Re: Propozycja

From: Marynatka <m...@f...net>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Propozycja
Date: Sat, 03 Jan 2004 22:53:18 +0100

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "Jacek Walewski"
<j...@o...pl>, napisałeś (aś) :

>Proponuje, by w 2004 roku Wszyscy anonimowi Grupowicze ujawnili swoje imiona
>i nazwiska, nicki lub pseudonimy proponuje schować pod śnieg, którego nam
>trochę napadało.
>I co Wy na to??

Jak na lato ;)

A tak na poważnie....czyli moje krótkie CV:

Podczytuję grupę cichaczem od niedawna.
Napisałam może ze 3-4 posty.
Nazywam się Marzena Fenert (czasem w nagłówkach moich postów zamiast
Marynatki widnieje Marzena F.)
Mieszkam w Krakowie, jestem grafikiem.
Pod koniec stycznia minie rok jak mieszkamy na nowym mieszkanku, przed
którym (mam już pisemną zgodę) mam malutki kawałek ziemi z którym chcę
zrobić coś ładnego, żeby - nie zaglądali mi sąsiedzi do mieszkania, psy
nie sikały mi na obmurówkę balkonu i chcę mieć zieleń którą widzę przez
okno :)
Planuję (jak można było wyczytać w jednym z moich postów) winobluszcz
pięciolistkowy i...dalej nie mam pojęcia co sadzić. Wiem jedno - na
pewno muszę mieć żywopłot :)
Z mężem myślimy o zakupie działki (rozglądamy się za czymś niedrogim i w
ładnej okolicy).

Chyba tyle wystarczy? :)
Pozdrawiam wszystkich
Marzena