Projekt ogrodu

1. Data: 2001-05-11 06:32:15

Temat: Projekt ogrodu
Od: "almagda" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Posiadam ogrod o powierzchni 200 m2 chcialbym go jakos porzadnie
zagospodarowac. Jle moze kosztowac sam projekt takiego ogrodu, oraz projekt
z wykonaniem?? Dodam ze ogrod znajduje sie w Bialymstoku.
Dziekuje.
ps.
W jaki sposob mozna obliczyc przyblizony koszt projektu?? czy sa jakies
stawki np: za m2??

2. Data: 2001-05-13 07:58:49

Temat: Re: Projekt ogrodu
Od: "adajan" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik almagda <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9dg130$98o$...@n...onet.pl...
> Posiadam ogrod o powierzchni 200 m2 chcialbym go jakos porzadnie
> zagospodarowac. Jle moze kosztowac sam projekt takiego ogrodu, oraz
projekt
> z wykonaniem??

Witam
Projekt mojego ogrodu cos 700m kosztowal 1500 zl.(odliczane od ceny jezeli
firma wykonuje ogrod)
Koszt to zalezy co chcesz miec(jakie rosliny,czy podlewanie
automatyczne,oczko ,skalniak palisada swiatlo itd.) firma wszystko ci
wyliczy
Ja placilem 40 tys. 2 lata temu.
Mam oczko ,kaskade z dwoma rzekami podlewanie w systemie toro czujniki
pogodowe fontanne oswietlenia(wszystko zapalane i wlaczane pilotem)
No i zielen,

pzdr
adajan

3. Data: 2001-05-13 21:52:58

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adajan" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

[Ciach]

> Mam oczko ,kaskade z dwoma rzekami podlewanie w systemie toro czujniki
> pogodowe fontanne oswietlenia(wszystko zapalane i wlaczane pilotem)
> No i zielen,

Czy moglbym prosic na namiary na firme ktora sprzedaje te systemy podlewania
w systemie "toro" ?
Aktualnie duzo rozmyslam nad systemem podlewania z automatyka i szukam
ofert.

Pozdrawiam
IK

ZYWOPLOT