Propozycja zarobku dla dziewczyny...

1. Data: 2002-10-27 22:25:48

Temat: Propozycja zarobku dla dziewczyny...
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam 32 lata, mieszkam na stale w USA od 7 roku zycia. Jestem po rozwodzie.
Poznam dziewczyne w wieku nie mniej niz 22 lata, nie wiecej niz 36, zadbana, w
miare ladna, koniecznie zgrabna i kulturalna. Jestem czlowiekiem na poziomie,
wesolym, romantycznym, bez jakichkolwiek nalogow i troche niesmialym. Nie
mowie nie dla zasponsorowania studentki, mezatki, rozwodki itp..A potem
zobaczymy...
Zapraszam na priva

2. Data: 2002-10-27 22:42:28

Temat: Re: Propozycja zarobku dla dziewczyny...
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 32 lata, mieszkam na stale w USA od 7 roku zycia.

No i co w tym ma byc takiego extra? Wiek obecny, wiek przeprowadzki, czy
wreszcie kraj zamieszkania?

>Jestem po rozwodzie.

Smutne, no ale coz, nie ty pierwszy, nie ty ostatni.....

> Poznam dziewczyne w wieku nie mniej niz 22 lata, nie wiecej niz 36,

A czemu akurat takie granice wiekowe? Zaczyna byc interesujace.......

> zadbana,

Czyli? Odrostow miec nie powinna, paznokietki tez raczej niepoobgryzane,
tak? A nogi ogolone czy po wosku?

> miare ladna, koniecznie zgrabna i kulturalna.

O, to miss uniwersum odpada, bo ta to juz bardzo ladna jest..... A zgrabnosc
i kultura to jakby to samo, czy...?

Jestem czlowiekiem na poziomie,

Tiaaaaaaaaaaaaaaa, a ktore pietro? Ground floor? Czy moze basement?

> wesolym,

A to akurat widac z tego postu, juz sie dobrze posmialam, he he.....

romantycznym,

A kuku, uwazaj, bo sie jeszcze kto nabierze ;->>>>>>>>>>>

bez jakichkolwiek nalogow i troche niesmialym.

Ale tylko troche, co?

>Nie
> mowie nie dla zasponsorowania studentki, mezatki, rozwodki itp..A potem
> zobaczymy...

Po czym? I co to znaczy "zasponsorowanie"? Ile tygodniowo? I za jakie
uslugi? Z gumka czy bez? Oczywiscie romantycznie...... ;->>>>>>>>>>>>>>>>>>

> Zapraszam na priva

To ta niesmialosc, czy tak?

Plonk warning!!!!!!!!!

Fuj, co za obrzydlistwo......

A.

---

3. Data: 2002-10-28 00:32:14

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Björk (sveana)" <a...@s...com> wrote in message
> Fuj, co za obrzydlistwo......

Aniu, chyba trochę przesadziłaś.
Człowiek zamieścił zwyczajne towarzyskie ogłoszenie. Może NTG, ale szczerze
mówiąc nie widzę w nim nic obrzydliwego, tak samo jak nie widzę nic złego w
istnieniu biur matrymonialnych. Jeśli to jakimś dwóm osobom pomoże znaleźć w
życiu odrobinę szczęścia, to jest to tylko i wyłącznie ich sprawa, jak się
poznali - nie nasza. Ty pewnie jako kadydatów na męża też nie brałaś pod
uwagę starszych, zgorzkniałych, niechlujnych panów zaglądających do
kieliszka i cuchnących papierochami, więc czemu się dziwisz, że autor postu
ma jakieś wymagania, co do kandydatki na towarzyszkę? Czy on o sobie pisze
prawdę to już zupełnie inna sprawa, ale o to niech się już martwi ewentualna
kandydatka.
Daj ludziom żyć:)
Anka

4. Data: 2002-10-28 00:49:02

Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@s...pl> wrote in message

P.S. żeby uprzedzić lawinę:)))
Instytucja utrzymanek istnieje pewnie od zarania dziejów i jak sądzę
nieprędko zniknie. Cały ambaras tylko w tym, aby dwoje chciało na raz. Jeśli
obojgu taki układ odpowiada, to wszelkie umoralniające kazania można sobie
darować.
A.

5. Data: 2002-10-28 08:23:19

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Aniu, chyba trochę przesadziłaś.
> Człowiek zamieścił zwyczajne towarzyskie ogłoszenie.

Dotyczace sponsoringu? Przeczytaj jeszcze raz tytul postu......

Może NTG, ale szczerze
> mówiąc nie widzę w nim nic obrzydliwego, tak samo jak nie widzę nic złego
> istnieniu biur matrymonialnych.

alez to zupelnie co innego!

> [...]
postu
> ma jakieś wymagania, co do kandydatki na towarzyszkę?

Gdyby nie uzyl sformulowania o sponsoringu, nawet bym nie zareagowala.
Widocznie jakas staroswiecka jestem i nie potrafie pojac, jak mozna
jednoczesnie pisac o romantyzmie i sponsorowaniu.......

Czy on o sobie pisze
> prawdę to już zupełnie inna sprawa, ale o to niech się już martwi
ewentualna
> kandydatka.

A niech......

> Daj ludziom żyć:)

Mam prawo wyrazic swoje zdanie.

Ania

---

6. Data: 2002-10-28 08:43:24

Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

To powinno iść na pl.praca.oferowana, skoro o zarobkach mowa. ;-)
--
Renya

7. Data: 2002-10-28 09:21:24

Od: "Anula" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jestem czlowiekiem na poziomie

To nie zaśmiecaj wszystkich grup tym samym postem!

chlopa nie ma w domu
prezent na 50 urodziny
Patent na prezent...
Spraw damsko-meskich cd.