Re: Prośba do studenta farmcji lub mgr

From: "i...@o...pl" <i...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Prośba do studenta farmcji lub mgr
Date: 17 Feb 2004 22:39:27 +0100

> Jeżeli nie miałam w średniej szkole biologi a chemie tylko przez 2 lata to
> czy dam sobie rade na farmacji Ciężko jest?

coż,ja kończyłam bardzo dawno ten kierunek,bo teraz zbliżam się do emerytalnego
wieku.Jednak myslę,ze wiele się nie zmieniło.Przedmioty są tylko troche inne,
bo pewnie ne ma w programie filozofii marksistowskiej,ktora ja zaliczałam,a i
elementy matematyki wyższej były dopiero na studiach.Ale nadal mam kontakt z
kolegami na uczelniach i wiem,ze zawodowe przedmioty saprawie takie same.Sam
egzamin wstepny jest bardzo trudny,a biorac pod uwage obecnie ilosc chetnych
na miejsce trzeba dobrze powkuwac,aby zdac i sie dostac.A studia sa moim
zdaniem bardzo trudne,wymagaja systematycznej pracy.Tu sie nie da nic pominac,
bo chemia jest jak klocki lego i tylko systematycznosc pozwoli sie tego
nauczyc.Duzo nauki pamieciowej,bo to i nazwy lekow i roslin ,i zwiazkow
chemicznych , a do tego anatomia,patologia, biochemia itd,itp.Ale jest bardzo
ciekawy to kierunek i ukonczenie jego oraz praca daje duzo satysfakcji w
zyciu.Powodzenia -niestety mgr przed emerytura.