lekarza z bolem kregoslupa?
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack Szaniawski <i...@n...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

Witam
proponuje isc do chirurga - tak powaznie i przez jakis czas nie obciazac
kregoslupa cwiczeniami, schylaniem sie (odkurzanie, noszenie ciezkich
zakupów). za to warto przejsc sie kilka razy na basen.

6. Data: 2003-07-18 17:31:24

Od: "Rafal_Ochowiak" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po wykluczeniu przeciwwskazań do stosowania metod fizjoterapii (np. przez
lekarza pierwszego kontaktu) warto zgłosić się poi pomoc do fizjoterapeuty -
najlepiej specjalizującego się w metodzie McKenziego.

pozd

-------------------------------------
Wysłano z serwisu FizjoNet - http://www.fizjo.pl/

7. Data: 2003-07-21 07:03:53

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dobrego lekarza do kregoslupa bardzo trudno znalezc. Niestety wiekszosc
lekarzy moze ci wiecej zaszkodzic niz pomoc dlatego lepjej samemu dociec
jaka jest przyczyna i co mozna zrobic. Jest bardzo dobra ksiazka na temat
bolu kregoslupa ale niestety po angielsku:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/077103
7783/qid=1058759811/sr=8
-1/ref=sr_8_1/104-6873776-1484745?v=glance&s=books&n
=507846

"Jack Szaniawski" <i...@n...com> wrote in message

> wlasnie dosyc twardy materac moze byc przyczyna bolu. kregoslup
> podczas snu powinien byc prosty, jezeli spisz na boku na twardym
> materacu to mas kregoslup wykrzywiony jak waz
>
> http://www.sembella.com.pl/ps_dobor.htm

Problemy z sercem???
zaprzestanie brania tabletek antykoncepc.
Stryer czy Harper??
koniec SARS???
jak dlugo zyje plemnik ??