Prochy i TLPD + Alkohol

1. Data: 2003-08-01 05:46:00

Temat: Prochy i TLPD + Alkohol
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie skutki wywołuje zażywanie leków pszychotropowych z
alkoholoami - chodzi mi oczywiście o naukowe faakty, a nie
wydumane stwierdzenia! - Wiadomo, że w trakcie zażywania nie
dzieje się nic, ale po latach następują zmiany w mózgu -
jakie to zmiany, do czego się przyczyniają?

1. Data: 2003-08-01 08:33:14

Temat: Re: Prochy i TLPD + Alkohol
Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-01 Kenton R. napisał(a)

> [...]
> dzieje się nic, ale po latach następują zmiany w mózgu -
> jakie to zmiany, do czego się przyczyniają?

pl.sci.medycyna

--
Paweł Zioło
http://fotozielsko.prv.pl

"-Prowdy nima!"
"-Hej, dziywce, nie zawse sukoj prowdy. Sukoj przjociela!"
Wanda Czubernatowa, ks. Jozef Tischner

1. Data: 2003-08-01 20:44:26

Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tlpd i alkiem jest kiepsko, nasila sie toksyczność,
rzyganie, ból głowy i paranoja, ew. utrata przytomności

1. Data: 2003-08-02 05:44:21

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "autechrex" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> z tlpd i alkiem jest kiepsko, nasila sie toksyczność,
> rzyganie, ból głowy i paranoja, ew. utrata przytomności

noo to sie nazywa naukowość - wolałbym coś o
neurotransmiterach i zmianach w nich, a także o dopaminie,
serotoninie i noradrenalinie też o afekcie i zmianach
poznawczych, ale..... sie obejdę chyba smakiem!

1. Data: 2003-08-02 06:32:52

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On So, 02 sie 2003 05:44:21 GMT Kenton R. wrote as follows:

> U?ytkownik "autechrex" <a...@t...pl> napisa? w wiadomości
>
> noo to sie nazywa naukowoś? - wola?bym coś o
> neurotransmiterach i zmianach w nich, a tak?e o dopaminie,
> serotoninie i noradrenalinie te? o afekcie i zmianach
> poznawczych, ale..... sie obejd? chyba smakiem!

Bo tez pytanie NTG. Juz Ci Zielsko wskazal grupe.

JK

1. Data: 2003-08-02 13:14:19

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek K" <jankul1@sink_spam_autograf.pl> napisał
w wiadomości
0...

rzyganie, ból g?owy i paranoja, ew. utrata przytomności

dopaminie,

> Bo tez pytanie NTG. Juz Ci Zielsko wskazal grupe.
>
> JK

Jak najbardziej na temat grupy! - podstawy zachowania się
człowieka (a w tłumaczeniu - budowa mózgu), są na pierwszym
roku i pierwszym semestrze np. psychologii

1. Data: 2003-08-05 14:55:55

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-02 Kenton R. w napisał(a)

> Jak najbardziej na temat grupy! - podstawy zachowania się
> człowieka (a w tłumaczeniu - budowa mózgu), są na pierwszym
> roku i pierwszym semestrze np. psychologii

Jeżeli jesteś tym samym użytkownikiem, którego znam, a który schowany
jest pod adresem 80.49.147.146, (NNTP-Posting-Host:
pa146.zawiercie.sdi.tpnet.pl) to powinieneś znać odpowiedź na swoje
pytanie :) Miałeś biom i to z tymi samymi prowadzącymi co ja :)
To może jednak zadasz to pytanie na medycynie co?

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-08-05 16:11:11

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w
wiadomości news:bgoghq$gdn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> powinieneś znać odpowiedź na swoje
> pytanie :) Miałeś biom i to z tymi samymi prowadzącymi co
ja :)
> To może jednak zadasz to pytanie na medycynie co?

znam odpowiedz na swoje pytanie - ale istnieją ludzie,
którzy mogą mieć ciekawsze koncepcje - i o to chodzi!
dlatego też medycyna.cośtam.pl nie jest mi potrzebna, bo to
kwestia samej ciekawości - a tak swoją drogą, to znam
takich, którzy przełykają prochy różnymi świństwami -
niektórzy mówią, że to dla wzmocnienia!

1. Data: 2003-08-05 16:39:37

Od: "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-08-05 Kenton R. w napisał(a)

> [...]
> ja :)
>

> znam odpowiedz na swoje pytanie - ale istnieją ludzie,
> którzy mogą mieć ciekawsze koncepcje - i o to chodzi!

O.K. to jaka jest Twoja odpowiedź na Twoje pytanie?

> dlatego też medycyna.cośtam.pl nie jest mi potrzebna, bo to
> kwestia samej ciekawości

O.K.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-08-05 17:07:28

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <4zielsko@WYTNIJ_TOhoga.pl> napisał w
wiadomości news:bgomk9$jiu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> O.K. to jaka jest Twoja odpowiedź na Twoje pytanie?

odpowiedz jest taka, ze w trakcie brania - istnieje
faktyczne poczucie poprawy, wkrotce potem, nie nastepuje
nic, ale niedlugi czas dalej, nastepuje niesamowicie
odczuwalny zjazd z górki zarówno fizyczny (nawala somatyka)
i psychiczny (zachwianie nastroju na przykład, zmiany w
osobowości - postrzeganiu swiata i itak dalej moznaby
jeszcze nawet wierszem pisac i wymienić całą klasyfikację
tzw. sznureczkiem). Nie wspomnę już o samym ryzyku brania i
przpijania, ale o tym to już chyba każdy wie!)

"Pedofilia" autorstwa Magdaleny Podgajnej-Kuśmierek
bylo - o paranojach, artystach itd.;)
Re: Skad sie biora prawa czlowieka ?
Cyrograf XXI wieku
Czy warto być dobrym?