Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Programowanie dzieci u Iluminatów Re: Programowanie dzieci u Iluminatów

Grupy

Szukaj w grupach

 

Re: Programowanie dzieci u Iluminatów

następny post »
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Programowanie dzieci u Iluminatów
Date: Wed, 23 Apr 2008 21:13:35 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 288
Message-ID: <fuo1na$i7v$1@news.onet.pl>
References: <fuo0vj$ifl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Reply-To: "Sky" <s...@o...pl>
NNTP-Posting-Host: un-158-228.domainunused.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: base64
X-Trace: news.onet.pl 1208977964 18687 89.107.158.228 (23 Apr 2008 19:12:44 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Apr 2008 19:12:44 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Sender: cDWZk+9QRaMyB91BmE8Mxw==
X-Antivirus-Status: Clean
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-Antivirus: avast! (VPS 000755-0, 2007-07-09), Outbound message
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:400320 pl.soc.religia:886379
Ukryj nagłówki


Użytkownik "Kolo" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:fuo0vj$ifl$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Przetłumaczyłem fragmenty książki Svali trenerki
> Iluminatów, która opuściła ten Kult powiązany
> z masonerią i próbuje teraz przez swoją pracę wspomóc
> rehabilitację ciężko doświadczonych ofiar Kultu.
> Jest to tylko fragment dotyczący najmłodszych
> dzieci. Czym dalej tym coraz więcej koszmarów.
> I coraz trudniej się tłumaczy. Może jakiś
> psychiatra czy psycholog spróbowałby ocenić
> poprawność tego tłumaczenia.
>
>
>
>
> Rozdział 4 Przegląd podstawowych rodzajów programowania.
>
> W pierwszych rozdziałach wyjaśniłam czym jest Iluminizm jego
> zasięg, filozofię,
> jak zdobywają pieniądze by wyjaśnić cel programowania ludzi. Było
> to wprowadzenie
> ważne by zrozumieć następne rozdziały. Techniki programowania,
> które opiszę
> wymagają niesamowicie dużo wysiłku w planowanie i oddania ze strony
> Kultu.
> Tylko wysoka motywacja tej grupy ludzi pozwala to przeprowadzić.
> Jest mi o tym
> szczególnie trudno pisać bo moją rolą w Kulcie było właśnie
> programowanie.
> Poszczególne procesy o których przeczytacie to te co sama
> stosowałam. Nie robię
> tego obecnie ani nie upiększam tego co robiłam. Piszę tę książkę bo
> wierzę, że
> może to pomóc terapeutom zajmującym się ofiarami a Ci co to
> przeżyli mają prawo
> co i jak im wyrządzono. W końcu chciałabym podjąć wysiłek i
> wyjaśnić jak to
> programowanie Kultu można usunąć.
>
> Najpierw omówię programowanie umyślne i nieumyślne. Wspominając
> środowisko też
> w którym dziecko wyrasta.
>
>
> Nieumyślne programowanie
>
> Programowanie dzieci Iluminatów zaczyna się już przed urodzeniem
> /opisze to
> później/. Gdy jednak się urodzi całe jego otoczenie jest formą
> programowania.
> Często dziecko wyrasta w środowisku, gdzie czuje się opuszczone
> przez rodziców.
> Dziecko uczy się, że tylko czas nocy kiedy odbywają się kultowe
> zgromadzenia
> jest tylko ważny. Dziecku poświęca się wtedy więcej uwagi i kiedy w
> ciągu dnia
> bywa wykorzystywane na nocnych spotkaniach jest traktowane
> specjalnie. To
> prowadzi do rozszczepienia jądra osobowości czują się niepewnie,
> opuszczone,
> odrzucone, nie godne miłości, uwagi poza czasem, gdy pełnią jakieś
> "zadanie"
> dla swej rodziny.
>
> Dalszy środowiskowo warunkujący proces na który dziecko jest
> narażone to
> pełni sprzeczności dorośli wokół niego o osobowościach
> wielokrotnych, uwarunkowani
>
> 14
>
>
>
> trwającym przez generacje Kultem. Dla dziecka staje się realnością
> rożne
> zachowanie rodziców w domu, miejscach Kultu i inne w normalnej
> społeczności.
>
> To są najwcześniejsze doświadczenia małego dziecka o dorosłych i
> ich sposobach
> zachowania muszą zaakceptować te bardzo zróżnicowane sposoby
> zachowań przy
> różnych okolicznościach. Chociaż niechcąco przez małpowanie zaczyna
> się tak
> zachowywać i dziecko.
>
>
> Umyślne programowanie
>
> Umyślne programowanie u Iluminatów rozpoczyna się często już przed
> urodzeniem
> dziecka. Przedurodzeniowe rozszczepienie osobowości jest w Kulcie
> dobrze znane,
> jako, że psychika płodu jeszcze w macicy jest bardzo wrażliwa na
> stres. Dzieje
> się to między siódmym dziewiątym miesiącem ciąży. Wykorzystuje się
> następujące
> metody: Głośniki umieszczane na brzuchu matki i wytwarzające głośną
> muzykę
> nieharmoniczną, jak również muzykę klasyczną czy opery Wagnera,
> również głośną
> muzykę rockową. Inne metody to gorzka dieta działająca stresująco
> na płód.
> Dalej uderzenia w brzuch matki. Lekkie elektrowstrząsy, szczególnie
> przed samymi
> urodzinami by je ewentualnie przyśpieszyć aby dziecko urodziło się
> w jakimś
> ważnym pod względem ceremonialnym dniu. Czasem podawane są środki
> indukujące
> poród, kiedy jakaś data urodzin jest preferowana.
>
> Po urodzinach dziecko poddaje się różnym testom zwykle w pierwszych
> paru
> tygodniach życia. Trenerzy poszukują pewnych cech dziecka bada się
> jego reakcję
> na różne podniety, jego siłę, wrażliwość na gorąco. zimno czy ból.
> Dzieci
> reagują różnie poszukuje się miejsc specjalnej wrażliwości są one
> obiecujące
> by móc przeprowadzić testy rozszczepienne.
>
> Dziecko wykorzystuje się by rozbić jego psychikę na fragmenty.
> Metody to sondy
> rektalne, powtarzany gwałt analny, elektrowstrząsy o niskiej
> intensywności
> w palce rąk i nóg, genitalia, rytualne zranienia okolic genitalii
> /u starszych
> dzieci/. Celem jest rozszczepienie psychiki zanim osobowość się
> rozwinie,
> odporność na ból i odruchowe rozdzielenie przez ból, /widziałam jak
> stają się
> blade, szkliste wobec ciągłego stresu/.
>
>
> 15
>
>
> Izolacja i programowanie przez osamotnienie są też elementami
> treningu dziecka.
> Dzieckiem zwykle podczas dnia dorośli przestają się zupełnie
> interesować mimo
> jego protestów, następnie w czasie przygotowań do rytualnych
> spotkań grupowych
> zainteresowanie wraca udziela się mu więcej uwagi. Robi się to w
> celu by
> dziecko kojarzyło "miłość", "zainteresowanie" z nocnymi rytuałami
> Kultu by
> wzmocnić tak jego więź z Kultem i Rodziną. Dziecko uczy się łączyć
> miłość
> macierzyńską ze sprawami Kultu i tylko wtedy czuje się pewnie.
>
> Kiedy dzieci są starsze 15-18 miesięcy wzrasta rozbicie psychiki,
> dziecko
> poddawane jest metodycznemu wykorzystywaniu przez rodziców i
> członków Kultu.
> Dziecku okazuję się na przemian pieszczoty i elektrowstrząsy, rzuca mim
> z wysokości na matę i wyśmiewa, gdy płacze. Może być zamykane na
> jakiś czas
> w skrzyni w celu izolacji. Odmawia się mu pożywienia, wody
> podstawowych potrzeb
> w nieco późniejszym okresie. Wszystkie te metody służą
> rozszczepieniu psychiki
> dziecka. Dziecko w tym wieku może brać udział w grupowych
> zgromadzeniach lecz
> nie bierze udziału we wszystkich działaniach Kultu i jego
> uroczystościach.
> Pozostaje wtedy pod opieką członków Kultu a czasem młodszych jego
> uczestników.
>
> W wieku między 20-24 miesięcy dziecko się "dyscyplinuje". Wiek ten
> zależy od
> grupy, rodziców, trenera i dziecka może się on trochę róznić.
> Dyscyplinowanie
> przypomina bardziej tortury czy też wykorzystywanie, bo celem jest
> stworzenie
> silnie rozszczepionych osobowości bez dostępu do uczuć oddanych
> Kultowi bez
> zastrzeżeń. Kolejność kroków się zmienia zależy od trenerów i
> rodziców. Omówię
> niżej pięć kroków dyscyplinowania dzieci, które z grubsza są
> podobne w różnych
> Rejonach czasem ich kolejność się zmienia.
>
>
> Pierwszy krok: niczego nie potrzebować
> Dziecko pozostawia się same w pustym pokoju bez niczego co by
> zajęło jego uwagę,
> ściany białe lub szare czy beżowe. Dorośli wychodzą dziecko przez
> kilka godzin
> przebywa osamotnione w starszym wieku może to trwać i cały dzień.
> Kiedy dziecko
> płacze zostaję ukarane mówi się mu, że posiedzi dłużej niż zwykle
> aż przezwycięży
>
> 16
>
>
>
> swoją słabość. Celem tej dyscypliny ma być wzmocnienie dziecka by
> się nauczyło
> polegać tylko na sobie. W rzeczywistości wywołuję to strach i
> poczucie opuszczenia
> u dziecka. Kiedy dorosły lub trener wraca dziecko znajduje kiwające
> się, siedzące
> w kucki w stanie bliskim katatonii ze strachu. Trener karmi
> dzieciaka w zdaje
> mu się być wybawcą.
>
> Trener mówi mu, że przysłała go "Rodzina" bo go bardzo kocha.
> Trener temu
> wdzięcznemu teraz a zastraszonemu dziecku udziela nauk, że to
> "Rodzinie" zawdzięcza
> uratowanie przed śmiercią. Robi to by związać dziecko ze sobą i
> "Rodziną", bo tylko
> oni zapewnią dziecku wygody i bezpieczeństwo. Te metody są w Kulcie
> rozwijane i to
> szkolenie najmłodszych dzieci jest doskonalone od setek lat.
>
>
> Drugi krok: niczego się nie domagać
> Ten krok jest kontynuacją pierwszego jego rozwinięciem. Przez kilka
> następnych lat
> wraz z pierwszym krokiem będzie powtarzany. Przez długie okresy
> czasu dziecko będzie
> pozostawiane bez jedzenia i picia w izolacji. Czasem dorosły go
> odwiedzi i będzie
> w jego obecności pił i jadł,lecz dziecko zostanie ukarane gdyby o
> coś poprosiło,
> za słabość charakteru. Ten krok będzie powtarzany, aż dziecko się
> nauczy się nie
> prosić o jedzenie i picie do momentu, aż mu to zostanie
> zaoferowane. Robi się to
> rzekomo w celu by wyrobić zdolność do długiego obywania się bez
> jedzenia i picia.
> Rzeczywistą przyczyną zaś jest stworzenie dziecka obywającego się
> bez wszelkich
> udogodnień, obawiającego się prosić dorosłych o pomoc. To powoduje,
> że dziecko
> staje się nadwrażliwe poszukujące oznak potwierdzających, ze stony
> dorosłych
> że zachowuje się właściwie, nie wierzących sygnałom własnego ciała.
> Dziecko patrzy
> teraz na innych szuka potwierdzenia u nich jak ma myśleć, czuć,
> zamiast wierzyć
> własnym odczuciom. I tak Kult obejmuje nad nim kontrolę.
>
>
> 17
>
>
> Trzeci krok: niczego sobie nie życzyć
> Dziecko prowadzi się do pokoju ze wspaniałymi zabawkami. Przyjazny
> mu dorosły
> zachęca do zabawy. Może to być ktoś z rodziny, trener jakiś
> przyjaciel. Zdobywa
> on powoli zaufanie dziecka dzieląc z nim jego fantazje. Następnie,
> gdy dziecko
> okaże zainteresowanie zostaje ukarane niszczy się jego ulubioną
> zabawkę i więzi
> dziecka z ewentuaslnym jego obrońcą z poza Kultu. Ten krok jest
> przez lata
> wielokrotnie powtarzany w różnych wariantach. Czasami wykorzystuje
> się rodziców,
> rodzeństwo dziecka jego przyjaciół by odkryć te fantazje, które
> dziecko im
> nieopatrznie zdradzi.
>
> Pozorny powód dla czego to robią to stworzenie dziecka
> zorientowanego na
> zewnątrz a jak najmniej do wewnątrz. Innymi słowy dziecko powinno
> pytać o pozwolenie
> w sprawach wszystkich aspektów życia nawet tych wewnętrznych.
> Rzeczywistości chodzi
> o zniszczenie obszarów bezpieczeństwa, gdzie dziecko czułoby się
> pewnie. Sprawia to,
> że dziecko ma poczucie ciągłej kontoli myśli ze strony Kultu.
> Ćwiczenia te
> prowadzą do wczesnych rozszczepień osobowości, z których jedna
> donosi na drugą.
> To prowadzi do systemów wewnętrznej wrogości między
> rozszczepieniami, którymi
> Kult manipuluje sterując tą osobą.
>
>
> Czwarty krok: przeżywa tylko najsilniejszy
> Ten krok stwarza rozszczepienia młodych dzieciaków zdolne do
> popełnienia różnych
> przestępstw. OCZEKUJE SIĘ, OD WSZYSTKICH CZŁONKÓW KULTU ZDOLNOŚCI DO
> POPEŁNIANIA
> PRZESTĘSTW, TRENING ZACZYNA SIĘ WCZEŚNIE. Dziecko przyprowadza się
> do pokoju,
> gdzie znajduje się inne zwykle jeszcze młodsze dziecko, które trener
> bije dłuższy
> czas. Potem zleca jego koledze dalsze bicie. Gdy ten nie chce tego
> zrobić zmusza
> się go do tego biciem by przełamać opór. Tak długo aż dziecko się
> podporządkuje.
>
>
> 18
>
> Ten krok ćwiczony jest w wieku 2 \ 2.5 lat aby wytworzyć tak,
> agresywne rozszczepienia
> u młodego dzieciaka. Kiedy dziecko jest starsze musi dokonywać coraz
> brutalniejszych
> aktów agresji. Oczekuje się, od dzieci by były zdolne do gnębienia
> młodszych od siebie,
> nagradzając ich za takie zachowanie. Naśladują w tym dorosłych i
> przemoc staje się
> czymś normalnym. Dziecko się uczy, że przemoc i burtalność są
> właściwym sposobem
> rozładowania agresywnych impulsów.
>
>
> Piąty krok: zakodowanie milczenia
> Wiele chwytów i metod stosuje się by zmusić do milczenia dziecko,
> które zaczyna
> już mówić zaczyna się to od wieku w przybliżeniu 2 lat. Zwykle po
> spotkaniach
> rytualnych grupy, pyta się dziecko o jego przebieg, Dziecko zaczyna
> opowiadać
> i wtedy zostaje brutalnie ukarane. Nowej rozszczepionej części
> psychiki nakazuje
> się pod groźbą śmierci zachować milczenie. Dziecko właściwie jego
> część zostaje
> zaprzysiężona w ceremonii do dochowania tajemnicy. A innym częściom
> psychiki
> zleca się zabić ciało, gdyby inne części psychiki sobie coś
> przypomniały.
>
> Przez twarde psychologiczne tortury zapewnia się, że nie przyjdzie
> dziecku
> ochota na mówienie. Należą do nich grzebanie żywcem, prawie, że
> topienie,
> są świadkami "Śmierci Zdrajcy" jego tortur spalenia żywcem,
> obdzierania ze skóry,
> grzebie się je z kawałkiem trupa mówiąc, mu że taki los go czeka
> gdyby zaczął
> mówić. Te scenerie są doskonalone przez wieki i mają zapewnić
> milczenie młodych
> członków Kultu.
>
> Przyczyną dlaczego to robią są kryminalne aktywności Kultu
> wyjaśnione w pierwszych
> rozdziałach tej książki i konieczność zachowania trwałego milczenia
> dzieci. To
> jest ten powód tego rozciąganego całunu milczenia nad Kultem i jego
> trwania.
> Dziecko by odsłonić tajemnice Kultu musiałoby pokonać okropny stres.
> Nawet dorosły
> ma wielkie trudności przy opowiadaniu o tych przeżyciach. I dorosłym
> i dzieciom
> grozi się stale zastrzeleniem długimi torturami i wiedzą oni, że nie
> są to puste
>
>
> 19
>
>
> groźby. Dziecko podczas dorastania stale uczestniczy w różnych
> inscenizacjach
> tego typu i gra tam swoją aktywną rolę.
>
>
> Propozycje mogące pomóc
>
> Chciałabym podjąć wysiłek by wyjaśnić jak można cofnąć to
> zaprogramowanie.
> Sama wiedza nie wystarczy potrzeba ją także zastosować. Ten co tego
> doświadczył
> potrzebuje psychologicznych narzędzi, by przepracować straszne
> przeżycia, które
> Kult w nim spowodował. Dotyczy to tych wszystkich okrutnych
> wspomnień. PROPOZYCJE
> TE MOGĄ NIECO UŁATWIĆ SPRAWĘ NIE ZASTĄPIĄ JEDNAK POMOCY DOBREGO
> PSYCHOTERAPEUTY.
>
> 1. Wczesne programowanie środowiskowe
> Te jest trudno przezwyciężyć bo dotyczy poczucia skrajnego
> osamotnienia i odrzucenia,
> jakich doświadczył ten, co to przeżył. Były to przecież pierwsze
> jego doświadczenia
> jakie miał ze swymi rodzicami i bliskimi. Potrzeba tu zrozumienia,
> że rodzice jak
> i dorośli wokół niego także byli osobami chorymi i wysiłku rozbitej
> psychiki by
> poznać to i stanąć ponad tym. Dziecko czuło się nie kochane,
> zbyteczne poniżane
> ale jego częsci psychiki pełniące rolę opiekuńczą muszą teraz
> próbować mu wyjaśnić,
> że jest są godni miłości nie zależnie od tego co słyszeli od
> dorosłych. Wsparcie
> terapeuty związane z jego okazywaną troską musi sprawić, by do
> samotnych, zranionych
> fragmentów psychiki dotarło pozytywne posłanie wspomagające proces
> zdrowienia.
> Wymaga to czasu by przezwyciężyć poczucie osamotnienia, odsunąć
> strach od ciężko
> zranionych w młodości części psychiki.
>

Czekamy na ciąg dalszy tłumaczenia. Z tego co wiem metody programowania jakich
dotyczy książka są stosowane również w wielu innych sektach i grupach
psychomanipulacyjnych, niestety czasem również w tych legalnie działających.
Myslę że znajdziesz kompetentną w tłumaczeniu pomoc tak u tłumaczy związanych z
kręgami religijnymi jak i zainteresowanych [i anglojęzycznych] psychologów...
Mógłbyś nawet gdzieś w sieci opublikować skan [lub plik doc] tej książki w jęz.
oryginalnym. To by też sporo dało...

 

Zobacz także


Następne z tego wątku Najnowsze wątki z tej grupy Najnowsze wątki
23.04 Sky
24.04 Kolo
25.04 Kolo
26.04 Kolo
27.04 Kolo
28.04 Kolo
29.04 Kolo
29.04 Kolo
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem
O tym jak w WB/UK rząd nieudolnie walczy z otyłością u dzieci
Trump jak stereotypowy "twój stary". Obsługa iPhone'a go przerasta
Wspierajmy Trzaskowskiego!
I co? Jest wojna w Europie, prawda?
Sztuczna Inteligencja
Ucieczka z Ravensbruck - komentarz
I pod drzwiami staną i nocą kolbami w drzwi załomocą
Jesttukto?
?
Comprehensive Protection Guide with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Ultimate Performance Optimizer
IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Review and Tutorial
"Prawdziwy" mężczyzna.
Senet parts 1-3
NOWY: 2025-12-07 Algorytmy - komentarz [po lekturze ks.]
"Młodzieżowe Słowo Roku 2025 - głosowanie", ale bez podania znaczeń tych neologizmów
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
[polscy - przyp. JMJ] Naukowcy będą pracować nad zwiększeniem wiarygodności sztucznej inteligencji.
Reżim Talibów w Afganistanie zakazał kobietom: pracy w większości zawodów, studiowania, nauki w szkołach średnich i podstawowych!!!
Edukuję się jak używać Thunderbirda
NOWY: 2025-09-29 Alg., Strukt. Danych i Tech. Prog. - komentarz.pdf
Polska [masowo - przyp. JMJ] importuje paprykę, a polska gnije na polach
Kol. sukces po polsku: polscy naukowcy przywracają życie morskim roślinom
Tak działa edukacja Putina. Już przedszkolaki śpiewają, że są gotowe skonać w boju
Medycyna - czy jej potrzebujemy?
Atak na [argentyńskie - przyp. JMJ] badaczki, które zbadały szczepionki na COVID-19
Xi Jinping: ,,Prognozy mówią, że w tym stuleciu istnieje szansa dożycia 150 lat"
Zbrodnia 3 Maja
Połowa Polek piła w ciąży. Dzieci z FASD rodzi się więcej niż z zespołem Downa i autyzmem