Proszę o doradę -Pomocy !!!!!!

1. Data: 2005-01-14 22:48:41

Temat: Proszę o doradę -Pomocy !!!!!!
Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W grudniu stolec trochę wodniasty
W nowy rok byłem spocony i wypiłem zimne Piwo
Objawy sraczka czyli wypróżnienia do 2 razy dziennie kał od wodnej
od wody po stan średni tak papka
Po wypiciu tego piwa przez kilka dni leki bul pod pempkiem , dużo
gazów , wzdęcia , w niedziele było mi troszkę zimno , odbijanie ,
poszedłem do lekarza ,lekarz stwierdził zespół jelita drażliwego i
lekkie kłopoty z pęcherzem moczowym przepisał leki
W poniedziałek i wtorek bul był największy
Jak się kładłem do łóżka to bul zchodził do spojenia łonowego i był
największy
Dodam ze jak leże to mnie nie boli . również jak chodzę to bul jest
mniejszy
Od środy stolec się ustabilizował jest normalny nie za twardy , kolor
normalny
Nadal odczuwam jednak bule w dole brzucha , wygląda mi to na pęcherz
A dziś pojawiły się trochę wyżej
Zaznaczam żadnej diety nie stosuje !!!!

Problem jest taki że miałem ojca który umarł na raka jelita grubego
Boję się ze to rak
Chciałem żeby skierował mnie na badania ogólne powiedział że na razie nie są
potrzebne ,dodam że ten lekarz jest bardzo dobry

Lekarz twierdzi ze bule brzucha jelit ,wzdęcia mogę też mieć na tle
nerwowym ,emocja stres ( miałem ostatnio kłopoty stres ) i powinienem
pić
Doxepin ( pije go regularnie od 3 dni )

2. Data: 2005-01-15 07:50:57

Temat: Re: Proszę o doradę -Pomocy !!!!!!
Od: "N. N." <N...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Tusuński wrote:

> Problem jest taki że miałem ojca który umarł na raka jelita grubego
> Boję się ze to rak

Zrób badania na własną rękę... Kolonoskopia ze (pod narkozą) kosztuje jakieś
600 zł. To nie jest mało ale będziesz mieć pewność na jakiś czas...

--
(o< -- Imię: Nieznane
//\ -- Nazwisko: Nieznane

3. Data: 2005-01-15 13:03:09

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badania sa Ci potrzebne, tym bardziej ze masz sklonnosci genetyczne!!!!!!
Idz jeszcze raz do lekarza i popros o skierowanie, a jesli nie da idz
sam!!!!

4. Data: 2005-01-15 13:04:16

Od: "Mika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze dodam ze rak jeslita grubego jest choroba ULECZALNA!!!!

5. Data: 2005-01-15 20:28:51

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Jacek_Tusu=F1ski?= <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]

> Lekarz twierdzi ze bule brzucha jelit ,wzdęcia mogę też mieć na tle
> nerwowym ,emocja stres ( miałem ostatnio kłopoty stres ) i powinienem

Może ktoś z lekarzy by się wypowiedział

6. Data: 2005-01-17 20:42:29

Od: "Barti" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nieprawda nie jest az tak drogo ja bylem na kolonoskopii prywatnie (w
3miescie) ze znieczuleniem i zaplacilem 200zł
jest to troche nieprzyjemne ale juz mam metode(2x badanie) gleboko oddychac
w trakcie badania

7. Data: 2005-02-03 22:11:48

Od: "Adam" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> wodnej
> odbijanie ,

> są

Koniecznie zrób kolonoskopię - to nie jest bolesne (zarządaj znieczulenia)
jak niektórzy twierdzą. Ja miałem i bardzo dobrze wspominam. Pozowli to
wykluczyć raka.

co sadzicie o kolagenie?
1,5 miesięczne dziecko i wymioty żółcią
Pomocy!!! Kula pod skora!