Permax

1. Data: 2004-02-18 11:03:32

Temat: Permax
Od: "inka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam nastepujace pytanie: czy wiadomo moze co sie dzieje z lekiem o nazwie
Permax. Jest od pewnego czasu niedostepny w hurtowniach, przynajmniej w tych do
ktorych udalo sie dotrzec mnie i zaprzyjaznionej farmaceutce, a mojej mamie
konczy sie zapas.
Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Iwona

2. Data: 2004-02-19 22:27:40

Temat: Re: Permax
Od: "TiTi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "inka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mamie
> konczy sie zapas.
> Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Witam.
W tej chwili Permax jest dostepny jedynie w dawce
1mg x 30 tabl.
Natomiast 0,25mg i 0,05mg to dlugi brak i nie mam jakichkolwiek informacji
kiedy mozna sie ich spodziewac w hurtowniach.

Prośba do studenta farmcji lub mgr
wykaz hurtowni farmaceutycznych
prosba wazne
sprzedam uzywane ksiazki medyczne biologiczne chemiczne farmaceutyczne
próba