Re: Prosba o porady w sprawie wlosow

From: "Bluzgacz" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Prosba o porady w sprawie wlosow
Date: Thu, 10 Nov 2005 01:39:06 +0100

"KOMINEK" <k...@g...pl> wrote in message
news:Xns97079BB1B04BKOMINEK@127.0.0.1...

Najdrozszy Kominku,

pisze te wiadomosc oburzony Twoja wypowiedzia.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, iz zadales mi bol okrutny sprawiajac, ze
czuje sie jak wiekszosc kobiet, czyli jak szmata.
Dlaczego jestes w tym swoim pisarstwie tak zwyrodnialy, dlaczego Twoje slowa
jak pociski z dziala Gaussa przeszywaja mnie na wylot i rozrywaja moj
cielesny interior?
Uderzyles w czuly punkt mojej meskosci i wcale nie mam na mysli kopniaka w
jaja.
Slowami potrafisz zabic - wiesz o tym dobrze, prawie udalo Ci sie zamordowac
moje jestestwo, tym co napisales, ale ja znow sie nie ugne i postanowilem
odeprzec te werbalna kanonade.
Po pierwsze Najdrozszy Przyjacielu: chuj Ci kurwa w dupe i nie wkurwiaj.
Jak smiesz podwazac moja meskosc?
Ze niby nie "zapinam" lasek na pierwszej randce? No i co z tego?
Druga, czy trzecia randka na ktorej sunalem panne swiadczy o tym, ze nie
jestem meski?
Zreszta na kazdej pierwszej randce nie umawialem sie z panna w domu ale w
knajpie - badz tak madry i wytlumacz oraz naucz mnie jak ruchac komfortowo
laske w knajpie.
Jak smiesz mi w ogole zarzucac ze jestem cienkim dymaczem, skoro doskonale
wiesz ze we dwojke przelecielismy wiekszosc lasek na pl.sci.psychologia,
ponadto ja dymalem kilka wlasnie z urody nie wspominajac w ogole o
pl.regionalne.poznan. Nie neguje tego ze miales wiekszosc z appmu, aptb czy
pss, bo doskonale zdaje sobie z tego sprawe. Chyba tylko
pl.rec.robotki-reczne zostaly szerokim lukiem ominiete przez zasieg naszych
kutasow, ale znajac Ciebie to pewnie i tam zagoscisz skuszony nazwa grupy.

Ale jak mozesz rzucac mi taka obelge i w jakikolwiek sposob podwazac moja
meskosc zapytam ponownie, bo o to sie tu rozchodzi Przyjacielu?
Bo dbam o wlosy na glowie? Kurwa a o co mam dbac, o wlosy na pizdzie?
Przyczepie sie teraz do co niektorych elementow tego obrzydliwego zarzutu.
Zarosniety - jestem, brudny bywam - jak kazdy facet.
Z tankowania browara pod budka tez sie wytlumacze, otoz wyobraz sobie ze o
tej porze roku zlopanie zimnego browara na dworze nie jest zbytnim
komfortem, takze odpuscilem na jakis czas.
Zony nie mam, wiec o regularnym ruchaniu moge co najwyzej pomarzyc, jako
wyksztalcony i inteligentny czlowiek powinienes to zrozumiec a nie wywlekac
wszystkie moje tajemnice na widok publiczny. Wiesz jak sie teraz czuje?
Jakby ktos w kregielni na poludniu Stanow zdarl mi ubranie i klepal po
tylku! Czuje sie podle i to przez Ciebie.
Zawsze bylem i jestem otwarty w sprawach seksu. Kazda panna wiedziala juz po
10 minutach znajomosci ze dla mnie najwazniejsze jest to aby kobieta
permanentnie mi obciagala, ze anal dla mnie to kwintesencja rzniecia i nigdy
o tym sie nie wstydzilem mowic. Zreszta i tak nie moglem z nia za bardzo
porozmawiac, bo wlasnie wtedy juz najczesciej robila mi laske, co chyba nie
powinno dziwic.
Nie znosze zachodow slonca - to takie tandetne jak pistolet na korki podczas
obchodow 1 maja, wierszy juz nie pisze, bo nie idzie na nich zarobic a
spacery sa do pizdy, poniewaz wole sie z kobieta ponaparzac w jakiegos RTSa.
Nigdy nie mialem problemow z tym zeby kobieta dala mi dupy, bo sam sobie to
bralem i raczej nie protestowala.
Facet, ktory nie szanuje kobiecej prywatnosci czy intrymnosci to nawet nie
pizda, tylko zalosne scierwo. Rzygam takimi debilami, bo to wlasnie oni
psuja nasz wizerunek ktory potem rozdmuchuja pierdolone damskie pisma. Taki
gosc w ogole nie powinien zabierac sie za zwiazek, skoro narusza pewne
elementarne zasady albo gdy nie rozumie ze kobieta czuje inaczej. To raczej
ona ma byc "pizda" w tym zwiazku - uzywajac Twojego wulgarnego slownictwa,
ale nie mameja, bo to sa zupelnie dwa odmienne pojecia.
Inna sprawa, ze zdecydowana wiekszosc kobiet, nie zasluguje na prawdziwego
faceta, bo sa po prostu zalosne i beznadziejne. Wystarczy przejsc sie po
miescie lub poogladac tv albo poczytac pl.rec.uroda - i wszystko jasne.
Ale to juz temat na zupelnie inny watek.

Mam nadzieje ze mnie zrozumiesz Moj Kominku.
Duzo zdrowia dla Ciebie
--

Twoj Bluzgacz
GG:5015