Promocje, upusty i takie tam...

1. Data: 2005-11-19 14:34:47

Temat: Promocje, upusty i takie tam...
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Donoszę, iż:

(1) Superpharm - do końca miesiąca dają 22% upustu na kompletnie wszystko
poza lekami.
Poza tym na niemal wszystkie zapachy sa upusty od 10 do 30%. Aqua Allegorie
na ten przykład - minus 20%.

(2) Troll - dawno tam nie byłam, bo jakiś czas temu im się zmieniło, i
ciuchy mieli kompletnie nie przystające dla ludzi powyzej 16 roku życia ;>
Chyba im się coś odmieniło. Mnóstwo fantastycznych ciuchów w stylu
weekendowej elegancji z nalotami anglosaskimi. I do tego na swetry i
spodnie teraz rabat - 30%. Spodnie fantastyczne, z wełny, ciepłe - mniam :)
Kilka sweterków też bardzo mniam :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-11-19 19:37:18

Temat: Re: Promocje, upusty i takie tam...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Donoszę, iż:
>
> (1) Superpharm - do końca miesiąca dają 22% upustu na kompletnie wszystko
> poza lekami.

Na kosmetyki apteczne też? (Vichy, Avene itd.?)

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2005-11-19 19:38:25

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-19 20:37:18 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> Na kosmetyki apteczne też? (Vichy, Avene itd.?)

Miła pani powiedziała, że na wszystko co jest w sklepie, oprócz leków na
receptę.

1. Data: 2005-11-20 17:19:03

Od: "Szwedka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> (2) Troll - > Chyba im się coś odmieniło. Mnóstwo fantastycznych
ciuchów w stylu
> weekendowej elegancji z nalotami anglosaskimi. > Kilka sweterków też
bardzo mniam :)

Tylko jakość nadal bardzo średnia. Niestety.

Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2005-11-21 11:22:30

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
> poza lekami.
> Poza tym na niemal wszystkie zapachy sa upusty od 10 do 30%. Aqua Allegorie

o, super. dzieki za ten donos :)

> (2) Troll - dawno tam nie byłam, bo jakiś czas temu im się zmieniło, i
> ciuchy mieli kompletnie nie przystające dla ludzi powyzej 16 roku życia ;>

o, tak. ostatni raz kupilam u nich sweterek 8 lat temu (normalny,
ladny, przetrwal kilka lat) i na tym sie skonczylo. potem sie
zamienili w sklep dla dzieci. a szkoda, to byla jedna z pierwszych
polskich firm robiacych ladne ciuchy na wieksza skale.

> [...]
> weekendowej elegancji z nalotami anglosaskimi. I do tego na swetry i
> spodnie teraz rabat - 30%. Spodnie fantastyczne, z wełny, ciepłe - mniam :)

trudno mi w to uwierzyc. jak sie zraze, to pozniej trudno
mi sie przekonac z powrotem. np. reserved uparcie nie chce mi sie
przestac kojarzyc z obciachem...

-- kasica

1. Data: 2005-11-21 12:45:22

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-20 18:19:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Szwedka* skreślił te oto słowa:

> Tylko jakość nadal bardzo średnia. Niestety.

Pożyjemy, zobaczymy - ostatecznie nei kosztują fortuny :)

1. Data: 2005-11-21 12:47:34

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-21 12:22:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> [...]
> zamienili w sklep dla dzieci. a szkoda, to byla jedna z pierwszych
> polskich firm robiacych ladne ciuchy na wieksza skale.

No ja ostatnio u nich coś kupiłam tak na 2 toku studiow - bedzie 8,9 lat
jak nic.

> trudno mi w to uwierzyc. jak sie zraze, to pozniej trudno
> mi sie przekonac z powrotem. np. reserved uparcie nie chce mi sie
> przestac kojarzyc z obciachem...

Ja do reserved nie zdołałam się uprzedzić - i bardzo ich lubię.
A i do Trolla zacznę zaglądac - moze to stała tendencja. No bo spodnie sa
po prostu i d e a l n e :D Piękne, szare, z góra wykończoną czarną
aksamitką. Sam miut :)

1. Data: 2005-11-21 13:24:36

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> No ja ostatnio u nich coś kupiłam tak na 2 toku studiow - bedzie 8,9 lat
> jak nic.

tez bylam wtedy studentka, pracujaca, a sweterek byl na tyle
porzadny, ze dal sie miedzy powaznych ludzi zalozyc.

> Ja do reserved nie zdołałam się uprzedzić - i bardzo ich lubię.

mialam dwa podejscia, z pierwszego razu pamietam dosc licho
wygladajace sweterki i pensjonarskie bluzeczki w krateczke -
w sam raz na koncowe lata podstawowki. z drugiego - dzikie
tlumy w przymierzalniach i bluzke w rozmiarze L, ktorej rekaw
nie raczyl mi wejsc na reke, doslownie.
trzeciego zetkniecia z ta marka juz nie bylo, nie liczac
nachalnej reklamy, ktora przesladowala mnie przez jakis czas
za kazda bytnoscia w ulubionej galerii - co 5 minut krzyczeli,
ze w "rizerwd" jest promocja, jakby chodzilo o jakies kurczaki
w supermarkecie. no i takie mam z nimi skojarzenia :)

> A i do Trolla zacznę zaglądac - moze to stała tendencja. No bo spodnie sa
> po prostu i d e a l n e :D Piękne, szare, z góra wykończoną czarną
> aksamitką. Sam miut :)

welniane? wlasnie mysle o czyms cieplym na dol. tylko nie w
jodelke, najlepiej gladkie... a tu wszedzie tweedy w jodelki
i prazki. a najzabawniejsze sa spodnie z poliestru, ktory wzorkiem
prazkowanym udaje welne :)

-- kasica

1. Data: 2005-11-21 13:51:30

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-21 14:24:36 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> w sam raz na koncowe lata podstawowki. z drugiego - dzikie
> tlumy w przymierzalniach i bluzke w rozmiarze L, ktorej rekaw

Z rozmiarami może byc problem. Ich L-ka np w sportowych bluzach lezy na
mnie jak S-ki z innych firm. Ja dużo ciała nie mam, ale w ichnich S-kach
czuję się jak wciśnięta na siłę. I mam poczucie, że nie dam rady
samodzielnie ich zdjąć, bo na pewno się zaklinuję ;)
Z dołami o dziwo nie ma takich odstępstw.

> welniane?

W 50% wełniane. na metce wszytej, na tej doczepianej - 40%. Tak więc trudno
wyczuć. Ale w dotyku na ciele - wełnę mają na pewno :)

> wlasnie mysle o czyms cieplym na dol. tylko nie w
> jodelke, najlepiej gladkie... a tu wszedzie tweedy w jodelki
> i prazki.

Były całe czarne jakieś... ja się skusiłam na szare w taką jakby kratkę,
nie umiem tego opisać. Na ich stronie też nie umiem tego znaleźć - uparcie
przerzuca mnie na swetry jak próbuję wejśc na spodnie (a i te swetry
kompletnie inne niż te upolowane w sklepie) - dziFna strona.

> a najzabawniejsze sa spodnie z poliestru, ktory wzorkiem
> prazkowanym udaje welne :)

To już trzeba mieć wyobraźnie, żeby coś takiego wymyslic :)

1. Data: 2005-11-22 10:45:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
> czuję się jak wciśnięta na siłę. I mam poczucie, że nie dam rady
> samodzielnie ich zdjąć, bo na pewno się zaklinuję ;)

ja po tym jednym razie mam jasnosc.
jest to o tyle dziwne, ze ostatnio reserved ostro sie reklamuje, mam
wrazenie, bardziej w kierunku doroslych kobiet, niz chudych
nastolatek. jaki biust wejdzie w te ichnie bluzki? :)

> To już trzeba mieć wyobraźnie, żeby coś takiego wymyslic :)

motywacje trzeba miec. poliester duzo tanszy od welny.

-- kasica

dobry i niedrogi krem pod oczy - pomozcie....
jakie to perfumy pomóżcie proszę
[info] absorbentki
Tusze do rzęs po raz n-ty
Zdobienie paznokci