Producent Zelmera SOLARISA..?

1. Data: 2007-12-03 16:52:34

Temat: Producent Zelmera SOLARISA..?
Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przeanalizowaniu wielu ocen i zalet dot.produktów odkurzaczy Zelmera
kupiłem Solarisa 5000,0 HP z dodatkowym gadżetem elektroszczotką.
Na tabliczce znamionowej pisze Typ 5000.o.M14HP . Poniżej jest jak
mniemam nr (5000.314041.0790) Optowałem za wyborem polskiej produkcji.
Przypadkiem bedąc w serwisie pralek Gorenje, zapytałem o części- worki do
tego typu. Pani z obsługi "uswiadomiła" mnie, że jestem jakoby posiadaczem
chińczyka.Wg niej akurat m.in. Solarisy to produkcja dalekowschodnia. Nie
ukrywam, że wzdrygnałem się.... Czy Ktoś z grupowiczów może dać
jednoznaczną odpowiedż - gdzie te typy są wytwarzane?( może jakiś pracownik
firmowy lub znający rzecz serwisant..
Pozdrawiam Marex

2. Data: 2007-12-04 16:04:05

Temat: Re: Producent Zelmera SOLARISA..?
Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marex" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ukrywam, że wzdrygnałem się.... Czy Ktoś z grupowiczów może dać
> jednoznaczną odpowiedż - gdzie te typy są wytwarzane?( może jakiś

Nie wiem, gdzie akurat ten model jest wytwarzany. Wiem natomiast, że od tego
roku Zelmer ma zakład produkcyjny również w Chinach.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

3. Data: 2007-12-08 00:11:08

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Le5zek <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
tego
> roku Zelmer ma zakład produkcyjny również w Chinach.

Z tabliczki znamionowej wynika, iż ten egzemplarz został wyprodukowany
w lutym br. Jak takie propagowanie polskich wyrobów sie ma do
rzeczywistości, skoro my konsumenci nie mamy wiedzy(informacji) skad
wybierany/lansowany model sprzętu pochodzi..? Marex

4. Data: 2007-12-10 14:26:00

Od: Jendreck <j...@g...pl_wywalto> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Dec 2007 00:11:08 +0000 (UTC)
"Marex" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
> rzeczywistości, skoro my konsumenci nie mamy wiedzy(informacji) skad
> wybierany/lansowany model sprzętu pochodzi..? Marex

Jak często czytasz pocztę na priva ?

--
Pozdrowienia
Jendreck

5. Data: 2007-12-10 14:28:22

Od: Jendreck <j...@g...pl_wywalto> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym wyroby pochodzące z Chin mają duże "Z" w typie.

--
Pozdrowienia
Jendreck

droga do domu...