Prośba o radę do uczulonych

1. Data: 2005-01-20 08:38:50

Temat: Prośba o radę do uczulonych
Od: "Zbyszek S" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pięciu miesięcy walczę z uczuleniem " nie wiadomo na co "
Otóż dwa - trzy razy w tygodniu nagle zaczyna mnie swędzić skóra
na plecach i dostaje ogromnej pokrzywki . Po zażyciu ALERTECu
wszystkie objawy mijają w ciągu godziny . Oczywiście byłem u kilku
lekarzy alergologów - ale bez żadnego skutku . Miałem zrobione
badania i nic nie wykryto . Zrobiłem mnóstwo doświadczeń , rezygnując
kolejno ze zjadania , smarowania się , dotykania i ubierania różnych
rzeczy , które potencjalnie mogą powodować alergię .
Bardzo proszę o radę , osoby doświadczone podobnie jak ja - w jaki jeszcze
sposób szukać winnego mojego uczulenia .
Szczególnie interesuje mnie pytanie po jakim czasie od zjedzenia ,
dotknięcia
itp. środka niebezpiecznego następuje wysypka i swędzenie .
Zbyszek

2. Data: 2005-01-20 19:00:30

Temat: Re: Prośba o radę do uczulonych
Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od pięciu miesięcy walczę z uczuleniem " nie wiadomo na co "

witam!
A czy stwierdzono u ciebie alergie? jesli tak to jaka? pokarmowa? wziewna?
na zwierzeta? jestem alergiczka ale ja wiem na co jestem uczulona:) i
dodatkowo wykonuje badania alergologiczne z krwi..

opisz dokladnie kiedys cie swedzi czy obserwujesz w jakich okoloicznosciach
cie swedzi skora?? moze uczulony jestes na bawełne, welne? pierze?

pozdrawiam Monia

3. Data: 2005-01-20 20:07:12

Od: "Zbyszek S" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
okoloicznosciach
> cie swedzi skora?? moze uczulony jestes na bawełne, welne? pierze?
Lekarz określił to " alergia kontaktowa " , ale miałem badanie krwi oraz
drapanie
skóry i zakraplanie jakis płynów oraz wstrzykiwanie podskórne innych płynów
.
Wszystkie próby dały wynik ujemny ! - czyli to nie to .
Moje objawy są takie :
nagle niespodziewanie czasem rano , a czasem wieczorem zaczynam odczuwać
swędzenie skóry na plecach później pośladki i tylna strona nóg . Po ok.
godzinie
cała tylna część ciała jest pokryta czerwonymi plamami w środku których
pojawiają
się takie zgrubienia skóry - jakby wyspy na gładkim morzu - widziane z
wielkiej odległości
Powtarza sie to przeciętnie dwa razy w tygodniu i z moich
pięciomiesięcznych obserwacji
notowania w kalendarzu zjedzonych posiłków , ubrań , dotkniętych przedmiotów
i zastosowanych
kosmetyków nie wynika nic . NIe mogę znaleźć żadnej sensownej i
powtarzającej sie przyczyny
tej wysypki .
Pocieszające jest tylko to , że po zażyciu tabletki wszystkie objawy mijają
w pól godziny .
Zbyszek

4. Data: 2005-01-22 05:42:00

Od: "Monika" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapraszam na strone www.zawisza.warszawa.pl jest to strona Prof Zawiszy
spacjslisty w dziedzinie alergologii na stronie mozna zadac Prof Pytanie! i
napewno odp strona dziala od niedawna ale jestem Pewna ze odpowie

Pozdrawiam Monika

antybiotyki - pytanko
ząbkowanie u dziecka
ropa