Zimno-lód w rurach

1. Data: 2002-12-10 16:13:25

Temat: Zimno-lód w rurach
Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czeee!!!

W sumie to pierwszy raz tutaj pisze i pozdrawiam wszystkich. Mam problem.
Pojechalem dzisiaj do siebie na wies i okazalo sie ze woda w ruach w
chalupie zamarzla (plastiki klejone) juz raz tak bylo w zeszlym roku i
musialem kuc i wymieniac wszystkie kolanka (tylk najpierw dalem cisnienie w
rury, moze to je rozwalilo? w xhydroforze dorne wynosi 4.2), w tym roku
znowu nie zdazylem na czas spuscic wody :( Czy jak dom rozgrzeje to mam
jakas szanse na 0 wycieku?
Pozdrawiam i całuję.
Mirek

1. Data: 2002-12-10 17:29:53

Temat: Re: Zimno-lód w rurach
Od: "CEzar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie się udało (zamarzło mi w garażu i to dzisiaj!!!), ale miedź (w
posadzkach ciągła - żadnego lutu). Mój bład.
CEzar
Użytkownik "Mirek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rury, moze to je rozwalilo? w xhydroforze dorne wynosi 4.2), w tym roku
> znowu nie zdazylem na czas spuscic wody :( Czy jak dom rozgrzeje to mam

Prosba o pomoc - uzywana zmywarka
kaloryfer
Wynajme kawalerke w Warszawie
czy warto kupic mieszkanie w firmie AWIM w Krakowie
bakterie