Programy multimedialne!!!

1. Data: 2003-10-12 22:51:47

Temat: Programy multimedialne!!!
Od: "rohhan" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje programow multimedialnych do nauki matematyki w gimnazjum. Moga
byc wersje demo lub freeware. Z gory dziekuje.

--
rohhan
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło sie nudno, gdy umrzesz.

2. Data: 2003-10-13 18:33:21

Temat: Re: Programy multimedialne!!!
Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Oct 2003 00:51:47 +0200, rohhan wrote:

> Poszukuje programow multimedialnych do nauki matematyki w gimnazjum. Moga
> byc wersje demo lub freeware. Z gory dziekuje.

przybliż mi może zakres materiału, bo widziałem w sieci czyjąś wprawkę w
delphi (chyba), o nazwie 'ciągi' i 'wykresy' - dość fajna rzecz...

--
Grendel

3. Data: 2003-10-13 23:07:21

Od: "rohhan" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przybliż mi może zakres materiału, bo widziałem w sieci czyjąś wprawkę w
> delphi (chyba), o nazwie 'ciągi' i 'wykresy' - dość fajna rzecz...
>
> --
> Grendel

nie ma zakresu, poprostu potrzebuje cokolwiek do matematyki. bylbym
wdzieczny gdybys mogl mi podac jakies blizsze namiary.
z gory dziekuje

---
Szczere pozdrowienia, rohhan
________________________
Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło sie nudno, gdy umrzesz.

4. Data: 2003-10-14 09:26:50

Od: " Wojtek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rohhan <r...@w...pl> napisał(a):

> nie ma zakresu, poprostu potrzebuje cokolwiek do matematyki. bylbym
> wdzieczny gdybys mogl mi podac jakies blizsze namiary.
> z gory dziekuje

zobacz program licealista - co prada jest do liceum ale ma m.in. modul
rysowania wykresow i fajne filmy. www.licealista.pl

Wojtek

5. Data: 2003-10-14 16:16:33

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rohhan napisał:
> [...]
>
> --
> rohhan
> Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło sie nudno, gdy umrzesz.

Witam.
Znalazlam kiedys w sieci kilka bardzo przyjemnych programow.
Niestety nie wiem skad sa :)
te tylko
http://www.paczyn.gv.edu.pl/ [programy] ( pi2 i wykresik 1.5)

projekt edukacyjny?
Doktorat
wracam
hospitacja
Potrzebuję pomocy- konfiguracja komputera!!!!