Re: Program do przeliczania

Data: 2002-02-22 14:01:32
Temat: Re: Program do przeliczania
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl>

Użytkownik Tomik <t...@n...zum.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a55ftp$kde$...@n...tpi.pl...
> Czesc
>
> Juz jest do pobrania wersja 2.0 (tam gdzie poprzednio:)) - teraz mysle ze
> bedzie juz dobrze.

Witaj:)
Dziekujemy bardzo, podziwiamy szybkosc korekty.
Program dziala prawie dobrze:(, tzn. wyszukuje kolor po podaniu nru oraz
firmy, ale nie zawsze znamy firme, bywaja schematy z tabela kolorow bez
podania nazwy firmy i po wrzuceniu nru powinno mi pokazac, jaki to odcien w
DMC, a jaki w Anchor, w Ariadnie. Wejdz na sedno. com i wpisz 845 - wyskoczy
Ci kilka roznych kolorow, bo w kazdej firmie to zupelnie inny odcien. Moze
po prostu dorzucic "wszystkie", a wg mnie mozna wyrzucic pierwsza mozliwosc
(NR), bo mimo duzych zdolnosci pewnie nie bedziemy sie uczyc na pamiec
tabeli 900 kolorow :))
A moze tylko ja jestem taka malkontentka? Dziewczyny, zobaczcie program i
sie wypowiedzcie, Piotr zrobil to dla nas:)
Ja naprawde nie narzekam, tylko zglaszam niesmialo uwagi:)
Elzbieta