Re: Proposal of an explanation concerning violence

1. Data: 2000-07-09 08:19:47

Temat: Re: Proposal of an explanation concerning violence
Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jean-pierre darmentiere" <j...@w...fr>
napisał w wiadomości news:8k7i6k$k2k$1@wanadoo.fr...

> When a child doesn't dare to fight a mightier than himself, he takes his
> revenge upon a feebler one.

That's is very true...

>When a grown up man doesn't dare to struggle
> against the hardness of his time : illnesses, poverty, sufferings and
> sorrows, he just does the same as the child. He searches everywhere for an
> other man, preferably a little feebler than himself, to make him his
enemy.

But I don't think you have right here. Most people is not aware about this
problems. And even someone knows about this he only cares about himself (or
closest relatives). Someone said that people more care about uncomfortable
shoes that are hurting them than about hunger in China that kills thousands
of people.
The problem with aggresion lies in way the men were grown up, do they have
any ideology(that's very dangerous if so), superstitions etc...
greetings
Alexx

2. Data: 2000-07-09 08:44:54

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Alexx" <h...@p...onet.pl> writes:

[...]
> [...]
> The problem with aggresion lies in way the men were grown up, do they have
> any ideology(that's very dangerous if so), superstitions etc...

Ja jednak bym apelowala, jak nie bardzo znasz czynnie angielski (a z
tekstu powyzej wnioskuje ze jednak bardzo niebardzo) to moze nie pisuj
na newsy w temze jezyku.. bo .. no bo az wstyd.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

3. Data: 2000-07-09 12:21:44

Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jednak bym apelowala, jak nie bardzo znasz czynnie angielski (a z
> tekstu powyzej wnioskuje ze jednak bardzo niebardzo) to moze nie pisuj
> na newsy w temze jezyku.. bo .. no bo az wstyd.

przestan sie czepiac! chcialem odpowiedziec autorowi najlepiej jak
potrafilem a ze znasz angielski lepiej (w co nie watpie) nie musisz dolowac
innych.
Moze sama bys laskawie cos napisala a nie krytykuj innych.
pozdrawiam
Alexx

4. Data: 2000-07-09 23:35:29

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Alexx" <h...@p...onet.pl> writes:

> przestan sie czepiac! chcialem odpowiedziec autorowi najlepiej jak
> potrafilem a ze znasz angielski lepiej (w co nie watpie) nie musisz dolowac
> innych.

Nie chodzi o dolowanie. Ja rownie koslawo znam rosyjski, lacine i
francuski ale NIGDY nie pisalam nic w tym jezyku na forum publicum
wlasnie dlatego - ze zdaje sobie sprawe, ze zrobie z siebie idiote.

To, co mowie tobie stosuje najpierw na sobie.
Nie uwazam tego za czepianie sie.

> Moze sama bys laskawie cos napisala a nie krytykuj innych.

Jak mam cos do powiedzenia to pisze; nie zwyklam byla gadac po to zeby
gadac.
W tym temacie akurat nie uznalam za stosowne tego komentowac.

5. Data: 2000-07-10 04:18:16

Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
> Nie chodzi o dolowanie. Ja rownie koslawo znam rosyjski, lacine i
> francuski ale NIGDY nie pisalam nic w tym jezyku na forum publicum
> wlasnie dlatego - ze zdaje sobie sprawe, ze zrobie z siebie idiote.

to rzeczywiscie straszne co mowisz. Uwazasz ze jesli ktos nie posluguje sie
wspaniala plynna angielszczyzna jak ty (bo nie siedzi w stanach tylko w
Polsce) lecz mimo to chce cos napisac, to robi z siebie kompletnego
idiote??? Gratuluje Widze ze oceniasz ludzi na podstawie bardzo
wyrafinowanych i 'merytorycznych' kryteriow. Moze z czasem zrozumiesz ze nie
wszyscy sa tak wspaniali, madrzy i doswiadczeni jak ty, ale mimo to czasami
tez chca cos powiedziec.

> To, co mowie tobie stosuje najpierw na sobie.
> Nie uwazam tego za czepianie sie.

Jasne, czasami po prostu musisz nazwac kogos idiota, nie masz wyjscia :P

> Jak mam cos do powiedzenia to pisze; nie zwyklam byla gadac po to zeby
> gadac.
> W tym temacie akurat nie uznalam za stosowne tego komentowac.

Szkoda bo temat byl dosyc ciekawy i istotny. Ale po co o nim rozmawiac
lepiej komus przylac, nie? :)
pozdrawiam
Alexx

6. Data: 2000-07-10 04:26:15

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Alexx" <h...@p...onet.pl> writes:

> [...]
> wszyscy sa tak wspaniali, madrzy i doswiadczeni jak ty, ale mimo to czasami

Szkoda, ze z tego co powiedzialam zrozumiales jedynie wyraz idiota...

7. Data: 2000-07-10 07:14:16

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>Szkoda, ze z tego co powiedzialam zrozumiales jedynie wyraz idiota...

ty rzeczywiscie naparwde sie czepiasz. Dlaczego wcielas sie na poczatku
miedzy dyskutantow, skoro nie mialas nic do powiedzenia w temacie dyskusji?
I co cie obchodzi poziom znajomosci j. angielskiego Alexa?
O.

8. Data: 2000-07-10 07:15:46

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tekstu powyzej wnioskuje ze jednak bardzo niebardzo) to moze nie pisuj
>na newsy w temze jezyku.. bo .. no bo az wstyd.

Niby komu wstyd? tobie? masz z tym jakis problem?
O.

9. Data: 2000-07-10 07:29:46

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Olga" <o...@o...pll> writes:

> ty rzeczywiscie naparwde sie czepiasz. Dlaczego wcielas sie na poczatku
> miedzy dyskutantow, skoro nie mialas nic do powiedzenia w temacie dyskusji?

Hm... bo to grupa dyskusyjna a nie prywatne forum. piszesz publicznie
to licz sie z tym ze ktos ci sie 'wetnie".

> I co cie obchodzi poziom znajomosci j. angielskiego Alexa?

mnie w zasadzie nic... tylko teraz juz sie nie dziwie, skad sie biora
opinie o polakach ktorzy nie umieja po angielsku.

PS: szkoda, ze on nawet nie przeprosil za swoj poziom znajomosci
jezyka. Zupelnie inaczej sie wtedy cos takiego odbiera.

Ale poza tym to juz off topik i EOT.

10. Data: 2000-07-10 07:57:57

Od: "Piotrek. M." <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>mnie w zasadzie nic... tylko teraz juz sie nie dziwie, skad sie biora
>opinie o polakach ktorzy nie umieja po angielsku.

Mój Boże, dziewczyno, ty naprawdę masz problem.
Facet napisał parę słów i bardzo dobrze, że napisał. Co z tego, że nie zna
dobrze języka, grunt , że się stara i pisze. I potrafi wyrazić myśl. A jak
ma sie nauczyć języka nie uzywając go? W mojej firmie pracuja ludzie
operujący jednym czasem w angielskim i dogadujący się bez problemy, ba
uczestniczą w międzynarodowych spotkaniach i wszyscy sa zadoweleni. W
znajomości języków chodzi o zrozumienie i wymianę mysli, nie trzeba tego
czynić na poziomie uniwersyteckim.

A w ogóle, to mam wrażenie, że uważasz iż wyjezdzając z Polski złapałaś Boga
za nogi - trochę pokory i szacunku dla innych.....

>PS: szkoda, ze on nawet nie przeprosil za swoj poziom znajomosci
>jezyka. Zupelnie inaczej sie wtedy cos takiego odbiera.

Ale mi ciebie żal

Piotr. M.

pomiędzy jawą i snem, czyli widzenie
NIE ZAPYTOWYWUJE SIE...