Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Kolo <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Programowanie dzieci u Iluminatów
Date: Thu, 24 Apr 2008 21:38:31 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 300
Message-ID: <fuqo0i$d6c$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <fuo0vj$ifl$1@atlantis.news.neostrada.pl> <fuo1na$i7v$1@news.onet.pl>
<fuo2ok$378$1@nemesis.news.neostrada.pl> <fuo4a9$rif$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aamq237.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1209066323 13516 83.5.72.237 (24 Apr 2008 19:45:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Apr 2008 19:45:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (Windows/20080213)
In-Reply-To: <fuo4a9$rif$1@news.onet.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 080424-0, 2008-04-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:400412
Ukryj nagłówki
Coraz trudniej mi ocenić czy tłumaczenie książki
pani Svali jest poprawne może się ktoś wypowie
ze znawców tematu.
1. Wczesne programowanie środowiskowe
Te jest trudno przezwyciężyć bo dotyczy poczucia skrajnego
osamotnienia i odrzucenia,
jakich doświadczył ten, co to przeżył. Były to przecież pierwsze
jego doświadczenia
jakie miał ze swymi rodzicami i bliskimi. Potrzeba tu zrozumienia,
że rodzice jak
i dorośli wokół niego także byli osobami chorymi i wysiłku rozbitej
psychiki by
poznać to i stanąć ponad tym. Dziecko czuło się nie kochane,
zbyteczne poniżane
ale jego częsci psychiki pełniące rolę opiekuńczą muszą teraz
próbować mu wyjaśnić,
że jest godne miłości nie zależnie od tego co słyszał od dorosłych.
Wsparcie
terapeuty związane z jego okazywaną troską musi sprawić, by do
samotnych, zranionych
fragmentów psychiki dotarło pozytywne posłanie wspomagające proces
zdrowienia.
Wymaga to czasu by przezwyciężyć poczucie osamotnienia, odsunąć
strach od ciężko
zranionych w młodości części psychiki.
2. Wczesne umyślne rozszczepienia
/Wiek od 0 do 24 miesięcy/. Wspomnienia z tego okresu są
fragmentaryczne ale
dobrze zachowane tamto wykorzystywanie nie podlega zapomnieniu i są
one dzielone
z rozszczepieniami ulegającymi amnezji. Docieranie do tych wspomnień
musi biec
powoli, gdyż te pierwsze przeżycia gwałtu na psychice dziecka odbyły
się bardzo
wcześnie. Może tu pomóc terapia w pokoju z zabawkami, gdzie starsze
rozszczepione
fragmenty psychiki mogą otoczyć troską i opieką swą część dziecinną.
Obdarzyć ją
uwagą i uznaniem by przezwyciężyć skutki nadużyć i gwałtów. Jest
ważne by wierzyć
i dać oparcie tym wczesnym rozszczepieniom, gdy się ujawnią. Trzeba
zezwolić
na ich niewerbalną ekspresję ponieważ te młodsze częsci psyche nie
umieją jeszcze
mówić. A to starsze dziecko w nim może wyrazić słowami jego życzenia
i potrzeby ale
20
jako, że te najmłodsze części osobowości nie wierzą dorosłym a nawet
i swym własnym
fragmentom dojrzalszej już psyche jest to trudne. Potrzebny tu jest
troskliwy
terapeuta z zewnątrz, modelujący ten system osobowościowy, nie
mający pojęcia o
naturalnych metodach wychowania. Potrzeby dziecka do zewnętrznego
wychowania muszą
zostać zrównoważone przez jego własne techniki wychowania.
Wewnętrzni pomocnicy
którymi są te starsze części jego psychiki służą temu by pomóc się
odnaleźć jego
najmłodszej części w rzeczywistości. Może też znaleźć osoba, która
przeżyła
programowanie, opiekę u jakichś dorosłych co w pewnych granicach
pomaga.
TERAPEUTA CZY PRZYJACIEL NIE ZASTĄPI RODZICÓW TEGO CO PRZEŻYŁ
PROGRAMOWANIE
Ten co to przeżył będzie szukał wsparcia w rzeczywistości ma
rodziców czy to dobrze
czy źle czy nawet straszne ale oni są niezbędni, nikt ich nie
zastąpi. Terapeuta
czy osoba wspomagająca może współczuć, wysłuchać ale to nie
wystarcza. Mogą oni
ofiarować swą przyjaźń współczucie w pewnych granicach. Ale nie są
przecież jego
rodzicami powstaną tak tylko nowe uwikłania.
3. Pierwszych pięć kroków dyscypliny
/jest ich w sumie 12 zostaną omówione w dalszych rozdziałach/: Próba
odnalezienia
cześci, nad którymi dokonano gwałtu. Należy poprosić rozszczepienia
przywódcze,
intelektualne o informacje i pomoc w wykreśleniu wewnętrznej mapy jak to
wygląda od środka. Wewnętrzni pomocnicy i obserwatorzy mogą tu być
pomocni.
Trzeba umożliwić tym częściom rozeznać się w piekielnych mękach
jakie te inne
przeszły, gorąco /jakiego doświadczyły trzymane nad ogniem/, zimno
/gdy były wsadzane
do lodówki lub na lód/, przeżycia głodu itd. Niech części psyche
cierpiące na
amnezje to usłyszą i należy im pozostawić czas by mogły to
przetrawić. Działo się
to przez długie lata dzieciństwa wymaga więc czasu na dopasowanie
się. Proces ten
nie może być sztucznie przyśpieszony. Trzeba pozwolić tym uczuciowym
rozszczepieniom
dzielić swe uczucia. Podczas, gdy poznawcze części osobowości dają
oparcie w tu
i teraz pełniąc role "cielesnego personelu" dla ujawniających się
części psychiki
dzielących się swymi wspomnieniami.
21
Dobre przepracowanie wspomnień zakłada pomoc ze strony terapeuty i
dobrze działającą
współpracę od wewnątrz. Powinno się ograniczać wspomnienia aż
zostanie nawiązana
wewnętrzna komunikacja, by nie doprowadzić do zalewu wspomnieniami
destabilizującymi
i traumatyzującymi psychikę. Kognitywne rozszczepienia mogą wspomóc
proces
wspomnieniowy i ustabilizować ciężko zranione fragmenty psyche.
Kult programuje człowieka na różne sposoby by osiągnąć swe cele.
Rozszczepienia
intelektualne są cenione w przeciwieństwie do uczuciowych.
Rozszczepienia
rozumowe uczy się by swe uczucia pozostawiły swym "niższym"
fragmentom psyche.
Chociaż jest to błędne, rozszczepienia rozumowe coraz dalej odsuwają
się od swych
bardziej ruchliwych rozszczepień uczuciowych obawiając się ich
emocji. To wiedzie
ku coraz większemu rozczłonkowania osobowości. Jest ważne, by części
rozumowe
uznały części uczuciowe jako część siebie i nauczyły się z nich
stopniowo korzystać
nie powodując katastrofy.
Dla przypomnienia: ZEWNĘTRZNE BEZPIECZEŃSTWO JEST KONIECZNE BY
COFNĄĆ WEWNĘTRZNE
ZAPROGRAMOWANIE. Trzeba tym częściom psyche zapewnić bezpieczeństwo
i dotrzymać tego
słowa, by przestały się obawiać zdeprogramowania. Dlaczego bowiem
miałyby się
zmienić, jeśli znowu miałaby je czekać kara. Żaden system psychiczny
nie podejmie
prób usunięcia podziałów kiedy nadużycia trwają raczej będzie się
dalej dzielić.
A to dlatego, że domontaż podziałów jest równoznaczny z utratą
ochrony psychiki.
Wycofanie się z Kultu i opieka zaufanego terapeuty to pierwszy krok
na drodze
do zdeprogramowania. System psychiczny może pracować nad
uzdrowieniem lecz
zajmuje mu wiele energii zapewnienie bezpieczeństwa przed ingerencją
Kultu co
ogromnie spowalnia terapię. Osobę można próbować uzdrawiać, gdy jest
jeszcze
22
członkiem Kultu lecz szybsze postępy postępy się osiąga po wyrwaniu
się z jego
kręgu./patrz rozdział 12 Ochrona przed powrotem/
Rozdział 5. Kodowanie z pomocą kolorów, metali i kryształów
Kodowanie kolorami
Kolory to częsta forma kodowania u Iluminatów. Dlaczego się to
robi. Odpowiedź
jest taka trenerzy to też ludzie i cechuje ich lenistwo. A
kodowanie kolorami
pozwala szybko System Psychiczny zorganizować i dotrzeć do danego
rozszczepienia.
Tysiące kawałków psyche, które wielu multi członków Kultu posiada
łatwo łączyć tak
w grupy, a także dlatego bo dzieci wcześnie zaczynają rozróżniać
kolory, tak że
to kształcenie można stosować już w wieku 2 lat.
Jak to się robi: Dziecko umieszcza się w pokoju o jakimś kolorze
lub ustawia
kolorowe światła, które ubarwiają pokój. Gdy np. kolor niebieski
jest kolorem
warunkującym przywołuje trener jakieś wczesne rozszczepienie
dziecka i jego
nadzorcę podstawowy fragment psychiki uczą oni tę część psyche co
to znaczy kolor
niebieski. Pokój niebieski trener ubrany na niebieski niebieska
maska na twarzy.
W pokoju niebieskie przedmioty. Przyzywa się tę część rozszczepioną
dzieciaka
faszeruje go narkotykami, hipnotyzuje leżącego i na stole
traumatyzuje. Kiedy po
tych przeżyciach budzi się i jeszcze będąc w transie mówi mu się,
że kolor
niebieski jest dobry, że oni są Niebiescy, niebieski kolor ochroni
przez
nieszczęściem, że niebieskich ludzi nie można zranić. I to powtarza
się dłuższy
czas.
Następnie pytają dziecka czy chce być niebieskie jak trener kiedy
dziecko
wyraża chęć przechodzą dalej, kiedy mówi, że nie, podlega dalszym
traumom aż
odpowie tak. Rozbiera się go i nagiemu mówi, że musi zasłużyć by nosić
niebieskie ubranie i utwierdza w przekonaniu, że niebieski kolor
zapewni mu
bezpieczeństwo. Kiedy już same chcą być niebieskie w nagrodę
dostają niebieski
cukierek lub niebieskie okulary. Pozwala im się nosić niebieskie
ubrania
i identyfikować z tym kolorem.
23
Kiedy niebieski kolor zostanie zaakceptowany zaczynają się im
powtarzać ciągłe
sugestie co to znaczy być niebieskim. Muszą więc odgrywać z innymi
niebieskimi
dziećmi rolę "niebieskich". Są im dalej wciskane wzorce zachowania
mające być
typowe dla niebieskich z pomocą narkotyków, hipnozy i psychicznych
wstrząsów.
Różni trenerzy w Regionach, różnym kolorom przypisują odmienne
cechy zachowań.
Wiele ugrupowań wojskowych koduje militarne rozszczepienia swych
członków
na niebiesko. Kiedy następnie trener chce uruchomić ten fragment
rozbitej
osobowości robi to z powodzeniem z pomocą kawałka kolorowego materiału.
I tak kolor wywołuję odpowiednią reakcje. Kodowanie kolorami to
pierwszy
ze sposobów manipulowania systemami rozszczepień. Systemy psychiczne są
zwykle programowane trzema kolorami każda z tych kolorowych części
ma swego
nadzorcę.
Programowanie metalami
To rodzaj programowania, któremu podlega wiele dzieci Iluminatów.
Jako, że jest
to podobne do programowania kryształami opiszę to wraz z
kryształami. Metale
mogą to być brąz z tych najmniej wartościowych aż do platyny.
Programowanie kryształami
Wiele dzieci Iluminatów przechodzi przez programowanie metalami lub
kryształami
a niekiedy obu formami kodowania. Rodzaj kodowania zależy od
statusu dziecka,
jego rodziców, Regionu, od grupy do której należy i od trenera. Zarówno
kodowanie metalami jak kryształami jest programowaniem będącym
formą nagrody
dla dziecka.
Dzieła to w ten sposób: Dziecku pokazuje się ozdobę pierścień lub
coś innego
równie pięknego i pyta czyż ten ametyst, rubin, diament nie jest
wspaniały.
Dziecko zachęca się do oglądania i pyta czy samo nie chcialo być
tak piękne
24
jak ten kryształ czy ozdoba z metalu. Gdy dziecko wyrazi chęć
bycia takim
wartościowym. Trener chwaląc piękno ozdoby mówi, że trzeba sobie na
to i na nią
zasłużyć, czyli przejść przez te wszystkie wyżej podane kroki
dyscypliny.
Zaczyna się to w wieku od 2 do 3 lat. I ten pierścień jest jak
marchewka przez
nosem dziecka trzymana by potrafiło przejść ten długi proces
kształcący i tego
się od niego domagają.
|