Re: Proposal of an explanation concerning violence

11. Data: 2000-07-10 08:31:05

Temat: Odp: Proposal of an explanation concerning violence
Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co Ninka? Ty albo jesteś nieźle pierdolnięta, albo długo nie miałaś
żadnego faceta.

12. Data: 2000-07-10 08:39:05

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>mnie w zasadzie nic... tylko teraz juz sie nie dziwie, skad sie biora
>opinie o polakach ktorzy nie umieja po angielsku.

rzeczywiscie............ ty jestes polka przez male "p"

>PS: szkoda, ze on nawet nie przeprosil za swoj poziom znajomosci
>jezyka. Zupelnie inaczej sie wtedy cos takiego odbiera.

tak mysle, ze chyba szkoda czasu poswiecac na odpisywanie tobie.
O.

13. Data: 2000-07-10 08:39:08

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Hiena" <h...@p...com> writes:

> Wiesz co Ninka? Ty albo jesteś nieźle pierdolnięta, albo długo nie miałaś
> żadnego faceta.

czy 3 godziny to dlugo? no nie wiem...

a tak poza tym to PLONK.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

14. Data: 2000-07-10 08:50:00

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>czy 3 godziny to dlugo? no nie wiem...

a wiec chyba to pierwsze.......

15. Data: 2000-07-10 13:04:20

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

{leh} napisał(a) w wiadomości:
<1...@4...com>...
>taaa.... a biedny obcokrajowiec, jezeli w ogole sledzi ta dyskusje po
>polsku, to mu jest glupio, bo nic nie kapuje, i moze mysli ze my tu
>on-topic gadamy :-))

rzeczywiscie biedny, chcial sobie pogadac, a tu sie narobilo....... :)
O.

16. Data: 2000-07-10 13:05:59

Od: {leh} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olga" <o...@o...pll> pisze:

> [...]

taaa.... a biedny obcokrajowiec, jezeli w ogole sledzi ta dyskusje po
polsku, to mu jest glupio, bo nic nie kapuje, i moze mysli ze my tu

Pozdrawiam, Leh.
--
ubezpieczenia w Krakowie: { http://www.ubezpieczenia.prv.pl }
darmowa Gazeta Internetowa: { http://www.gazeta.sky.pl }

17. Data: 2000-07-10 18:35:42

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote in message ...
>"Olga" <o...@o...pll> writes:>> I co cie obchodzi poziom znajomosci j.
angielskiego Alexa?

>mnie w zasadzie nic... tylko teraz juz sie nie dziwie, skad sie biora
>opinie o polakach ktorzy nie umieja po angielsku.

Czyzby nieznajomosc angielskiego tak bardzo zawaza na opinii o
Polakach?:-)))
Tak samo nieznajomosc polskiego powinna zawazyc na opinie o Anglikacch.:-)))
Oby tylko nieznajomosc angielskiego zawazylo na opinie jakiegokolwiek
narodu. Bylby wtedy raj na ziemi.

jakub

P.S. Czyzby jeden Polak moze zawazyc na opinii o wszystkich Polakow?
Czyzbys byla zwolenniczka odpowiedzialnosci zbiorowej? Ja sie tylko pytam.

P.P.S. Nie znajac nawet doskonale wlasnego jezyka tez wstydu nie przynosi i
nie nalezy nikogo wysmiewac.

jakub

18. Data: 2000-07-10 20:44:06

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"jacob" <j...@f...net> writes:

> Czyzby nieznajomosc angielskiego tak bardzo zawaza na opinii o
> Polakach?:-)))

Hm.. porozmawiaj sobie z jakims natywem ktory pochodzi z Chicago i
mial kontakty z Polakami.
ja ostatnio wlasnie mialam okazje. Nie wnikam w to, czy ma to sens czy
nie (jaki sens maja ludzkie uprzedzenia)? - ale po prostu takie maja
reakcje.

> Tak samo nieznajomosc polskiego powinna zawazyc na opinie o Anglikacch.:-)))

Hm... no wiesz, ale jakos jezyk polski nie jest jezykiem komputerow i
usenetu w takim stopniu jak angielski.

> Oby tylko nieznajomosc angielskiego zawazylo na opinie jakiegokolwiek
> narodu. Bylby wtedy raj na ziemi.

Zgadzam sie.
To nie jeden wyznacznik, ale jeden z wielu.

> P.S. Czyzby jeden Polak moze zawazyc na opinii o wszystkich Polakow?
> Czyzbys byla zwolenniczka odpowiedzialnosci zbiorowej? Ja sie tylko pytam.

ja nie jestem - ale nic na to nie poradze, ze ludzie wlasnie to tak
odbieraja.

Zreszta... jaka masz opinie o rumunach?
Pomysl chwile a potem odpowiedz sam sobie szczerze, czy nie sa to
uprzedzenia spowodowane rumunami ktorzy emigruja do Polski i zebrza na
ulicach?

> P.P.S. Nie znajac nawet doskonale wlasnego jezyka tez wstydu nie przynosi i
> nie nalezy nikogo wysmiewac.

Przeciez ja sie nigdzie z niego nie smialam.
Opadlo mi tylko i zawsze mi opada wszystko, jak widze kogos, kto
kaleczy niemilosiernie jakis jezyk a nwet sie nie zajaknie "z gory
przepraszam za moja znajomosc jezyka X".

19. Data: 2000-07-10 23:36:06

Od: {leh} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net pisze:

>Zreszta... jaka masz opinie o rumunach?
>Pomysl chwile a potem odpowiedz sam sobie szczerze, czy nie sa to
>uprzedzenia spowodowane rumunami ktorzy emigruja do Polski i zebrza na
>ulicach?

Przepraszam ze sie wtrace, ale bylem w Rumunii, i tam tez brudno.
To nie tylko sprawa zebrakow-emigrantow.

>kaleczy niemilosiernie jakis jezyk a nwet sie nie zajaknie "z gory
>przepraszam za moja znajomosc jezyka X".

To polska grupa, moze by sie czlowiek rozpoczynajacy watek zajaknal ?

Pozdrawiam, Leh.
--
Winnie the Pooh: http://www.pooh.of.pl
Kubus Puchatek: http://www.kki.net.pl/~winnie_the_pooh/puchatek/

20. Data: 2000-07-11 07:35:08

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote in message ...

>Zreszta... jaka masz opinie o rumunach?

Chyba mialo byc 'Romani" (przez duze R). Dlaczego ublizasz Rumunom? :-)

>Pomysl chwile a potem odpowiedz sam sobie szczerze, czy nie sa to
>uprzedzenia spowodowane rumunami ktorzy emigruja do Polski i zebrza na
>ulicach?

Nie, ja nie stosuje uogolnienia. Jesli bede mial pretensje do Romanow, to
tylko do tych, ktorzy kradna, oszukuja. Nie bede stosowal odpowiedzialnosci
zbiorowej

>Przeciez ja sie nigdzie z niego nie smialam.

Piszac 'wstyd', nie jest wysmiewaniem?

>Opadlo mi tylko i zawsze mi opada wszystko, jak widze kogos, kto
>kaleczy niemilosiernie jakis jezyk a nwet sie nie zajaknie "z gory
>przepraszam za moja znajomosc jezyka X".

No to jestes zanadto uczulona na tym odcinku. Czyzby taka intelektualna
alergia?:-)

jakub

>--
>Nina (Mazur) Miller