Program do wizualnego projektowania wyposażenia kuchni

1. Data: 2005-02-25 19:08:15

Temat: Program do wizualnego projektowania wyposażenia kuchni
Od: "Winnetou" <winnetouu [at] klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś stoi przed dylematem wyposażenia kuchni, to polecam program do
wizualnego, przestrzennego (3D) projektowania układu i wyposażenia. Super
!!. Wszystko po polsku i prosta obsługa. Polecam -
http://ikea.k2.pl/kitchen/index.html

2. Data: 2005-02-26 00:50:11

Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizualnego, przestrzennego (3D) projektowania układu i wyposażenia. Super
> !!. Wszystko po polsku i prosta obsługa. Polecam -

Jedyny i słuszny jest program PRO100

3. Data: 2005-02-26 15:53:54

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-02-26 01:50:11 niejaki pawel napisał:

> Jedyny i słuszny jest program PRO100

ja polecam program kitchendraw 4.0 ze strony www.kitchendraw.com -
program ma możliwości podobne lub lepsze jak pro100 ale dla odmiany jest
darmowy przez pierwsze 30 godzin użytkowania

--
P0zdrawiam
p0li

4. Data: 2005-02-26 16:53:40

Od: "pawel" <pawel.h@_usuń_to_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja polecam program kitchendraw 4.0 ze strony www.kitchendraw.com -
> program ma możliwości podobne lub lepsze jak pro100 ale dla odmiany jest
> darmowy przez pierwsze 30 godzin użytkowania

Nie chcę się spierać nt. wyższości jednego programu nad drugim; -natomiast
jesli chodzi o dostępność i ograniczenie użytkowania, program PRO100, (jesli
pobierzemy wersję DEMO ze strony producenta) ma pełną funkcjonalność, nie
pozwala jednak na zapis i wydruk projektów.

5. Data: 2005-02-26 17:20:01

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-02-26 17:53:40 niejaki pawel napisał:

> [...]
> pobierzemy wersję DEMO ze strony producenta) ma pełną funkcjonalność, nie
> pozwala jednak na zapis i wydruk projektów.

czyli nie ma pełnej funkcjonalności

w kd 4.0 możesz gotowy projekt wydrukować i wg niego zamawiać meble - ja
tak zrobiłem - było to duże ułatwienie dla sprzedawcy

--
P0zdrawiam
p0li
opera, miranda, dialog...- dziwny jestem...

[spam]sprzedam meble do biura lub pokoju
Skóra mielona? Prosze o opinie..
kabelki, kable i totalne poplatanie - pomocy
Ogrzewanie nadmuchowe
wymiana c.o.