Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV

From: "samya" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Date: Fri, 22 Apr 2016 06:50:26 +0200
<o...@t...home> <d...@4...net>
<o...@t...home>
<1ijt95xtt8z78$.1apby84x8e3tf.dlg@40tude.net>
<9...@4...net>
<ner5ja$ieh$1@node1.news.atman.pl>
<1axk9hdllmudy.1qh6xxq881c5a$.dlg@40tude.net>
<nesp17$5or$1@node1.news.atman.pl>
<tzqk751kiplc$.flq0sf9ypob8.dlg@40tude.net>
<nf5vng$nqo$1@node1.news.atman.pl>
<1v447tyv2v5kq$.1j80a8baj51n9.dlg@40tude.net>
<nf60s8$p9j$1@node1.news.atman.pl>
<4ctlfx38k2wm$.h6jqdn358up8.dlg@40tude.net>
<nf901h$tqk$1@node1.news.atman.pl>
<57189faf$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<nfb73f$1ib$1@node2.news.atman.pl>
<57192702$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>

news:57192702$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie wiem, skąd wniosek, że zawsze w czystej postaci jest najlepiej. Jak
> już słusznie zauważył Jarek - najlepiej wchłaniać witaminy i minerały w
> naturalnej postaci, która wcale nie jest ich czystą postacią. To prawda
> znana nie od dziś.

Z praktyki :) Jak juz wspomnialam, wit. C i magnez mam "przerobione" i widze
skutki ich uzywania. Gdybym w ciazy wiedziala o istnieniu cytrynianu
magnezu, nie musialabym pochlaniac niezliczonych ilosci Asmagu forte :)
Oczywiscie, ze najlepiej by bylo naturalnie. Pod warunkiem, ze znajdziemy
owoce i warzywa, ktore posiadaja przypisywane im od lat wartosci. Problem w
tym, ze tych witamin i mineralow jest w nich coraz mniej, bo mamy
wyjalowiona glebe. Warto zwrocic uwage na tabelke w podlinkowanym artykule.
http://sekrety-zdrowia.org/skazani-suplementacje/

> Nie wiem, skąd wzięłaś tę większość, ale to, zdaje się, już tutaj
> przerabiałyśmy. Widocznie ja (odpukać) w większości trafiam na tę
> mniejszość lekarzy.

Bardzo zazdroszcze.
Ostatnio udalo mi sie trafic na sensowna lekarke - pediatre. Mloda
dziewczyna, ktora jest "na biezaco". Nawet sama zaproponowala suplementacje
dziecka wit. D "bo ostatnie badania wskazuja, ze nie tylko w okresie
zimowym, ale calorocznie przez caly okres wzrostu, czyli do okolo 18 roku
zycia". Dodam, ze dzieki tej Pani doktor juz trzeci raz moje dziecię wyszlo
z choroby bez antybiotyku, co przy poprzedniej lekarce ("starej daty")
byloby wykluczone.
Znam tez ortopedę, ktora wie co to jest wit. K2 i nawet ją zaleca :) I to by
bylo na tyle, jesli chodzi o lekarzy, ktorzy naprawde chca leczyc.

Pozdrawiam
@