Prosba o pomoc - uzywana zmywarka

1. Data: 2002-12-10 14:31:50

Temat: Prosba o pomoc - uzywana zmywarka
Od: "e2rd" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponizszy post zamiescilem na pl.rec.kuchnia, ale pewna dobra dusza
skierowala mnie tutaj (i slusznie) jednak i w arch tej grupy nie znalazlem
szukanych informacji :

> [...]
kilku
> tygodni, ale nie moge znalezc jednej rzeczy - musze kupic zmywarke do
> zabudowy, zdecydowalem, ze bedzie to 60-ka, najprawdopodobniej uzywana
> (lodowka, kuchenka i okap nadszarpnely kieszen dosc mocno a swieta za
pasem
> i po nowej zmywarce moze nie bedzie juz z czego myc naczyn ;) ) i w
zwiazku
> z tym mam prosbe - na co zwracac uwage przy kupnie zmywarki, a juz w
> szczegolnosci uzywanej, co jest wazne przy jej eksploatacji, czy np
> weze/mocowanie/uszczelnienia/wyciszenie/przygotowani
e do zabudowy itp itd
sa
> istotne, czy moze wykonczenie wnetrza, pomijam tu zdanie nt firm, bo tu
> sprawa wyglada pewnie podobnie jak w przypadku reszty sprzetu agd.

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

e2rd
Darek K.

--
e2rd
Darek Kisilewicz

1. Data: 2002-12-10 22:43:27

Temat: Re: Prosba o pomoc - uzywana zmywarka
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik e2rd napisał:
> Ponizszy post zamiescilem na pl.rec.kuchnia, ale pewna dobra dusza
> skierowala mnie tutaj (i slusznie) jednak i w arch tej grupy nie znalazlem
> [...]

Uważaj na to czy nie cieknie. Ludzie się pozbywają zmywarek albo z
powodu walniętej mechaniki, albo uszczelek.

Adam

1. Data: 2002-12-10 23:19:49

Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa
Od: p...@o...pl (P...@o...pl) szukaj wiadomości tego autora

Mam mozliwosc zakupu ksiazeczki mieszkaniowej. Pragne ja wykorzystac przy
zamianie mieszkania w spoldzielni. Ale jest problem, gdyz dowiedzialem sie w
PKO BP ze jest mozliwa cesja tylko na najblizsza rodzine i kosztuje to 70
zl.a ma ja calkiem obca osoba. Czy znacie jakies rozwiazanie jak mozna ja
wykorzystac tzn premie z ksiazeczki

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2002-12-11 06:38:36

Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym ci odradzał kupno używanej zmywarki. Po pierwsze nie wiadomo dlaczego
ktoś sie jej pozbył. Może być uszkodzona lub nie myje tak jak trzeba.
Używane modele znanych firm jest cięzko trafić w dobrym stanie a jakąś "no
name" to strach kupić bo jak coś walnie to tylko na zlom sie nadaje. Kiedyś
byłem u znajpmego ktory sprowadza AGD z niemiec w tym zmywarki zagladałem do
każdej. Nie były takie stare ale smród, jak z 30letniej lodówki, jakieś
zapyziąłe wszędzie. Jak bym to do domu przywlekł to by minie żona wywaliła
razem z tym złomem ;-) wkażdym razie po tym wiem że swoich garków za żadne
skarby do przez kogoś używanej zmywarki nie włożyłbym. Dlatego radze Ci
poczekaj az troche odetchniesz i złapiesz jakieś dodatkowe pieniążki i
lepiej sobie kup jakąś najtańszą zmywarkę niż używaną. Może na raty?
pozdr k

1. Data: 2002-12-11 11:36:51

Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Dec 2002, P...@o...pl wrote:

> [...]
> zl.a ma ja calkiem obca osoba. Czy znacie jakies rozwiazanie jak mozna ja

Z tego co wiem, nie ma sposobu na cesję na osobę, do której nie istnieje
"łańcuszek rodzinny". Jedynym znanym mi rozwiązaniem jest kupienie
mieszkania na osobę, która posiada książeczkę. Co jednak nie zawsze jest
możliwe i/lub polecane...

Pozdrawiam,

Alojzy

kaloryfer
Wynajme kawalerke w Warszawie
czy warto kupic mieszkanie w firmie AWIM w Krakowie
bakterie
parapety i halas