Profesor Zatonski ukradl bombki. Choinki nie bedzie.

1. Data: 2000-10-31 23:39:08

Temat: Profesor Zatonski ukradl bombki. Choinki nie bedzie.
Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

No i prosze. Juz nie ma nawet 100 USD na oplacenie serwisu
http://www.rzucpalenie.pl
Teraz zerknijmy jak wyglada monopol pana Zatonskiego i jego kolegi
towarzysza Balcerowicza (sa na "ty") na programy kontroli tytoniu w
Najjasniejszej.

Akcyza na programy antytoniowe w Polandii od 00.01.01
0.05% od paczki. Konsumpcja 92 000 000 000 (miliardy) sztuk ('99 -
zrodlo Philip Morris) daje nam 4 600 000 000 paczek. To zbiega sie mniej
wiecej z kalkulacjami Ministerstwa Finansow, Philip Morris i moimi
(niezaleznie). Przy cenie okolo 1 USD za paczke to 4,6 miliarda dolarow
spalanych rocznie. Zgadza sie. Jedzmy dalej panie Zatonski.

4,6 miliarda USD x 0,005 akcyzy daje nam 23 000 000 (23 miliony) USD
rocznie. Po polsku: x 4,5 PLN = 103,5 miliona PLN na rok 2000.
Oczywiscie jest to szacunek. Powiedzmy, ze sie pomylilem w gore o 10%,
to daje wciaz kwote 90+ milionow PLN na rok.

Kalkulacja oczywiscie nie wlicza przemytu co najmniej 22% polskiego
rynku
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/przemyt1.html
Pan Zatosnki otrzymal co najmniej 50 tysiecy USD jako platny doradca
towarzysza Balcerowicza, wlasnie w sprawach opodatkowania tytoniu, wiec
mu wierze, ze sie nie omylil i tak jak stwierdzil, przemyt w Polandii
NIE istnieje. Pobory doradcy pan Zatosnki otrzymal dodatkowo do pracy w
Centrum Onkologii.

Tak czy owak, wystarczy zeby oplacic serwis za 100 USD panie Zatonski.

Nic wiec dziwnego, ze kiedy zglosilem sie do pana Z. z prosba o
rozliczenie sie z tych pieniedzy, to pan Profesor dostal sraczki i do
tej pory siedzi zabarykadowany w ubikacji, i nijak nie mozna sie go
doprosic zeby wyszedl i wytlumaczyl co jest grane.

Pan Zatosnki ma slabosc do podrozy. W roku '00 odbyl ich co najmniej
pare. Wszystkie pierwsza klasa. A jakze, za pieniadze z progranow
antytytoniowych.

Panie Zatonski, to ja sie pofatyguje oplacic to z wlasnej kieszeni.
Sugeruje jednak zapiac pasy. Beda wyboje. Dorzuce jeszcze do tego Klub
Podroznika im. Profesora Zatonskiego. Polska dziatwa ma prawo wiedziec
dlaczego zamiast programow typu
http://www.wholetruth.com pan Zatonski jezdzi na egzotyczne "narady" i
nie ma nawet pieniedzy na oplacenie serwisu z ktorego i tak malo kto
korzystal.

Miro

Wyslane na priva to WZ.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

2. Data: 2000-11-01 09:35:52

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

Skoncz juz czlowieku z ta megalomania.
I pamietaj, ze wrzesien sie dawno skonczyl, a Ty nic sensownego, oprocz
oszczerstw, nie napisales o prof. V.
I co? Kiep jestes czy nie?
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.
html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

3. Data: 2000-11-01 20:39:21

Od: kard. Glemp <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

In article <002101c043e7$0c047920$74364cd5@jarek>,
j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) wrote:

> Skoncz juz czlowieku z ta megalomania.
> I pamietaj, ze wrzesien sie dawno skonczyl, a Ty nic sensownego,
oprocz
> oszczerstw, nie napisales o prof. V.

Jak pamietam, to powiedzialem, ze planuje na jesien, i uwierz mi,
pracuje na tym. Nie denerwuj sie. Rozumiem, ze temat jest intrygujacy.
Dla mnie rowniez. Tymczasem zapraszam do samodzielnej lektury:
http://www.pmdocs.com

> I co? Kiep jestes czy nie?
> Jarosław Łączkowski
> mailto: j...@h...torun.pl
> http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.
html

To zalezy co rozumiesz. Oczywiscie masz prawo krytykowac mnie jak
chcesz. Widzisz, jest tylko roznica pomiedzy nami, ze ja jestem
zawodowo niezalezny. Zatem mnie Novartis ani pan Zatosnki od pieniedzy
nie odetna. Nie otrzymam tez promocji do osrodka w Koziej Wolce za
rozglaszanie publiczne defraudacji pieniedzy przez panow Zatonskiego i
Tyczynskiego w Centrum Onkologii w Warszawie. A jak widac z Twojego
postu o pani Pralce, mniej wiecej mamy podobna ocene o rzadowej
ochronie zdrowia.

Szacunek,

Miro

PS

Prosze, cierpiwosci. To koronkowa robota. Moja prace o wiele powazniej
traktuje pan Geoffrey Bible (szef PM), ten ktory placi lapowki
towarzyszowi Balcerowiczowi przez fikcyjne firmy w British Virgin
Islands. Na tym watkiem tez pracuje.

4. Data: 2000-11-01 21:07:16

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> Zatem mnie Novartis ani pan Zatosnki od pieniedzy
> nie odetna.

A jakie pieniadze dostalem od firmy Novartis i za co?
Bardzo ciekaw jestem kolejnych rewelacji.
I poprosze o przyklad mojej zaleznosci od firm jakichkolwiek (poza moim
dyrektorem, zona i dziecmi:-)
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

5. Data: 2000-11-01 21:50:36

Temat: Re: Profesor
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam piszesz ze to alzheimer business

6. Data: 2000-11-01 22:50:11

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> Sam piszesz ze to alzheimer business

Gdzie????
Czytuje Szanowny Pan moja tajna korespondencje, ktora wymieniam z firmami
farmaceutycznymi, CIA, FDA, FBI i profesorem Alzheimerem?
Jezeli to jest biznes to jakim biznesem on jest dla mnie?
Oczekuje z niecierpliwoscia kolejnych rewelacji Jacka, Dziubdziusia,
"Glempa" i pozostalych wcielen Experta, hahaha.
Pozdrawiam tajnie, masonsko i psychiatrycznie

7. Data: 2000-11-02 10:23:10

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie www w stopce:
"Jest jednym z animatorów powsta?ego w 1994 roku

Toru?skiego Stowarzyszenia Pomocy Osobom z
Chorob?
Alzheimera. Wspó?autor koncepcji
powstania
w Toruniu Oœrodka Psychogeriatrycznego.
Od chwili
jego otwarcia (luty 1999 rok) pe?ni?cy
obowi?zki
ordynatora.
Czynny
cz?onek Sekcji Psychogeriatrii i Choroby

Alzheimera Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego...."

> [...]
> farmaceutycznymi, CIA, FDA, FBI i profesorem Alzheimerem?
> Jezeli to jest biznes to jakim biznesem on jest dla mnie?

Zrozum. Biznes to biznes to aktywnosc zawodowa, a niekoniecznie same
zyski ;)
Alzheimer business to jednak specjalistyczny biznes.
Osrosdki alzheimera. Producenci srodkow farmakologicznych, wydawcy
publikacji, ksiazek,
fundacje, zrodla finansowania.

To jednak jest forma zorganizowanej struktury, ktora ktos finansuje, a
ktos
z tego czerpie zyski.
No chyba, ze wszyscy to robia tak spolecznie, po godzinach pracy i za
friko
a leki nie kosztuja 100 zl za opakowanie, tylko tez sa za frico
i producenci lekow ze Szwajcarii i inni, daja te leki za frico,
a apteki i hurtownie farmaceutyczne oczywiscie rezygnuja z prowizji
i przedstawiciele farmaceutyczni producentow lekow na altzheimera
oczywiscie pracuja za frico.

> Oczekuje z niecierpliwoscia kolejnych rewelacji Jacka, Dziubdziusia,

Nie wiedzialem ze jestes Dziudziusiem.

Ktos wczesniej pisal, ze osrodki leczenia psychiatrycznego nagle
zniknely
i zmienily nazwe na osrodki geriatryczne.
Bo jednak psychiatria wyraznie odstraszala klientow.

Teraz babcia juz sie nie leczy psychiatrycznie lecz geriatrycznie
i wnuczek dostanie wize do Stanow.
J.

8. Data: 2000-11-02 12:13:57

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Alzheimer business to jednak specjalistyczny biznes.
> Osrosdki alzheimera. Producenci srodkow farmakologicznych, wydawcy

Tak samo jak koryrzystanie z uslug dostawcy internetowego albo z roznych
"darmowych" kont pocztowych
I co z tego?

> To jednak jest forma zorganizowanej struktury, ktora ktos finansuje, a
> ktos
> z tego czerpie zyski.

Pacjenci, farmaceuci, producenci lekow, bo raczej nie lekarze. Trudno nazwac
zyskiem jalmuzne.

Oj przewrotnys Pan, przewrotny. Dziubdzius, Expert, Jacek itd itp -
proponuje jeszcze Zorro, zanim ludzie sie nie zorientuja z kim maja do
czynienia.
Drogi Pani-po sposobie myslenia, argumentacji i braku oporow przed
ujawnianiem swojej megalomanii widac Cie wszedzie jak na dloni...

> Ktos wczesniej pisal, ze osrodki leczenia psychiatrycznego nagle
> zniknely
> i zmienily nazwe na osrodki geriatryczne.
> Bo jednak psychiatria wyraznie odstraszala klientow.

Pan zes to pisal i dlatego pamietasz, mimo ze to klasyczne bzdury (a moze
wlasnie dlatego).
Osrodki psychiatryczne nie zniknely a osrodek psychogeriatryczny, jak sama
nazwa wskazuje! to instytucja leczenia zaburzen psychicznych u ludzi
starych.

> Teraz babcia juz sie nie leczy psychiatrycznie lecz geriatrycznie
> i wnuczek dostanie wize do Stanow.

Proponuje krotki kurs logicznego myslenia, a szybkie czytanie odstawic do
kata. Bo efekty widac wyraznie.
Jaroslaw Laczkowski

9. Data: 2000-11-02 13:11:32

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pacjenci, farmaceuci, producenci lekow, bo raczej nie lekarze. Trudno nazwac
> zyskiem jalmuzne.
W koncu jestes ordynatorem i przepisujesz te leki, kuracje.
Moze otworz prywatna praktyke.

> proponuje jeszcze Zorro, zanim ludzie sie nie zorientuja z kim maja do
> czynienia.
znaku Zorro chyba nie wycinasz pacjentom na klatce piersiowej

> Proponuje krotki kurs logicznego myslenia,
jezeli tez organizowany w tym osrodku geriatrycznym to sie zamawiam ,
ale na starosc za 50 lat.

Jacek

10. Data: 2000-11-02 17:34:08

Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W koncu jestes ordynatorem i przepisujesz te leki, kuracje.
> Moze otworz prywatna praktyke.

Prywatna praktyke mam od dawna i prosperuje niezle, mimo, ze staram sie nie
przyjmowac tam ludzi w wieku podeszlym - od tego mam poradnie psychogeriatryczna

> znaku Zorro chyba nie wycinasz pacjentom na klatce piersiowej

Ale Pan wycinasz rozne numery na liscie pod roznymi nickami

> jezeli tez organizowany w tym osrodku geriatrycznym to sie zamawiam ,
> ale na starosc za 50 lat

Przyjmujemy od lat 65, a 65 - 50 = 15, a wiec masz Pan 15 lat i wszystko juz
jest jasne...

Jarosław Łączkowski

Homeo-
Mam pytanie.