Prośba o identyfikacje :-)

1. Data: 2005-09-08 21:50:57

Temat: Prośba o identyfikacje :-)
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa pierwsze zdjęcia roślina ?? kwiat i owocnik niby bodziszkowaty, bardzo
podobny ,ale liście nie ,co to jest ?
Trzy zdjęcia ???nasiona wysiane w kuwetce i zapomniane ,po przepikowaniu
takie coś wyroslo,niby znajoma roślina ale ??
http://fotogalerie.pl/galeria/teresar2774;jsessionid
=04338D3D600D672C7730B1BD32901168Prośba ktokolwiek wie ,proszę o pomoc
:-)Pozdrawiam TeresaR

2. Data: 2005-09-18 19:10:39

Temat: Re: Prośba o identyfikacje :-)
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Trzy zdjęcia ???nasiona wysiane w kuwetce i zapomniane ,po przepikowaniu
> takie coś wyroslo,niby znajoma roślina ale ??

:-) ???????

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2005-09-18 20:04:55

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Niewiadoma"
http://fotogalerie.pl/fotka/2533721126770307764;jses
sionid=4CDEB00D6BA2227E0309
69F4916B3DB0
to trzmielina Euonymus fortunei. Prawdopodobnie kwitnąca forma E.f.`Coloratus`.
Pisałem o niej niedawno na grupie: "Moja momencie zakupu była płożąca. Kiedy
znalazła możliwość pięcia się przy murze zaczęła tworzyć inny rodzaj pędów -
sztywniejsze i liści - większe i bardziej okrągłe. Te pędy po ukorzenieniu już
zachowały swój charakter. Rośliny z nich uzyskane nie płożą się a bardziej
ciągną do góry."

Pozdrawiam identyfikacyjnie, :-)

Zbyszek

4. Data: 2005-09-18 21:12:41

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
wiadomości news:308b.00000943.432dc867@newsgate.onet.pl...
> [...]
> już
> zachowały swój charakter. Rośliny z nich uzyskane nie płożą się a bardziej

Dziękuje :-)
Teraz wiem gdzie posadzić :-)
Ułamana gałązka ,posadzona i zapomniana,często zdeptana ,a teraz poszła
na jakiś czas podrosnąć do doniczki :-)

Pozdrawiam TeresaR

glicynia
Zagospodarowanie terenu wokół bloku.