Procedura załatwiania sprzetu ortopedycznego

1. Data: 2005-03-01 13:05:00

Temat: Procedura załatwiania sprzetu ortopedycznego
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - jaka jest po nowym roku procedura ?
Konkretnie chodzi o buty ortopedyczne.

A poza tym - znacie moze jakies zaklady gdzie warto je robic? Ostatnio mi
skopali.

LM

2. Data: 2005-03-01 14:01:04

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> A poza tym - znacie moze jakies zaklady gdzie warto je robic? Ostatnio mi
> skopali.

Polecam:
Zakład Usług Ortopedycznych - Jerzy Łapka
Sprzęt ortopedyczny indywidualny, seryjny:
. buty ortopedyczne
. wkładki, protezy, gorsety
. aparaty, środki pomocnicze
Umowa z NFZ
59-220 Legnica, ul. Oświęcimska 14, tel./fax (076) 852 45 36, 852 21 48
58-300 Wałbrzych, al. Wyzwolenia 25, tel./fax (074) 843 95 26
58-500 Jelenia Góra, ul. B. Chrobrego 1, tel./fax (075) 752 33 55
59-101 Polkowice, ul. Ks. B. Kominka 7, tel. (076) 746 08 71

z protezy byłem zadowolony, nie słyszałem też narzekań klientów którzy
przychodzili do "szewców"

pozdrawiam

PrzemekK
---
Niepełnosprawni - ludzie po tuningu
GG 355024, smeno@tlen..pl - wytnij kropka

3. Data: 2005-03-01 15:12:35

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry - z rozpedu nie wpisalem, ze chodzi o Warszawe i okolice

Ale tak czy inaczej dzieki

LM

4. Data: 2005-03-01 16:40:25

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry - z rozpedu nie wpisalem, ze chodzi o Warszawe i okolice
>
> Ale tak czy inaczej dzieki

to bylo wiadome, mieszkancy tego miasta zazwyczaj nie wpisuja miejscowosci
;)

ale stwierdzilem, ze skoro nie wskazujesz miejsca to moze odleglosc nie gra
roli :-)

A co do procedur zalatwiania. Chodzi o procedury NFZ czy moze PCPR/MOPS ze
srodkow PFRON?

PrzemekK
---

5. Data: 2005-03-01 18:04:44

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o NFZ - z dofinansowania się już dawno wyleczyłem. Przy butach to są
tak niewielkie kwoty, że biorąc pod uwagę zachody, nie opłaca się za tym
łazić. Więcej stracę czasu i paliwa niż dostanę kasy.

6. Data: 2005-03-01 19:58:45

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jak w temacie - jaka jest po nowym roku procedura ?
> Konkretnie chodzi o buty ortopedyczne.
-----------
W tym roku nie ma jeszcze zmian, a pewne kwestie są jeszcze w toku dyskusji
(to już zwyczajowo...), dużo szybciej w NFZ poszło wypłacenie sobie
nagród...ale...

Odnośnie załatwiania sprzętu ortopedycznego można poczytać na stronie:

http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/3557

... jeszcze pewne modyfikacje...

http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/2.html?numer=1407&
dok=1407.2.3.2.22.1.0.1.htm

Pozdrawiam
Bogusława

7. Data: 2005-03-02 11:45:50

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

LM

Czy istnieje, mówiący tester ubioru dla niewidonych
czemu???
Sanatorium a Turnus rechabilitacyjny ?
wnioskiiiiiiiiiiiiii
Inhalator => ulga rehabilitacyjna?