Prosto z polski

111. Data: 2009-02-11 16:16:54

Temat: Re: Prosto z polski
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Rozgrzeszenie i pouczenie znaczy?

Kara przede wszystkim i zadośćuczynienie.

> No sorry, harlekiny to ja będę pisać jak dziecko na studia pójdzie.

Ale tam nie ma luki na rynku.

michał

112. Data: 2009-02-11 16:22:30

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Kara przede wszystkim i zadośćuczynienie.

Yes, yes, yes!
:D

> Ale tam nie ma luki na rynku.

To co mi radzisz? Z czegoś trzeba będzie żyć w tej leśniczówce :)

--
Pozdrawiam - Aicha

113. Data: 2009-02-11 16:35:52

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najnowszy krzyk techniki: kf z judaszem pokazującym słowa kluczowe:
> seks, penis, powiększanie, erotyka, gorączka :DDDDDDDDDDDDDD

A jest tam "uciekaj" w wersji Blues?

> Miś był bardzo grzeczny dziś? :)

> (excusez-moi, michel!)

Kropla drąży skałę! ;DDD
W końcowej fazie edukacji znajdę się na kilku tapetach w
świętokrzyskiem. ;D

michał

114. Data: 2009-02-11 16:39:29

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> refleksja

> Yes, yes, yes!

Woda na Twój macinkiewiczowski młyn! ;DDD

> pójdzie.

> To co mi radzisz? Z czegoś trzeba będzie żyć w tej leśniczówce :)

Sznurki, pasy, łańcuchy, dyby, kolczatki, ościeżnice... ;DDD

michał

115. Data: 2009-02-11 17:05:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Woda na Twój macinkiewiczowski młyn! ;DDD

Ej no, hipokrytów to nawet ja nie lubię :)
(koniec końców dziecka nie ochrzciłam i nie skomunizowałam - a i tak
jest najlepsze w klasie, jeśli chodzi o orientację w materii)

> Sznurki, pasy, łańcuchy, dyby, kolczatki, ościeżnice... ;DDD

Ale ja planowałam tylko dwa pokoje - na dole gościnny, na górze
sypialnia...
Chociaż... może jakaś szopka obok by się znalazła.

--
Pozdrawiam - Aicha

116. Data: 2009-02-11 17:38:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2009 17:13:15 +0100, michał napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" :

> Niestety, wchodzisz do mojego kaefu. ;)

Bardzo mi miło, mam nadzieję, że skutecznie.

117. Data: 2009-02-11 17:58:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Bardzo mi miło, mam nadzieję, że skutecznie.

Ja też mam nadzieję, że nie będzie taki dziurawy jak Twój. Mój już też
sobie ostrzy ząbki, ale jeszcze troszkę...

--
Pozdrawiam - Aicha

118. Data: 2009-02-11 18:03:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A jednak wolałabym się przekonać na własnej skórze. Nie musicie
> się o mnie tak martwić, nie takie rzeczy czytałam. Dawać linka! ;)

Ikselka ma rację, to czytanki dla pryszczatych małolatów. Michał też
przestał do nich zaglądać, odkąd miesiąc temu dostał dowód osobisty :)

A serio - Pani Profesor jest na mnie czegóś zła (znaczy wiem, ale nie
powiem o co), a ponieważ na 99% wrzuciła mnie do kfa (wszystko jedno,
mentalnego czy fizycznego), to nie mając się czego czepiać, czepia się
moich opowiadań.
Dlatego... www.apoe.pl -> ... -> ... -> autorzy alfabetycznie - tam
mnie już znajdziesz ;) Oceń sama (polecam czytanie od najstarszych).

--
Pozdrawiam - Aicha

119. Data: 2009-02-11 19:15:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Dlatego... www.apoe.pl -> ... -> ... -> autorzy alfabetycznie - tam
> mnie już znajdziesz ;) Oceń sama (polecam czytanie od najstarszych).

No wreszcie jakieś konkrety. :)
To dzisiaj zanurzam się w lekturze i pewnie już się nie odezwę tutaj. ;-)

Ewa

120. Data: 2009-02-11 19:38:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> No wreszcie jakieś konkrety. :)

Autorzy są w dziale "opowiadania" ofkoz. Chyba za dużo etapów
ominęłam;)

> To dzisiaj zanurzam się w lekturze i pewnie już się nie
> odezwę tutaj. ;-)

Zarzucano mi, że piszę po męsku. Ale słyszałam też opinię, że w każdym
zdaniu widać moją miłość. Teraz mogę to swobodnie napisać :DDD
A pod hasłem 69 AM są mojomichałowe teksty :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Sztywny pal Azji...
Magisterka SWPS Doktorat inna uczelnia- czy to możliwe?
Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów