Problemy z zaproszeniami na ślub

21. Data: 2003-07-19 12:36:57

Temat: Re: Problemy z zaproszeniami na ślub
Od: "Mary" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:bf5ubi$75b$1@news.mch.sbs.de...
> [...]
> sala, ciasno i że postanowiliśmy tak to rozbić i "młodzież" zaprosic na
> osobną imprezę. Że się obrażą byliśmy pewni, ale stawialiśmy na obrazę o
> niezaproszenie dzieci na wesele. Tymczasem żona wujka, kobieta dobijająca
> 60tki odpowiedziała na to tonem niby żartobliwym ale z wyraźnie
wyczuwalnymi
> swastykami w tle: "no tak, my już młodzi nie jesteśmy, więc nas na
poprawiny
> się nie zaprasza". Po czym usłyszeliśmy, że na wesele będą się starali
> przyjść, ale nie są pewni, bo nie wiadomo, czy nie będą wtedy pracować.

To będziecie mieli na weselu samych starszych? Opłaca się robić takie
wesele? Ja bym zrobiła odwrotnie, wesele dla młodych, znajomych i kuzynostwa
a dla cioć, wujków, babć itd. obiad. Z kim Wy będziecie się bawić?
Pozdrawiam
Mary

22. Data: 2003-07-19 22:08:10

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mary" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> To będziecie mieli na weselu samych starszych? Opłaca się robić takie
> wesele? Ja bym zrobiła odwrotnie, wesele dla młodych, znajomych i
kuzynostwa
> a dla cioć, wujków, babć itd. obiad.

Tych "młodych" nie będzie znów tak dużo, jakos tak wyszło, że większość
naszych przyjaciół albo jest w bardzo zaawansowanej ciąży albo właśnie
urodziła i na wesele tak czy tak mało kto by z młodych przyszedł, a na
poprawiny (krótsze i odbywające się na osiedlu, gdzie większość z nas
mieszka) będzie im prościej.
A co do wesela - niestety obiad zamiast wesela jest niedopuszczalny dla
mojej rodziny. Po prosdtu musi być wesele i koniec ;-) Zresztą "rodzina" to
niekoniecznie sami starsi, w ramach rodziny będa tez osoby niewiele starsze
od nas, nie powinno byc tak źle.
J.

23. Data: 2003-07-19 22:36:33

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Jarek P. wyklawiaturzyl(a):

> A co do wesela - niestety obiad zamiast wesela jest niedopuszczalny dla
> mojej rodziny. Po prosdtu musi być wesele i koniec ;-)

A moze czas to zmienic.....? trzeba myslec o swojej zalozonej rodzinie a
nie o rodzince.
Znam wlasnie pare osob ktore poprostu zrobily male przyjecie, a nie
weselicho, poprostu uznali ze tak lepiej, a ich rodzice pieniazki ktore
mialy isc na wesele podarowali im i zrobili sobie co nie co w
mieszkaniu.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

24. Data: 2003-07-21 13:25:12

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości

> A moze czas to zmienic.....? trzeba myslec o swojej zalozonej rodzinie a
> nie o rodzince.

nie chcę się wdawać w nieistotne szczegóły, ale uwierz mi, planowane wesele
jest kompromisem ;-) Nie będzie ono na 120 osób, nie będzie trwało do
białego rana + poprawiny i nie będzie tam, gdzie mojej rodzinie (głównym
źródle problemów w tym temacie) najbardziej by pasowało. Uuufff....

J.

Taki mały dylemat- wypowiedzcie się
ciaza...
witam