Re: Program PFRON - wózek elektryczny za 1 %

From: "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Program PFRON - wózek elektryczny za 1 %
Date: Wed, 23 Mar 2005 16:40:50 +0100
Sender: b...@p...onet.pl@80.51.226.26

Piotr Grela (interpio) wrote:
> Witam
> Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym, jego żona pracuje w PCPRze i
> wspomniał mi o jakimś
> programie PFRON, że ten dofinansowuje wózki elektryczne nawet do 99%
> jego wartości.
> Pomyślałem od razu, o moim koledze mieszkającym na wsi, jakie
> potrzebne są dokumenty i czy to prawda?

Dzwoniłem dziś do mojego PCPR-u - prawda. Należy się zgłosić po Świętach po
wniosek i go wypełnić.
Info o nowej edycji programu Pegaz jest tu:
http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/1221
9
Przy założonej sumie refundacji 20-krotnie przewyższającej płacę minimalną,
można się spodziewać refundacji do ok. 17 tys. zł.
Mam pytanie do osób, które już korzystały z tego programu: jakie są
rzeczywiste sumy refundacji? W obwieszczeniu podano, że zależne od dochodu
na członka rodziny, ale to mało konkretne określenie. Mając np. 1000 zł na
osobę w rodzinie, jakiej kwoty refundacji można się spodziewać? 80%? 40%?
Na stronach PFRON-u nic nie znalazłem o nowej edycji Pegaza. Wszelkie
doświadczenia innych osób będą bardzo przydatne.
Pozdrawiam
Lech

23.03 Lech
24.03 Piotr Grela \(interpio\)
17.06 Jurek Malinowski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych