Iglak - przemarzl?

1. Data: 2001-05-10 15:21:46

Temat: Re: Iglak - przemarzl?
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> Czesc!
>
> Moj przywieziony z lasu iglaczek (nie kradziony, tylko prezent od
> wlasciciela) przezyl zime, ale jak na razie nie widac pakow. Nie wiem,
> czy za pozno oslonilam donice (juz bylo po paru lekkich przymrozkach),
> czy za pozno go odkrylam z zimowego ubranka. Czy sa szanse, ze jeszcze
> cos z niego bedzie? Czy nie sa to objawy przemarzniecia?

Raczej objawy przesadnie macierzyńskiej troski. Iglaczek (prosta
sosna?prosty świerk?prosty jałowiec?) z lasu w zimowym ubranku?????
Gdyby tak miało być koniecznie to ciekawie lasy zimš by wyglšdały.
Pewnie zapieściłaś go na śmierć!
Pozdrawiam :(
Janusz

2. Data: 2001-05-10 15:26:41

Temat: Iglak - przemarzl?
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

[...]

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2001-05-11 07:11:53

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> [...]
> sosna?prosty świerk?prosty jałowiec?) z lasu w zimowym ubranku?????
> Gdyby tak miało być koniecznie to ciekawie lasy zimą by wyglądały.

No wiesz, jak sobie takie drzewko w lasku stoi, to nie to samo, co na
wiejacym balkonie i samo. A do tego - zdaje sie, ze gleba w qpie (hihi)
mniej przemarza, niz mala doniczka. Ja tylko doniczke opatulilam i troche
glebe (ale delikatnie). Tak pozatym, to byl wystawiony na mroz i wiatr. Moze
jeszcze odbije - w koncu to dopiero niemowle (ma najwyzej ze 25-30 cm
dlugosci, loczac od powierzchni ziemi).
A na imie ma smerek. :]

Pozdrawiam,
robal.

Żel utrzymujący stałą wilgotność w donicach balkonowych
schnące młode modrzewie
Misecznik cisowiec (?)
Odstraszacz gryzoni
kto potrafi wejsc na www.sklepogrodniczy.itp