Propozycja

1. Data: 2001-06-27 17:36:45

Temat: Propozycja
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze!
Jeżeli jesteście zainteresowani afirmacjami dotyczącymi każdej sfery życia
ludzkiego, to odpowiedżcie . Będę przesyłać na grupę lub na priva.
Pozdrawiam.
--
Elizabeth

1. Data: 2001-06-28 09:07:23

Temat: Re: Propozycja
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth:
> Jeżeli jesteście zainteresowani afirmacjami...

Juz kilka ciekawych przedstawilas. :)

Nie to abym sie czepial, ale mam taka watpliwosc:
czy nie wydaje Ci sie ze afirmacje sa troche jak
pompowanie tlenu w kogos w rodzaju 'umarlaka'?

Pozdrowka,
Czarek

1. Data: 2001-06-30 12:48:06

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ale Ty żyjesz i jest to dla Ciebie niepowtarzalna szansa badania i
doświadczania Wszechświata i siebie.

> Juz kilka ciekawych przedstawilas. :)

Miło mi :)

> Nie to abym sie czepial, ale mam taka watpliwosc:
> czy nie wydaje Ci sie ze afirmacje sa troche jak
> pompowanie tlenu w kogos w rodzaju 'umarlaka'?

Czy Ty się czujesz jak ktoś w rodzaju umarlaka? Cierpisz? - ale żyjesz, a
dopóki żyjesz wszystko jest możliwe. Posiadasz w sobie moc kierowania swoim
życiem tak, by było celowe i znaczące. Kochaj siebie i odczuwaj wdzięczność,
za to, że jesteś. Potrzebna jest Ci świadomość tego, że posiadasz moc, która
może uzdrowić Twoje życie. Tak często myślimy, że nie mamy żadnego oparcia,
ale to nieprawda. Moc naszych umysłów jest zawsze z nami. Czy Twój rozum
służy Ci do myślenia o sobie w kategoriach ofiary? Czy chodzisz wściekły na
siebie lub narzekasz na innych? Czy czujesz, że nie masz siły zrobić czegoś,
co odmieniłoby twoje życie? To wszystko jest trwonieniem własnej mocy. Twój
umysł jest potężnym narzędziem. Przypisuj sobie moc i świadomie ją
wykorzystuj. Ona przejawia się także w założeniu, że przecież wszystkie
sprawy dążą ku najlepszym rozwiązaniom. Uświadom sobie, że jesteś zawsze
połączony z Jedyną Mocą i Inteligencją, która Cię stworzyła. Poczuj to
poparcie i korzystaj z niego. Ono jest tutaj. Akceptuj swoją moc!
ISTOTA MOCY ZAWIERA SIĘ W CHWILI OBECNEJ. PRZYPISUJ SOBIE MOC.

Jeżeli nazbyt osobiste, zapraszam na priva. Pozdrawiam Ciebie.

Elizabeth
w...@p...com

1. Data: 2001-06-30 20:12:42

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> writes:

> [...]
> wykorzystuj. Ona przejawia się także w założeniu, że przecież wszystkie
> sprawy dążą ku najlepszym rozwiązaniom. Uświadom sobie, że jesteś zawsze

wyjatkowo nieprawdziwe zalozenie.

Czlowiek ma rozum miedyz innymi po to, zeby sie nie miotac z jednej
skrajnosci w druga, tylko rozrozniac co sie wokol niego dzieje i
stosownie do sytuacji podjac odpiwednie dzialania.

A Ty tutaj proponujesz afirmacje na wszystko, jako uniwersalne
lekarstwo i jeszcze chcesz wmawiac ludziom, ze _wszystkie_ sprawy daza
ku najlepszym rozwiazaniom. Takie cos w prostej drodze moze prowadzic
do zachowan typu cieszenia sie z tego jak mi pluja w twarz - a chyba
nie o to chodzi.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-07-01 15:12:02

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m...@p...ninka.net...
> [...]
> skrajnosci w druga, tylko rozrozniac co sie wokol niego dzieje i
> stosownie do sytuacji podjac odpiwednie dzialania.

Owszem. Rozum można wykorzystać różnorodnie: pozytywnie i negatywnie. Od
Ciebie tylko zależy jak sie ustawisz. Ja się ustawiłam pozytywnie i wszystko
w moim świecie dąży ku pozytywnym rozwiązaniom. Jestem szczęśliwa i
spełniona. A TY?

Jutro zdaję kolejny egzamin z mojego postrzegania świata, ludzi, tzn. o
godz.8,30 jestem umówiona w biurze pewnego senatora RP w sprawie pozyskania
Go do współpracy przy organizowaniu Klubu, w którym będzie realizowany
program kobiecy i program p-ko depresji do którego udało mi się przekonać
radomskich i warszawskich lekarzy psychiatrów, psychologów, panią ze
Stowarzyszenia Uzdrowicieli Polskich "Thelema" i wielu innych. I wyobraź
sobie, że nikt nie pyta się o pieniądze. Chcą działać, chcą pomagać. Widzą w
tym również dla siebie szansę. Korzyść będzie obopólna. Do tej pory udało mi
się wynegocjować lokal. Jest to Klub osiedlowy na osiedlu Planty w Radomiu.
Parter - szatnia, I piętro - 2 duże sale na ponad 100 osób, barek, zaplecze
kuchenne, 1 mniejsza salka - taka jakby świetliczka, eleganckie wc-ty,
sprzęt. Jedynym moim zmartwieniem jest to, że nie ma komputera. Ale ponieważ
spółdzielnia mieszkaniowa, do której należy Klub, będzie w m-cu wrześniu
pozbywać się starego sprzętu komputerowego i oprogramowania, mam zapewnienia
prezesa spółdz. mieszkaniowej, że cały sprzęt zostanie zagospodarowany w
Klubie. Wyobrażasz sobie, jakie to stwarza możliwości? I to wszystko
zdobyłam za darmo. Nawiązaliśmy umowę o współpracy. Działalność ma być
skierowana przede wszystkim dla mieszkańców osiedla.
Myślę, że pozwolisz zaprosić się na otwarcie. Marzę o akwarium i o kominku
dla depresantów, a także chciałabym mieć tam dyżurnego kota.

> [...]
> ku najlepszym rozwiazaniom. Takie cos w prostej drodze moze prowadzic
> do zachowan typu cieszenia sie z tego jak mi pluja w twarz - a chyba

Tak! Tak! Tak! Afirmacje są dobre na wszystko. Spróbuj, a przekonasz się
sama!
Do tej pory nikt mi jeszcze nie napluł w twarz, wręcz przeciwnie, ponieważ
ja wychodzę do ludzi z wielką sympatią, otrzymuję to samo, a nawet o wiele
więcej, czego i Tobie życzę :)

Elizabeth

1. Data: 2001-07-01 22:28:34

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wyobraz sobie, ze sa ludzie, ktorzy robia cos wartosciowego nie dlatego,
zeby
> komus zaimponowac ale po to, zeby cos pozytywnego stworzyc z wewnetrznej
> potrzeby.

Wewnętrzna potrzeba to taka tiulowa woalka dla własnego egoizmu.
Dorrit

> (...)Wyobrażasz sobie, jakie to stwarza możliwości? I to wszystko

> Czasami warto uzyc wyobrazni i nie patrzec tylko przez pryzmat wlasnych
> priorytetow.

Nina chciała pewnie zauważyć, że nie jest dzikuską z buszu, nabożnie
wpatrzoną w 2 sale na 100 osób, zaplecze kuchenne, kota i komputer :).
Prawdę mowiąc, mnie to też nie imponuje. Raczej przeraża - to leczenie
depresji w Klubie Osiedlowym w 100-osobowej sali :(.

> To jest potwierdzenie tego, ze mozna robic cos dobrego dla innych. Jak
twierdzi
> Elizabeth sile do tego osiaga dzieki afirmacjom.

Dobrego? Ja się tylko tym psychiatrom i psychologom dziwię, że chcą się
wyglupiać. Bo senator wiadomo - zbiera klake wyborczą.
Dorrit.

1. Data: 2001-07-01 22:57:40

Od: "Dorrit" <z...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
wszystko
> w moim świecie dąży ku pozytywnym rozwiązaniom. Jestem szczęśliwa i

I nikt z tych znajomych psychiatrów nie powiedział Ci, że hurra
optymistyczna postawa wobec życia jest bliska stanowi maniakalnemu?

> [...]
> Stowarzyszenia Uzdrowicieli Polskich "Thelema" i wielu innych. I wyobraź
> sobie, że nikt nie pyta się o pieniądze. Chcą działać, chcą pomagać.

Chcą diagnozować i leczyć zaburzenia psychiczne za darmochę w klubie
osiedlowym? Niebywałe!

Widzą w
> tym również dla siebie szansę. Korzyść będzie obopólna.

Jaka?

> [...]

Radomiu.
> Parter - szatnia, I piętro - 2 duże sale na ponad 100 osób, barek,

To w tych dużych salach psychologowie będą prowadzić badania diagnostyczne,
a psychiatrzy wystawiać recepty, czy może na zapleczu kuchennym? Bo w barze
to pewnie będą różnicować pijaków i alkoholików?

> [...]
> prezesa spółdz. mieszkaniowej, że cały sprzęt zostanie zagospodarowany w
> Klubie. Wyobrażasz sobie, jakie to stwarza możliwości?

No napisz, jakie to stwarza możliwości dla kobiet, pacjentów z depresją,
psychiatrów i psychologów. Bo dla blokersów - wiadomo.

. Marzę o akwarium i o kominku
> dla depresantów,

Dla chorych na depresje to pomarz lepiej o opiece pielegniarskiej i lekach
psychotropowych. Bo jak rozumiem - wikt i opierunek będzie dla nich w tym
Klubie za frico?

a także chciałabym mieć tam dyżurnego kota.

Kot będzie dyżurował w izbie przyjęć i orzekał, kto z ludzi cierpiących na
depresję nadaje się jeszcze do Klubu a kto już do szpitala?

> Tak! Tak! Tak! Afirmacje są dobre na wszystko.

Tak, jakbym słyszała kowmiwojażera maści tygrysiej :).
A jakie Ty masz wykształcenie dziewczyno, że z taką swadą polecasz panaceum
na wszystko? Czyli na nic!
Dorrit

1. Data: 2001-07-02 07:44:14

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> writes:

> [...]
> Ciebie tylko zależy jak sie ustawisz. Ja się ustawiłam pozytywnie i wszystko
> w moim świecie dąży ku pozytywnym rozwiązaniom. Jestem szczęśliwa i

Ja juz na tych lamach pisalam na ten temat. Chyba nie mam potrzeby sie
powtarzac.

> [...]
> sobie, że nikt nie pyta się o pieniądze. Chcą działać, chcą pomagać. Widzą w

I co, to niby ma mnie rzucic na kolana ?

> [...]

> Myślę, że pozwolisz zaprosić się na otwarcie. Marzę o akwarium i o kominku
> dla depresantów, a także chciałabym mieć tam dyżurnego kota.

Moge, ale tak sie sklada ze mieszkam ladne pare tysiecy mil poza
Polska i przemieszczenie sie tam to nie tyle kwestia kasy (na bilety
samolotowe mnie stac) ile czasu.

Niemniej - w zasadzie to cale przemowienie to o czym mialo swiadczyc?
Co mialo udowodnic w tej dyskusji? Czy to ma byc potwierdzenie
afirmacji?
Bo ja chyba nie wiem...

Na odciski tez?
Wow...

1. Data: 2001-07-02 09:50:57

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth:
> [...]
> i Inteligencją, która Cię stworzyła. Poczuj to poparcie i korzystaj
> z niego. Ono jest tutaj. Akceptuj swoją moc!

Doskonale rozumiem o co Ci chodzi.

O tym ze afirmacje sa dobre na wszystko (Twoim zdaniem)
to sie juz domyslilem zanim przeczytalem odpowiedz dla Niny.
I rozumiem Twoj tok rozumowania: dla Ciebie sa OK, wiec sa OK.

Ale mnie interesowalo: czy uwazasz ze afirmacje daja gwarancje
pozytywnych zmian w podejsciu do rzeczywistosci _dla_kazdego_?

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-07-02 11:04:02

Od: <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina Mazur Miller writes:

> I co, to niby ma mnie rzucic na kolana ?

Czy cos rzucilo Cie kiedys na kolana? (nie pytam o ostre narzedzie)

Wyobraz sobie, ze sa ludzie, ktorzy robia cos wartosciowego nie dlatego, zeby
komus zaimponowac ale po to, zeby cos pozytywnego stworzyc z wewnetrznej
potrzeby.

Ale widocznie Twoj swiat jest za ciasny na cos takiego.

> [...]

To jest potwierdzenie tego, ze mozna robic cos dobrego dla innych. Jak twierdzi
Elizabeth sile do tego osiaga dzieki afirmacjom.

Tak, afirmacji nie da sie zwazyc i skwantowac. Na szczescie to, ze Ty nie wiesz
nie dezawuuje wartosci afirmacji, no chyba ze Twoje zdanie jest Wyrocznia.

(...)

> Na odciski tez?

Jezeli Twoje odciski maja podloze psychosomatyczne - sprobuj!
W przeciwnym razie powinnas isc do chirurga.

--
Zelig9

Powitanie po przerwie
atrakcyjność partnerki
wy geje
Przebywali w jaskini przez 24 dni
Jedzenie największą przyjemnością w moim życiu