Re: Projektowanie ogrodu

From: "Agnieszka" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Projektowanie ogrodu
Date: Fri, 18 Apr 2003 07:34:19 +0200

Dziękuję bardzo za wszelkie sugestie. Też chciałabym mieć projekt na
początek, bo nie mam zielonego pojęcia o roślinach, nawet nie wiem jak się
nazywają. Przynajmniej ten ogólny zarys ogrodu, żeby miał jakiś wygląd. Nie
chciałabym sadzić na pustej dużej działce roślin zupełnie przypadkowo w
kolejności dokupowania i w miarę pustego miejsca. Chciałabym, żeby ogród
komponował się z domem w ładną całość. Oczywiście w miarę upływu czasu mam
nadzieję, że zdobędę już jakąś wiedzę i będę mogła sama coś ulepszać.
Pozdrawiam

Użytkownik "Agnieszka Biernacka" <A...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:b7lt1m$k55$1@news.supermedia.pl...