Proszę o dorade

1. Data: 2006-11-22 20:12:01

Temat: Proszę o dorade
Od: " Jan Nowak" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W wrześniu byłem w szpitalu cos z sercem okazało się że nerwica
Tydzień temu przyszłą pani z sanepidu i powiedział że jestem nosicielem
wirusa żółtaczki B
Jestem kompletnie załamany ,
Bo jedni mówią że to nic można rzyć długie lata ,poza tym przeczytałem że
można umrzeć na raka lub marskość wątroby
Dodam że wyniki miałem dobre próby wątrobowe w normie
Napiszcie jak co mam zrobić
Obecnie mam zaburzenia żołądkowe kurcze żołądka czy to jest nerwica
jak
mówią znajomi ,poradźcie proszę

2. Data: 2006-11-22 22:15:44

Temat: Re: Proszę o dorade
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jan Nowak" <t...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Napiszcie jak co mam zrobić
> Obecnie mam zaburzenia żołądkowe kurcze żołądka czy to jest nerwica

Witam!

Zgłoś się do poradni chorób zakaźnych. Tam lekarz zdecyduje czy i jakie
leczenie jest potrzebne. Uzyskasz też wszelkie informacje.

Pozdrawiam
regen

dziwny objaw ..
sensacje w czasie lotu samolotem