Profilaktyczne ćwiczenia prostaty

1. Data: 2004-08-20 18:59:37

Temat: Profilaktyczne ćwiczenia prostaty
Od: "RH+" <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Co prawda jestem jeszcze w miarę młodym męszczyzną (36 lat), ale chciałbym
ograniczyć maksymalnie w przyszłości ewentualny przerost prostaty. Czy zna
ktoś z was może jakieś specjalne ćwiczenia profilaktyczne? Dodam tylko, że
często jeżdżę rowerem i chodzę na spacery (nie palę) - także sport nie jest
mi obcy. Jednak interesowałyby mnie jakieś "specjalne" ćwiczenia, o których
wspominałem wyżej. I drugie pytanie: co jest bezpośrednią przyczyną
przerostu gruczołu krokowego-czy może jego niedokrwienie, czy coś innego?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

2. Data: 2004-08-20 19:11:29

Temat: Re: Profilaktyczne ćwiczenia prostaty
Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duzo seksu :)) to wcale nie zart!
Pzdr. dino

3. Data: 2004-08-20 19:26:24

Od: "RH+" <...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> Duzo seksu :)) to wcale nie zart!

OK. Dzięki :). A może jakieś inne ćwiczenia?

4. Data: 2004-08-20 21:10:19

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> OK. Dzięki :). A może jakieś inne ćwiczenia?

Tylko to podaja... chyba ze wolisz wlasna raczke :(

5. Data: 2004-08-22 08:30:54

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko to podaja... chyba ze wolisz wlasna raczke :(

:)))))______________________________________________
___
> Dyrektor oprowadza po szpialu komisję nadzorczą. Przechodząc
> obok jednego z oddziałów, szef komisji zauważył grupę onanizujących się
> pacjentów.
> - Dlaczego ci ludzie się onanizują?
> - W ten sposób leczymy prostatę.
> Idą dalej. W kolejnej sali grupa pacjentów uprawia seks z pięknymi
> pielęgniarkami.
> - A tu co leczycie?
> - Tu też leczymy prostatę.
> Koniec obchodu. Szef komisji pyta:
> - Dlaczego jedno schorzenie leczycie dwoma różnymi metodami?
> - Cóż, jedni są z Kasy Chorych, a drudzy leczą się prywatnie.
_________

pzdr

6. Data: 2004-08-22 21:00:41

Od: "jq" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko to podaja... chyba ze wolisz wlasna raczke :(

Czy ten drugi wariant tez ma jakąs wartosc terapeutyczną?

7. Data: 2004-08-23 17:30:21

Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> mi obcy. Jednak interesowałyby mnie jakieś "specjalne" ćwiczenia, o

Na tej http://www.joga.net.pl/teksty/drzewo_zw.htm (w miejsce spacji po
drzewo wstaw "_") stronie znajdziesz ćwiczenie nazwane Supta baddha konasana
pomaga m.in. utrzymywać w zdrowiu u mężczyzny prostatę

8. Data: 2004-08-23 21:21:42

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Podaj adres prywatny

Użytkownik "RH+" <...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przerostu gruczołu krokowego-czy może jego niedokrwienie, czy coś innego?
> Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

badania śladów biologicznych
Oko.
hormon
Tradzik i co dalej.....