Prosba o porade - zakup lodowki

1. Data: 2002-09-02 18:55:05

Temat: Prosba o porade - zakup lodowki
Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zjawiam sie na grupie z prosba o pomoc.
Przejrzalem archiwum, watek z 19.08, do FAQ nie udalo mi sie dotrzec (o
ile w ogole jakis jest to niezle go ukryliscie :-) i nie bardzo mi to
pomoglo (znalazlem 2 opinie), wiec liczac na Wasza wyrozumialosc porusze
temat-bumerang :-)

Cytuje posta wyslanego na pl.rec.kuchnia, skad odeslano mnie tutaj:

Brat z zona uciulali ze skromnych nauczycielskich pensji 2000 PLN i
planuja zakup nowej lodowki (a wlasciwie chlodziarko-zamrazarki)

W oko im wpadla taka ( GR-369GQA firmy LG)
http://www.lge.pl/product/household/refrigerator/GR-
369GQA.shtm

Ma ktos moze taka/podobna? Jak sie sprawuje?

Bylbym wdzieczny za podzielenie sie uwagami na temat chlodziarek firmy
LG, ew. polecenie innej firmy/modelu (do 2400 zlociszy).

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-09-03 16:45:12

Temat: Re: Prosba o porade - zakup lodowki
Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bylbym wdzieczny za podzielenie sie uwagami na temat chlodziarek firmy
> LG, ew. polecenie innej firmy/modelu (do 2400 zlociszy).

Witam .
Nie znam dokladnie tej lodówki z ogólny informacji mozna powiedziec fajna
ale co rzucilo mi sie w oczy : -No Frost i nizej -Taca mrozaca co oznacza
chyba ze w czesci chlodniczej lodówki jest no frost a w dolnej zwykle rurki
chlodzace (na których pojawia sie szron, lód) a jest to dobre tylko dla
producenta ze wzgledów technologicznych a nie dla uzytkownika bo w dobrej
lodówko-zamrazarce powinno byc odwrotnie. W zamrazarce brak wymiennika i
nofrost, wtedy nie ma potrzeby rozmrazania, jedynie raz na kilka lat pelne
mycie i jesli nic ci nie kapie i nie nasmiecisz w zamrazarce to nie
przejmujesz sie zadnymi odmrozeniami . W czesci chlodniczej nofrost powoduje
wysuszenie produktów ( w zamrazarce to nie problem bo wszystko przewaznie
jest pakowane hermetycznie ) i z tego powodu lepsze jest jak jest tylna
scianka z wymiennikiem po którym scieka woda i robi sie delikatny szron. W
lodówkach nofrost wymyslaja specjalne pojemniki na warzywa i inne produkty
aby tak szybko nie wiedly i wysychaly ale to nie to.
Wiec rada No FROST w zamrazarce a lodówka tradycyjny wymiennik
samorozmrazajacy. Taka lodówkozamrazarki naprawde mozna polecic za prawie
bezobslugowosc ( moge cos powiedziec na ten temat bo te czynnosci w domu do
mnie nalezaly i naleza ). Posiadam takiego 6 letniego BOCH-a z mozliwoscia
osobnej regulacji temperatury, wylaczenia tylko lodówki lub calosci i z
jednym agregatem, oczywiscie klasy A.
To tylko moja opinia ale poparta opinia sprzedawcy, choc inni moze cos
dodadza od siebie.

1. Data: 2002-09-04 08:49:50

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Super, dzięki za przydatny wykład.
Chciałbym jeszcze zapytać o agregaty i termostaty - najtańsze
lodówko-zamrażarki mają po jednym, te droższe po dwa. Czy opłaca się
inwestować więcej w lodówkę z dwoma agregatami? Czy wystarczy 1
agregat i 2 termostaty? Bo chyba 1 termostat to mała przesada...

Yann

1. Data: 2002-09-04 09:20:26

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002, Yann wrote:

> [...]
> inwestować więcej w lodówkę z dwoma agregatami? Czy wystarczy 1
> agregat i 2 termostaty? Bo chyba 1 termostat to mała przesada...

A są takie z jednym agregatem i dwoma termostatami? I jak to ma działać?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-04 09:40:38

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl>
napisał w wiadomości
jfedor.org...

: A są takie z jednym agregatem i dwoma termostatami? I jak to ma
działać?

Np. model ARZ 893 na www.whirlpool.com.pl
Yann

1. Data: 2002-09-04 10:03:18

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002, Yann wrote:

> : A są takie z jednym agregatem i dwoma termostatami? I jak to ma
> : działać?

> Np. model ARZ 893 na www.whirlpool.com.pl

Taaa... "System dynamicznej kontroli temperatury", cokolwiek to oznacza...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-04 10:25:10

Od: "Yann" <yann7@USUN_TO_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl>
napisał w wiadomości
jfedor.org...
[...]

Mógłbyś rozwinąć myśl? Słabo się znam na lodówkach, a w najbliższym
czasie czeka mnie zakup ...:-(
Nie chciałbym kupować wodotrysków, ale jeśli coś jest przydatne to nie
będę oszczędzał..
Z góry dziękuję
Yann

1. Data: 2002-09-04 10:29:32

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002, Yann wrote:

> : Taaa... "System dynamicznej kontroli temperatury", cokolwiek to
> : oznacza...

> Mógłbyś rozwinąć myśl? Słabo się znam na lodówkach, a w najbliższym
> czasie czeka mnie zakup ...:-(

Ale ja właśnie nie wiem co to oznacza - nie bardzo widzę jak ma działać
lodówka z jednym agregatem i dwoma termostatami - reaguje na średnią,
minimum, maksimum, czy co jeszcze innego?

Poza tym w dziedzinie lodówek mam zasadniczo jedną radę: Siemens lub
Bosch. O ile w przypadku innych sprzętów AGD cenny tych firm czasami
powalają, o tyle lodówek jest pełen wybór, od tych najtańszych. A
jednak w porównaniu z Amicą czy Whirpoolem to ekstraklasa.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-04 10:41:24

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Sep 2002 10:49:50 +0200 I had a dream that Yann <yann7@USUN_TO_o2.pl>
wrote:
> [...]
>inwestować więcej w lodówkę z dwoma agregatami? Czy wystarczy 1
>agregat i 2 termostaty? Bo chyba 1 termostat to mała przesada...

Nie widzę dużych plusów posiadania dwóch agregatów. Oczywiście że można
jeden agregat wyłączyć i np. nie chłodzić lodówki w czasie urlopu
a tylko zamrażalnik, ale dwuagregatowe lodówki są droższe, bardziej
hałasują, żrą więcej prądu, a awaryjność jest identyczna.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-09-04 11:17:37

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> writes:

> [...]
> powalają, o tyle lodówek jest pełen wybór, od tych najtańszych. A
> jednak w porównaniu z Amicą czy Whirpoolem to ekstraklasa.

W przeciwienstwie do powiedzmy samochodu, lodowka ma jedna fukcje -
chlodzic. Co te markowe lodowki robia lepiej od innych?

MJ

Prosba o opinie - zakup lodowki
Uwaga na sklep z farbami !
klej do metalu