Prośba do DGP

1. Data: 2003-09-09 15:37:46

Temat: Prośba do DGP
Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam z Wami dość długo. Coraz bardziej narastają nieporozumienia. Chciałabym
odejść gdzie indziej, gdzie nie spotkam żadnego z Was. Tym samym uwolnię
Wasze dobrane towarzystwo od mojej kontrowersyjnej osobowości i wątpliwej
inteligencji.
Proszę, pomóżcie! Szukałam już sama, lecz zawsze napotykałam któreś z Was. To
nie żart i proszę,żebyście potraktowali moją prośbę z całą powagą. Sami
rozumiecie, że nie ma najmniejszego sensu, żebym dalej była z Wami w jednej
grupie.
Miałabym jeszcze jedną prośbę-nie interesuje mnie seks.
Będę wdzięczna za pomoc we wskazaniu adresu,gdzie Wy nie bywacie.
Pozdrawiam
uzus

1. Data: 2003-09-09 15:57:23

Temat: Re: Prośba do DGP
Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uzus" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Będę wdzięczna za pomoc we wskazaniu adresu,gdzie Wy nie bywacie.
> Pozdrawiam
> uzus

podziemia i księżyce.
Świat się nie skończy, bo tobie się tak chce.
Nie będzie się cały świat usuwał jednej zaburzonej jednostce, której
się wymyśliło, że ma prawo mówić każdemu, gdzie i kidy ma być.
Mijsc jest wiele - polskie bieszczady, afrykańskie pustynie,
Amerykański Kanion, Alaska, Syberia i Kopalnia Wieliczka!

1. Data: 2003-09-09 16:05:15

Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

uzus
<u...@N...gazeta.pl>

> Byłam z Wami dość długo. Coraz bardziej narastają nieporozumienia.
> Chciałabym odejść gdzie indziej, gdzie nie spotkam żadnego z Was.
<snip>
> Będę wdzięczna za pomoc we wskazaniu adresu,gdzie Wy nie bywacie.
> Pozdrawiam

bitte, wskazuję:

grupa dyskusyjna:
01-idb-intern.fundgrube.biete

p.

1. Data: 2003-09-09 16:11:07

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

a <news:bjks4a$odl$1@inews.gazeta.pl> kapusta <uzus> rzecze smutnie:

> Sami rozumiecie, że nie ma najmniejszego sensu, żebym dalej była z
Wami w
> jednej grupie.

czyżby.. pancerz popękał..?

--
Dlaczego niektórzy z was są łysi, czyżby niektórzy z was bili swoje matki ?
Czekam na odważnych i ich odpowiedzi.

1. Data: 2003-09-09 16:27:35

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozczulające.

--
Amnesiak

1. Data: 2003-09-09 16:44:28

Od: "puciek2" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzus <u...@N...gazeta.pl> napisał(a):
<bjks4a$odl$1@inews.gazeta.pl>

> [...]
> uwolnię Wasze dobrane towarzystwo od mojej kontrowersyjnej osobowości i

Niestety w ucieczce od Twoich 'demonów' nikt Ci nie pomoże. Zwłaszcza że tak
ładnie je ukrywasz pod płaszczykiem troski o grupę.

> Szukałam już sama, lecz zawsze napotykałam któreś z Was.

To przed czym uciekasz jest w Tobie, więc zawsze Cię dogoni.

> To nie żart i proszę,żebyście potraktowali moją prośbę z całą powagą.

Tak, piszę zupełnie serio.

> Sami rozumiecie, że nie ma najmniejszego sensu, żebym dalej była z Wami w
> jednej grupie.

Ja tego nie rozumiem. Mogę zrozumieć że nie potrafisz wszystkim dogodzić, ale
tego nikt nie potrafi. Może za dużo od siebie wymagasz ?
Na świecie jest wielu prostowaczy bananów (zwłaszcza cudzych bananów).
Wszystkich się nie ustrzeżesz.

> Miałabym jeszcze jedną prośbę-nie interesuje mnie seks.

A to może być ciekawe. Napisz coś o tym. Skąd ten seks ?

> Będę wdzięczna za pomoc we wskazaniu adresu,gdzie Wy nie bywacie.

Czy nie uważasz, że to raczej życzenie do złotej rybki o taką zabawkę jakiej
jeszcze nikt nie miał ?

pozdrawiam,
puciek.

1. Data: 2003-09-09 17:09:30

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B. <d...@...pl> napisał(a):

> [...]
> Mijsc jest wiele - polskie bieszczady, afrykańskie pustynie,
> Amerykański Kanion, Alaska, Syberia i Kopalnia Wieliczka!

Gratuluję wyszukanego poczucia humoru. Jednocześnie dziękuję za zrozumienie
dla mojej prośby i okazaną pomoc.
uzus

1. Data: 2003-09-09 17:10:16

Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce uzus wystukały w <bjks4a$odl$1@inews.gazeta.pl> słowa:

> Pozdrawiam
> uzus

alt.religion.albertanism

Jest tam 1 post. Miłego pisania do Proroka.

--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

1. Data: 2003-09-09 17:15:44

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@s...na.sojusz> napisał(a):

> a <news:bjks4a$odl$1@inews.gazeta.pl> kapusta <uzus> rzecze smutnie:

> Wami w
>
> czyżby.. pancerz popękał..?

To tylko utrata poczucia sensu.
uzus

1. Data: 2003-09-09 17:17:35

Od: "- -" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał(a):

Chciałabym

> Rozczulające.

Gdy już będziesz płakać, obyś się nie posmarkał.
uzus
> --
> Amnesiak

Jak to wreszcie jest z ta psychoanaliza??
męska prostytucja
uczciwość
jak mu pomóc?
jeszcze raz ja