Produkty regionalne - prośba o pomoc

1. Data: 2006-03-16 14:27:42

Temat: Produkty regionalne - prośba o pomoc
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chciałam Was tu spamowac i zawracać głowy, ale jestem już zdesperowana a
tematycznie rzecz pasuje do grupy...

W ramach mojej działalności zawodowej ("odśnieżanie kulturalne")
przygotowuję listę regionalnych produktów, takich do jedzenia i do picia,
ale raczej ni potraw, tylko np. powideł, ciast, wędlin, nalewek - coś co
można kupić na wakacjach i wziąć do domu. No i mam piekielny problem z dwoma
województwami - łódzkim i opolskim. Czy kojarzycie jakieś specjały z tych
regionów?

Będę bardzo wdzięczna za pomoc

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

2. Data: 2006-03-16 15:38:09

Temat: Re: Produkty regionalne - prośba o pomoc
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dwoma
> województwami - łódzkim i opolskim. Czy kojarzycie jakieś specjały z tych

Opolskie dziołchy??

Marek

3. Data: 2006-03-16 15:51:27

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dvc0pq$oo0$...@n...lublin.pl, Marek W. at
U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.
UplU wrote on 16/03/2006
16:38:

> Opolskie dziołchy??

Brzmi zachęcająco :-) a cóż to takiego? Sprzedawane to jets w Opolu?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

4. Data: 2006-03-16 17:03:26

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca <n...@g...pl> napisał(a):

> No i mam piekielny problem z dwoma
> województwami - łódzkim i opolskim. Czy kojarzycie jakieś specjały z tych
> regionów?

Optowałabym za kołaczami - z serem i z makiem. Czyli - za plackami
drożdżowymi z takim nadzieniem. I na tym dużo kruszonki. Ale to musi być
koniecznie z małej piekarni, najlepiej wiejskiej.

Ania

5. Data: 2006-03-16 17:23:45

Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Optowałabym [...]

Upps, nie dodałam, że chodzi o opolskie...

Ania

6. Data: 2006-03-16 23:22:17

Od: "dzus" <dzusUSUŃ@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 16/03/2006
> 16:38:

> Brzmi zachęcająco :-) a cóż to takiego? Sprzedawane to jets w Opolu?

nie tylko w Opolu w całej POlsce (razem z grzybnią) do kupienia przy
ruchliwszych trasach

7. Data: 2006-03-17 11:14:30

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dvcrvm$1cl$...@a...news.tpi.pl, dzus at dzusUSU?@op.pl wrote
on 17/03/2006 0:22:

> nie tylko w Opolu w całej POlsce (razem z grzybnią) do kupienia przy
> ruchliwszych trasach

No tak... Googiel moim przyjacielem. Chyba to nie bardzo jadalny produkt...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

8. Data: 2006-03-17 11:43:10

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> on 17/03/2006 0:22:

> No tak... Googiel moim przyjacielem. Chyba to nie bardzo jadalny

Jadalny niekoniecznie..ale konsumpcyjny to jaknajbardziej ;))

Marek

mrożone czereśnie
ryżogryka...
dieta dla osoby starszej
Maselnica
Ekspres ciśnienowy do kawy - nieprzyjemny zapach