Problemy z sercem???

11. Data: 2003-06-24 12:22:14

Temat: Re: Problemy z sercem???
Od: "Wooyek" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to wypadanie płatka zastawki mitralnej
[poszlo w Polske]

Widze, ze rowery to nie Twoje jedyne hobby? :>
--
//Michał "Wooyek" Lalik - www.wooyek.spec.pl

12. Data: 2003-06-24 12:36:43

Od: "Konik" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wooyek" <w...@s...pl> wrote:
> [poszlo w Polske]
>
> Widze, ze rowery to nie Twoje jedyne hobby? :>

Oj, absolutnie nie. To najnowsze hobby ;-)
A kardiologia na pewno nim nie jest, ja mam po prostu chyba to samo, ale
dość dawno nie dawało o tym znać, bo spożywam sporo magnezu :)

--
Bartosz Konefał
k...@b...gnet.pl

13. Data: 2003-06-24 14:16:52

Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a) w wiadomości: ...
>Hmm właściwie przypomniał mi się jeszcze jeden, być może znaczący fakt, od
>początku maja do połowy czerwca piłem dość dużo kawy i mało spałem...

Witam.
Tak się zlozylo, ze jestem lekarzem kardiologiem
Twoje objawy to typowy niedobor magnezu.
Uzupelnij magnez( jedzac Asmag lub inny preparat) a jeszcze lepiej wez
Aspargin
2x1 tabl ( potas + magnez)
Kawa wyplukuje organizm z magnezu. Jesli do tego dolaczy sie duzy wysilek
fizyczny,
nadmierne pocenie sie spada poziom elektrolitow- i arytmia gotowa.
Arytmie u zdrowego czlowieka sa powodowane przez niski poziom potasu i
magnezu.>
Co do bolow w okolicy serca w czasie spoczynku- to sa one najczesciej
powodowane przez siedzacy tryb zycia i zmiany w kregoslupie.
Serce najczesciej boli w czasie wysilku- tak sie to roznicuje.
Pozdrowienia. Monika

14. Data: 2003-06-24 18:45:35

Od: "Konrad" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powodowane przez siedzacy tryb zycia i zmiany w kregoslupie.
> Serce najczesciej boli w czasie wysilku- tak sie to roznicuje.
Witam, mam podobny problem. Od czasu do czasu dostaję tzw "kołatania serca"
"migotania" - to moje określenie napewno nie fachowe- bardzo szybkie tetno
czasami nawet nie potrafie zmierzyc ile ud/min.
Łapie mnie to nawet bez powodu. Objaw jest podobny tak jakby ktoś mnie
śmiertelnie przestraszył ale to nie mija od razu, trwa nawet kilkadziesiąt
minut i mam wtedy poważnego stracha. Czuje też delikatny bol jakby coś
sciskało serce. Te objawy zaczęły pojawiać się w wieku ok 20 lat, teraz mam
25. Kiedyś ćwiczyłem dużo w siłowni i to jakoś od tego czasu ale największe
kłopoty zaczęły się jak przestałem ćwiczyć i zacząłem prowadzić bardziej
siedzący tryb życia. Prawie zawsze mam podwyższone ćiśnienie wczoraj np
155/90 (bez wysiłku). Ważę 74 kg i mam 173 cm wzrostu. wiem, że powinienem
iść do lekarza ale z breaku czasu jakoś to odkładam. Możesz zdiagnozować co
to może być ?? I czy to groźne ?
Pozdrawiam
Konrad
GG2069615

15. Data: 2003-06-26 06:20:46

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika B" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Kawa wyplukuje organizm z magnezu.

To ja dorzucę jeszcze swoje 3 grosze ;)
Jaki składnik kawy powoduje wypłukanie magnezu? Albo inaczej. Czy kawa
bezkofeinowa też to czyni? Pytam, bo od pewnego czasu nie palę, zmieniłem
dietę i troche się "sportuję". A że do pracy skoro świt pędzę, to kawka z
rana - z przyzwyczajenia raczej - "pęka". Bezkofeinowa właśnie :)

A więc jak to jest?

--
Mariusz Brzozowski

zaprzestanie brania tabletek antykoncepc.
Stryer czy Harper??
koniec SARS???
jak dlugo zyje plemnik ??
gdzie usg nerek (W-wa)?