Re: Prosto z polski

Data: 2009-02-07 21:15:40
Temat: Re: Prosto z polski
Od: "Saulo" <s...@l...po>

Ikselka<i...@g...pl>
news:19m1ru9txcayy$.18sxf4ai21mrz$.dlg@40tude.net

[...]
> Kuchni albańskiej zupełnie, ale to zupełnie nie znam. Na pewno jest
> podobna do greckiej lub jugosłowiańskiej - gdzieby można poszukać w
> necie?

Gdzieśby pewnie można. W tym akurat przypadku spróbowałem jej w kraju
pochodzenia :)
Najlepsze w życiu żeberka baranie, befsztyk, półmiski ze świeżo złowionymi
i usmażonymi rybami, pyszne zupy ze skrawkami cytryny i drobno pokrojonymi
warzywami, miejscowe wino. I warzywa, o takim smaku, jaki pamiętałem tylko z
dzieciństwa :).
[...]

Saulo