Projektowanie_kuchni

1. Data: 2001-09-25 09:20:40

Temat: Projektowanie_kuchni
Od: "ArturTokarczyk" <a...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jestem w trakcie remontu mojego mieszkania.
Zatrzymałem się na kuchni....
Potrzebował bym jakiś programik to projektowania kuchni (dobrze by był jak
by posiadał dużą bibloteke elementów :)))
Pomocy!!!!!!!

A...@k...com.pl

1. Data: 2001-09-25 10:00:21

Temat: Re: Projektowanie_kuchni
Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ArturTokarczyk wrote:

> [...]
> Potrzebował bym jakiś programik to projektowania kuchni (dobrze by był jak
> by posiadał dużą bibloteke elementów :)))

Spróbuj PRO100-demo nie pamiętam adresu ale google znajdzie :)
Wadą wersji demo jest brak możliwości zapisu tego co się stworzyło.
Można tylko zrobić zrzuty ekranu. Ale program jest naprawdę b. prosty w
obsłudze, a efekty b. dobre. Można też jakiegoś darmowego CAD-a jest ich
kilka ale najpierw trzeba się ich nauczyć, żeby otrzymać jakiś efekt.

Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-10-01 09:53:34

Od: "fuji55" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Wojtku,

Za namową zamówiłem program PRO100 demo i jestem pod wrażeniem. Mam tylko
jedno pytanko, co to znaczy "zrzut ekranu"?
Pozdrowienia
Rafał
Użytkownik Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...ic.com.pl...

1. Data: 2001-10-01 10:33:36

Od: Olga <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fuji55 wrote:

> Panie Wojtku,
>
> Za namową zamówiłem program PRO100 demo i jestem pod wrażeniem. Mam tylko
> jedno pytanko, co to znaczy "zrzut ekranu"?

Co prawda pytanie nie do mnie, ale wyjasnie. Zrzut ekranu to takie jakby
"zdjecie" ekranu, tego co sie na nim aktualnie znajduje. Poniewaz w w/w wersji
programu nie mozna projektu zapisac na dysku, a wiec po zrobieniu po prostu go
tracimy. Ale mozemy miec jego zdjecie. Aby zrobic "zdjecie" nalezy nacisnac
klawisz "Print Screen" ("Prn Scr" lub "Print Scrn") - jest to jeden z trzech w
prawym gornym rogu klawiatury. Pozornie nic sie nie dzieje, ale dziala to tak
samo jak "Kopiuj" (Copy). Nalezy teraz otworzyc jakies programik graficzny
(choc czasem i Word wystarczy) i po prostu zrobic "Wklej" (Paste). Wtedy
mozemy obrazek zapamietac. Juz nie jako projekt niestety, ale przynajmniej
mamy go na dysku.

Mozna rowniez w ten sposob zapisac jedno okienko zamiast calego ekranu. Wtedy
wraz z "Print Screen" naciskamy klawisz "Alt"

Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2001-10-03 06:08:53

Od: "Matias" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za namową zamówiłem program PRO100 demo i jestem pod wrażeniem. Mam tylko
> jedno pytanko, co to znaczy "zrzut ekranu"?
> Pozdrowienia
A czy ktos moze zna jakis sposób zapisania projektu w PRO100?

1. Data: 2001-10-03 06:31:29

Od: "fuji55" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Matias <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pea1n$etq$...@n...tpi.pl...
> A czy ktos moze zna jakis sposób zapisania projektu w PRO100?

...no i może dodatkowe biblioteki?
Rafał

1. Data: 2001-10-04 07:04:54

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matias wrote:

> A czy ktos moze zna jakis sposób zapisania projektu w PRO100?

jeśli wersja demo to tylko PrintScrn wersji finalnej i jakiś program do
obrazków.

--
Wojciech Zimkowski

Sprezarki INGERSOLL-RAND na sprzedaz
POSZUKUJE do wynajecia
Podlaczenie okapu kuchennego do kratki wentylacyjnej.
zaparowane okna
kuchnie Atlas...