Re: Prosze Was o pomoc!!

Data: 2002-09-05 17:28:32
Temat: Re: Prosze Was o pomoc!!
Od: luke <k...@p...pl>

W artykule <al7s5k$5ms$1@news.tpi.pl> Iwona napisał(a):

> Chodzi mi o to gdzie w Polsce na uniwersytecie albo innej szkole wyzszej
> mozne studiowac turystyke??
> AWF w Gdansku odpada, nie przejde testu sprawnosci fizycznej bo mam slabe
> kolano.

Tu masz jakiś spis:
www.wiw.pl/szkoly/studia.asp?id1=8&id2=2&m=0&i=w
głównie AWF-y i prywatne...
Ale trochę niepełny.
Ten kierunek jest też np. na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza
w Poznaniu:
http://geoinfo.amu.edu.pl/wngig/student-turystyka.ht
ml
Na wstępnym jest/był chyba tylko test z geografii.

Luke