ciągłe szkolenia

1. Data: 2004-02-18 19:19:26

Temat: ciągłe szkolenia
Od: n...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, odbywacie juz jakies kursy w ramach ciągłego szkolenia? Czy cos
w ogóle jest wiadomo?
Mam nadzieje, ze nowy rząd zniesie ten idiotyczny przepis.

Jeszcze jedno: co jesli w ciagu tych 5 lat nie zdobedzie sie wymaganej
liczby punktów? W tresci rozporządzenia Ministra zdrowia nie ma slowa na ten
temat

nostrzyk

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

2. Data: 2004-02-18 21:23:44

Temat: Re: ciągłe szkolenia
Od: "grzesiek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w rozporządzeniu jest tylko o tym, ze jeśli nie zdobędziesz tych 100punktów
w ciągu 5 lat to możesz wystąpić oprzedłużenie na okres 2 lat. Nie ma nic
zaś na temat jakichkolwiek konsekwecji ze strony Izby jeśli ich nie
uzbierasz, (pewnie jak się zorientują to będą chcieli to poprawić).
Ja odbyłem na razie 1 szkolenie, organizowane przez fimę farm. i ośrodek
szkoleniowy w Łodzi.

Permax
Prośba do studenta farmcji lub mgr
wykaz hurtowni farmaceutycznych
prosba wazne
sprzedam uzywane ksiazki medyczne biologiczne chemiczne farmaceutyczne