Prośba do studenta farmcji lub mgr

1. Data: 2004-02-17 11:26:29

Temat: Prośba do studenta farmcji lub mgr
Od: "Asia" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli nie miałam w średniej szkole biologi a chemie tylko przez 2 lata to
czy dam sobie rade na farmacji Ciężko jest?

Mój e-mail a...@o...pl nr gg 5004992

2. Data: 2004-02-17 21:39:27

Temat: Re: Prośba do studenta farmcji lub mgr
Od: "i...@o...pl" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli nie miałam w średniej szkole biologi a chemie tylko przez 2 lata to
> czy dam sobie rade na farmacji Ciężko jest?

coż,ja kończyłam bardzo dawno ten kierunek,bo teraz zbliżam się do emerytalnego
wieku.Jednak myslę,ze wiele się nie zmieniło.Przedmioty są tylko troche inne,
bo pewnie ne ma w programie filozofii marksistowskiej,ktora ja zaliczałam,a i
elementy matematyki wyższej były dopiero na studiach.Ale nadal mam kontakt z
kolegami na uczelniach i wiem,ze zawodowe przedmioty saprawie takie same.Sam
egzamin wstepny jest bardzo trudny,a biorac pod uwage obecnie ilosc chetnych
na miejsce trzeba dobrze powkuwac,aby zdac i sie dostac.A studia sa moim
zdaniem bardzo trudne,wymagaja systematycznej pracy.Tu sie nie da nic pominac,
bo chemia jest jak klocki lego i tylko systematycznosc pozwoli sie tego
nauczyc.Duzo nauki pamieciowej,bo to i nazwy lekow i roslin ,i zwiazkow
chemicznych , a do tego anatomia,patologia, biochemia itd,itp.Ale jest bardzo
ciekawy to kierunek i ukonczenie jego oraz praca daje duzo satysfakcji w
zyciu.Powodzenia -niestety mgr przed emerytura.

3. Data: 2004-02-17 22:38:37

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Mgr, odnośnie pracy zawodowej -
zależy gdzie się trafi po studiach.
Obecnie - przynajmniej w Łodzi jest to żenujące... czy na stażu, czy i po
nim.

Nie wdając się w szczegóły,

P.S. Chemia z Prof. A.E.Wróblewskim to czysta chemia i czysta przyjemność!

mgr farm. KF

4. Data: 2004-02-18 00:23:54

Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli nie miałam w średniej szkole biologi a chemie tylko przez 2 lata to
> czy dam sobie rade na farmacji Ciężko jest?

Obawiam się, że nie. Żeby zdać egzamin wstępny, trzeba wiedziedzieć całkiem
sporo z chemii i biologii. A na samych studiach jest mnóstwo chemii.
Więc nie polecam, a wiem co mówie bo sam pracuje na AM.
Pozdrawiam
Wojtex

5. Data: 2004-02-18 10:22:33

Od: "Ewa" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ciężko będzie Ci sie dostać. Tu 90% chętnych to ludzie po biolchemach.
Teoretycznie mogłabyś to później nadrobić. Ale mnóstwem pracy i wyrzeczeń.

Z resztą i dla tych po biolchemach studia nie są łatwe. Jeśli na prawdę tego
chcesz, lubisz to, to może warto sie starać.
Ale nie rozumiem Twojej motywacji: nie miałaś z tymi dziedzinami wiele
wspólnego, więc czemu chcesz na takie studia iść?

Pozdrowienia

Studentka farmacji.

6. Data: 2004-02-18 11:25:01

Od: "apzw" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ale nie rozumiem Twojej motywacji: nie miałaś z tymi dziedzinami wiele
> wspólnego, więc czemu chcesz na takie studia iść?

Hi Hi ale ja rozumiem ;))

Tyle że za 5 lat to wszystko będzie już inaczej wyglądało :((

A studia ciężko nazwać studiami, to szkółka... i to w wielu wypadkach
pozbawiająca zdolności do koncepcyjnego myślenia :(((

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

7. Data: 2004-02-18 11:27:57

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale nie rozumiem Twojej motywacji: nie miałaś z tymi dziedzinami wiele
> wspólnego, więc czemu chcesz na takie studia iść?

Mogłaby najpierw spróbować zrobić technika, zobaczyć, z czym to się je a
ewentualnie po techniku startować na AM na studia....

Anka

8. Data: 2004-02-18 15:26:42

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej wybierz jakiś kierunek biochemiczny,
biochemiczno-technologiczny - w biotechnologii i inżynierii genetycznej oraz
analityce genetycznej jest przyszłość, może...
Chyba, że bardzo chcesz pracować w aptece.

KF

9. Data: 2004-02-18 17:09:45

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "strychnos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
oraz
> analityce genetycznej jest przyszłość, może...
> Chyba, że bardzo chcesz pracować w aptece.

Farmacja to _nie tylko_ apteka. Jak nie masz o niej pojecia to w ogole po co
zabierasz glos?

10. Data: 2004-02-18 18:53:46

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widać, że nie masz znajomych... wśród innych kręgów naukowych, więc to ty
nie zabieraj głosu w dyskusji.

KF

wykaz hurtowni farmaceutycznych
prosba wazne
sprzedam uzywane ksiazki medyczne biologiczne chemiczne farmaceutyczne
próba
Karnityna + Harmonet