Progresywna regresja

21. Data: 2009-06-21 07:50:24

Temat: Re: Progresywna regresja
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> U?ytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisa? w wiadomo?ci

> dowolny-
>
> Dok?adnie g??b - podobno wali na konto z telefonu.
> ?ci?ga ciebie na jedyny temat, za kt?ry mu p?ac? - zwalczanie krk.
Co raz bardziej w tych swoich projekcjach pokazujesz kim byłeś I
jesteś . Dlatego boją się otworzyć całkowicie IPN ,bo powstało by w
polsce prawo =upierdolić buraka I zazieleniłbyś kolekcję liści na
drzewie ,ku uldze narodu .

22. Data: 2009-06-21 08:37:59

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisał w wiadomości

> dowolny-
>
> Dokładnie głąb - podobno wali na konto z telefonu.
> Ściąga ciebie na jedyny temat, za który mu płacą - zwalczanie krk.
eee, Tzva to może i tak. Ale glob? Kto by chciał go zatrudnić?:-)

Chiron

23. Data: 2009-06-21 08:41:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

Panslavista wrote:
> [...]
jesteś . Dlatego boją się otworzyć całkowicie IPN ,bo powstało by w
polsce prawo =upierdolić buraka I zazieleniłbyś kolekcję liści na

Pewnie nie, liście to żydokomuchy, a ja jako Prawdziwy Polak anie jestem
z tej grupy przestepców przeciw swojemu Narodowi Polskiemu ani też przeciw
swojej jedynej Ojczyxnie - Polsce.
Nie byłem też w żadnych słuzbach specjalnych, ani w żasdnych wywiadach.
Także nie byłem wsprawownikiem jawnym czy tajnym. Mam czyste sumienie, ręce
i duszę. To ostatnie to chyba nie wiesz parchu co to jest, ale mnie czyta
pół świata, więc piszę.

24. Data: 2009-06-21 08:42:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee, Tzva to może i tak. Ale glob? Kto by chciał go zatrudnić?:-)
>

> Chiron

Może robi u Tzwela jako pod_cwel - daje dupy i się odpłaca na grupie.

25. Data: 2009-06-21 08:52:48

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości

Miało być trochę o nauce,ale tak jesteś zdoktrynowany kościołem,że
zmieniłeś temat, oglądasz rzeczywistość tylko przez ten temat ,a mamy
poważny aktualny kryzys na świecie związany z mądrością,bo
zauważyłeś ,że nasza mądrość nas wyprzedziła ,gdyż nie ma już
człowieka mogącego to wszystko zrozumieć ,a wszyscy co raz bardziej po
prostu udają że rozumieją.Ale kościól przecież szuka statyki,więc jest
nielastyczny i chyba dostrzegasz chociaż to ile głupot natworzyli.

--------

W którym miejscu ja zmieniłem temat? Choć RAZ JEDEN odpowiedz na proste
pytanie

--------

Jak ktoś błyskotliwie zauważył- w naszym społeczeństwie chwalić Boga-
rozumu
nikomu nie brak. Za to pieniędzy- każdemu:-)

Zmądrzeć- to nie znaczy przyswoić ileś tam więcej intelektualnej
wiedzy. To
m z tym wspólnego niewiele. Chodzi o poznanie na poziomie uczuć,
albo-
jeszcze wyżej- na poziomie ducha

Chiron
Czy ty widzisz co piszesz?Jak wysoko zaśpiewałeś, jesteś
żywym dowodem ,że problem jest palący

------
Dałeś 2 moje cytaty, które według ciebie dowodzą, że zmieniłem temat.

1. Jak ktoś błyskotliwie zauważył- w naszym społeczeństwie chwalić Boga-
rozumu
nikomu nie brak. Za to pieniędzy- każdemu:-)

przyjęte jest powszechnie na grupach dyskusyjnych, że wypowiedź zończona
znakiem ":-) " oznacza, że to żart. Nie zrozumiałeś go- wyjaśniam:

praktycznie każdy czlowiek w naszym społeczństwie (zauważ, że nawet ty)
uważa, że jest bardzo mądry, czyli że rozumu mu nie brak. Na pytanie o
pieniądze- nawet najbogatsi często opdpowiadają, że ich nie mają:-)
Teraz rozumiesz? :-)

2. Zmądrzeć- to nie znaczy przyswoić ileś tam więcej intelektualnej wiedzy.
m z tym wspólnego niewiele. Chodzi o poznanie na poziomie uczuć, albo-
jeszcze wyżej- na poziomie ducha

oczywiście, to prawda. Nie miej jednak do mnie pretensji, że nie
zrozumiałeś. Dlaczego nie jesteś w stanie tego zrozumieć? No cóż- jak
pisałem, każdy intelekt ma swoją granicę. Być może tak po prostu jesteś
skonstruowany- bez względu na to, czy jesteś botem, czy grupowiczem
specjalnej troski:-)

Chiron

26. Data: 2009-06-21 08:57:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2009-06-21 09:06:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
> pisa?em, ka?dy intelekt ma swoj? granic?. By? mo?e tak po prostu jeste?
> skonstruowany- bez wzgl?du na to, czy jeste? botem, czy grupowiczem

Niestety to co podałeś to nie żadna prawda tylko syf
kościelny ,dlatego napisałem ,że zmieniasz temat . Ale coś zobaczyłem
I to jest dla mnie ważne ,bo lubię jak się potwierdzają moje
przypuszczenia . Najważniejsze jest to,że oddzieliłeś głupotę na ludzi
głupich I mądrych ,a przecież ona dotyczy każdego człowieka I tak
podświadomie na koniec postu zapiałeś uwsniośleniem kościelnym ,czyli
nocą żywych trupów =brak elastyczności .

28. Data: 2009-06-21 09:11:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> jeste? . Dlatego boj? si? otworzy? ca?kowicie IPN ,bo powsta?o by w
> polsce prawo =upierdoli? buraka I zazieleni?by? kolekcj? li?ci na
> drzewie ,ku uldze narodu .
>
> Pewnie nie, li?cie to ?ydokomuchy, a ja jako Prawdziwy Polak anie jestem
> z tej grupy przestepc?w przeciw swojemu Narodowi Polskiemu ani te? przeciw
> swojej jedynej Ojczyxnie - Polsce.
> Nie by?em te? w ?adnych s?uzbach specjalnych, ani w ?asdnych wywiadach.
> Tak?e nie by?em wsprawownikiem jawnym czy tajnym. Mam czyste sumienie, r?ce
> i dusz?. To ostatnie to chyba nie wiesz parchu co to jest, ale mnie czyta

I pisz ,pisz, Ludzie myślą więc widzą kim jesteś I czym jest buractwo
I co zawsze w historii pokazywało .

29. Data: 2009-06-21 09:16:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

30. Data: 2009-06-21 09:16:53

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

Chiron napisał(a):
> [...]
> pisa?em, ka?dy intelekt ma swoj? granic?. By? mo?e tak po prostu jeste?
> skonstruowany- bez wzgl?du na to, czy jeste? botem, czy grupowiczem

noooo- i tu się z tobą zgadzam:-)

Chiron

Ważne pytanie
Dedykuję nam wszystkim z weekendowym pozdrowieniem
wiarygodność :)
TERAZ...
WIZYTACJE...