Prosba o namiar na implantologa

11. Data: 2004-05-17 19:47:43

Temat: Re: Prosba o namiar na implantologa
Od: Andreas <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c8b4ai$7qn$1@nemesis.news.tpi.pl>, p...@w...pl says...

> Super ale zobacz sobie na ich stronę - zapisy- lekarze. Dr Hahn jest
> konsultantem klinicznym a w implantach go nie ma także nie wiadomo czy on
> się zajmuje wszczepami.

Informacje ze strony nie zgadzaja sie z tym, co powiedziano mi przez
telefon. Najlepiej zadzwon do nich i porozmawiaj, nie chce publicznie
wypowiadac sie na temat kompetencji dr Hann'a, bo nie mam do tego
podstaw po prostu.

A co sadzisz o samej klinice i pomysle na tego akurat lekarza? Mi bardzo
go polecano.

pozdrawiam

Andrzej

12. Data: 2004-05-17 19:51:13

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co sadzisz o samej klinice i pomysle na tego akurat lekarza? Mi bardzo
> go polecano.

Stronę mają ładną. Nic ponadto nie wiem. Ja jednak zrezygnuję z Warszawy, bo
mam za daleko a to chyba co najmniej 3-4 wizyty a potem kontrole etc.

13. Data: 2004-05-17 21:32:09

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andreas" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> Telepatycznie przyciagnalem kolege, ktory zadzwonil do mnie i wszystko
> mi wyjasnil - ten Holender to dr Hann, przyjmuje tutaj

Tak, potwierdzam to. Wlasne rozmawialem z mama i znalazla jego wizytowke.
dr. Nicolaas Hahn z Aster Med.
Robil mojej mamie implanty dokladnie w 1992 roku i do tej pory nie ma
najmniejszych problemow. Polecam!

K.

14. Data: 2004-05-18 12:21:52

Od: Andreas <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <40a92f54$1@news.home.net.pl>, konrad-w[wytnijto]@hot.pl
says...

> [...]
> dr. Nicolaas Hahn z Aster Med.
> Robil mojej mamie implanty dokladnie w 1992 roku i do tej pory nie ma

No wiec ja jestem juz wlasciwie zdecydowany. Wielkie dzieki za pomoc.

Gdyby ktos jeszcze mial jakies ciekawe info na tamat implantologow, to
bardzo prosze.

pozdrawiam

Andrzej

15. Data: 2004-05-18 16:41:12

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiec ja jestem juz wlasciwie zdecydowany. Wielkie dzieki za pomoc.
>
> Gdyby ktos jeszcze mial jakies ciekawe info na tamat implantologow, to
> bardzo prosze.

A może ktoś zna dobrego implantoloa ze Szczecina albo Koszalina :-)

16. Data: 2004-05-19 07:14:04

Od: Andreas <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c8dec5$iro$1@atlantis.news.tpi.pl>, p...@w...pl says...
> wizytowke.

> A może ktoś zna dobrego implantoloa ze Szczecina albo Koszalina :-)

A moze zapytam o to Hann'a? Czy zna kogos z tametgo rejonu, ewntualnie
Reichu. Zapytac? (nie wczesniej jak w czerwcu bo jest na urlopie)

pozdrawiam

Andrzej

17. Data: 2004-05-19 14:14:57

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze zapytam o to Hann'a? Czy zna kogos z tametgo rejonu, ewntualnie
> Reichu. Zapytac? (nie wczesniej jak w czerwcu bo jest na urlopie)

No pewnie. Dzięki.

18. Data: 2004-05-19 16:39:04

Od: "Kalik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz jeszcze tylko jaki jest koszt poszczególnych etapów zabiegu u dr
Hahna?
We wszystkich gabinetach w Koszalinie, do których dzwoniłem mówiono mi, że
koszt etapu chirurgicznego (tj. wszczep samego implantu) to 2000 zł, podczas
gdy w Szczecinie w tej kilinice podano mi, że jest to koszt 3500 zł. Skąd ta
różnica? Czy tylko w wynagrodzeniu lekarza czy może tam gdzie taniej to
jakieś gorsze implanty, których w renomowanych klinikach już np. się nie
używa?

19. Data: 2004-05-23 02:56:51

Od: "PAweł" <pgoralsk@wp_niechcespamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> In article <c8dec5$iro$1@atlantis.news.tpi.pl>, p...@w...pl says...

> A moze zapytam o to Hann'a? Czy zna kogos z tametgo rejonu, ewntualnie
> Reichu. Zapytac? (nie wczesniej jak w czerwcu bo jest na urlopie)

Koledze z grupy militaria (?) rekomenduję przedtem jednak przeczytac
rozsądna, jak sie wydaje, wypowiedź z tego forum:

Pytanie do dietetyka
Toksoplazmoza u noworodka (NIE podczas ciazy)
amputacje kończyn
Sucha skóra na żołądziu
zakup leku w niemczech.