Prośba o poradę - odżywka do włosów Kerastase

1. Data: 2007-10-03 09:40:54

Temat: Prośba o poradę - odżywka do włosów Kerastase
Od: "KM" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chciałabym prosić o poradę. Mam włosy zniszczone po farbowaniu na blond, mam
wrażenie że się łamią, kruszą.
Potrzebuję coś z tym zrobić. Fryzjerka namawiała mnie na odżywkę Kerastase,
ale właśnie nie pamiętam jaką a nie mam z nią kontaktu. Chciałabym kupić w
sklepie internetowym, ale nie mam pojęcia co wybrać.
I teraz moje pytanie: czy któraś z was używa kosmetyków tej firmy i mogłaby
mi doradzić co wybrać?

Dzięki,
Magda

2. Data: 2007-10-03 12:32:23

Temat: Re: Prośba o poradę - odżywka do włosów Kerastase
Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zdrobiłam sobie całą kurację:
ampułki Kerastese + szampon
szampon + odżywka

nie zauważyłam szalonej zmiany.

byłam ogólnie tak zdołowana stanem owłosienia, że je ścięłam, ale ja mam po
prostu włosy cienkie.

3. Data: 2007-10-03 16:06:00

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ear pisze:
> [...]
>
> nie zauważyłam szalonej zmiany.
>
> byłam ogólnie tak zdołowana stanem owłosienia, że je ścięłam, ale ja mam po

1000 razy powtórzę: apteka, odżywka do włosów farbowanych i po trwałej
WAX !!!
Ok. 20 zł. Cudowna. Starcza na długo. Rób kompresy na skórę głowy i
włosy, według instrukcji. Nawet nowe włosy Ci wyrosną.

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-10 12:22:57

Od: "Ela Trzmiel" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KM" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałabym kupić w sklepie internetowym, ale nie mam pojęcia co wybrać.
> I teraz moje pytanie: czy któraś z was używa kosmetyków tej firmy i

Witaj. nie uzywam kosmetykow tej firmy ale sa tez inne dobre produkty innych
firm. najlepiej kup sobie jedwab do włosow bo on wygadzi włosy, a najlepsze
sa metody naturalnymi sposobami.

5. Data: 2007-10-11 13:38:42

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KM napisał(a):
> [...]
> sklepie internetowym, ale nie mam pojęcia co wybrać.
> I teraz moje pytanie: czy któraś z was używa kosmetyków tej firmy i mogłaby

polecam rekonstruktory do włosów, np. Joico, do kupienia na allegro.

informatyka
informayyka
zrodla inspiracji
waga