Re: Prosto z polski

Data: 2009-02-07 21:06:35
Temat: Re: Prosto z polski
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 7 Feb 2009 21:57:50 +0100, Saulo napisał(a):

> bazzzant<b...@p...onet.pl>
d.googlegroups.com

> [...]
>
> Szukam przyczyn niechęci do sushi :) - którym trudno się najeść do syta (w
> naszym rozumieniu).
>
> Ja tam lubię i sushi, i tajskie, i hinduskie, i chińskie, i włoskie, i
> hiszpańskie, i albańskie, i polskie - byle dobre w swojej kategorii :)
>
> A że we Wrocławiu przydałoby się jeszcze więcej różnych różnorodności to
> oczywiście prawda.
>
> Saulo

I uważasz, że będąc w knajpce powiedzmy tajskiej, w Polsce, rzeczywiście
jesz tajskie? E tam.

Moim marzeniem jest przejechać świat w kulinarnej podróży, ale nie na
wycieczce, lecz tak z parę lat się potułać i popróbować wszystkiego.
No, ale oczywiście jest to z gruntu nierealne, bo nie jestem typem
podróżnym.
Chyba, że byłabym duchem Hopkyrka :-D